Love Island (Deel 1)

Hij staat er niet op bij mij of mijn vriend :frowning: alleen seizoen 1 en 2 en niks te vinden van seizoen 3. Storing ofzo?

Het is toch seizoen 2?

Oh het is gelukt, je moet de andere tumbnail aanklikken, maar wel raar want hij stond niet bij nieuwe afleveringen. En dit is officieel seizoen 3. Dus klopt eea niet.

1 like

Nee het is gewoon seizoen 2.
Nummer 2 van love island Nederland en je hebt inmiddels ook 2 seizoenen van BE&NL dus met die logica zou dit seizoen 4 zijn

1 like

Aahh dan zit ik bij NL + BE te kijken denk ik, omdat die nieuwe niet op mijn home verscheen.

Sara is echt niet slim ook dat ze zich niet openstelt want Jim kent haar net een dag en kan haar andersom zo inwisselen

Ik hoop echt op Nina en Paolo

4 likes

Ja en andersom kent zij hem ook net een dag, maar is nu al verliefd en heeft gelijk geen interesse meer in andere jongens haha wat een grap

2 likes

Ik vind Paolo zo leuk :heart_eyes: Hoop echt dat hij er in blijft

3 likes

Wie van de mannen vind je het leukst? (even die van casa amor er niet bijgezet, want die kennen we nog amper)

• Deniz
  • Job
  • Donny
  • Joey
  • Jim

0 stemmers

En de vrouwen:

• Yasmin
  • Nina
  • Esmee
  • Rowenna
  • Sarah

0 stemmers

1 like

Yasmin wordt Raphi 3.0!!! Ik kan dit nu al niet meer aan​:roll_eyes::roll_eyes:

Ik vind esmee wel aandoenlijk ofzo. Ze heeft een beetje iets knulligs? En ook gewoon echt zichzelf. Ik hoop dat sander lantinga in de volgende afleveringen gewoon echt hele savage uitspraken gaat doen, ik ga daar zo goed op :joy:

7 likes

Yasmin is echt dit

1b76c9eae770eba365015b30f44e75d7_400x400

Ik ben zoooooooooown vrolijke free spirit gurl!!! Maar eigenlijk totaal niet.

8 likes

Blijven yasmin en joey bij elkaar na casa amor?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

hij zegt op dag 1 al dat hij openstaat voor nieuwe connecties :clown_face:

Ik kijk nu terug
Wat achterlijk dat “worstelen” in het zwembad

Nina en Paulo mogen van mij wel winnen beter dan die brabo’s en ik hoop dat die blonde (Luna) Job gaat tongen ofzo en dan is het ook exit Esmee

En ja Yasmin is niet helemaal goed hoor

4 likes

Pff Yasmin over dat snurken :roll_eyes: ‘ik snurk normaal noooit, dit betekent echt iets!’ haha lolll tuurlijk meid

7 likes

Dat masseren ook zo gescript

Klopt! Ik bedoelden meer als reactie naar de herkoppeling.

2 likes

Ik vind Jeffrey echt een beetje een viezerik

2 likes

Hahahahaha dat einde love Sander Lantinga

1 like