Love Island (Deel 1)

Huh Esmee bovenaan?? :woozy_face: Ik ging de vraag nog eens lezen want dacht misschien heb ik het verkeerd gelezen maar nee

Vind Nina en Paulo leuk samen, vind hen ook het meest volwassen en een veel betere match dan Nina & Deniz.

En echt het idee dat ik die bombshells Dennis en Jeffrey amper gezien heb? Maar misschien ligt dat aan mij.

3 likes

Ik hoop dat het snel afloopt en plaatsmaakt voor Love Island UK

6 likes

Jeeetje die Loesje is zoooo knap. En ik wil ook met Paulo.

Ik denk dat die blonde uiteindelijk als enige die doorgaat met Joey naar de Villa en andersom alleen Paulo met Nina. Denk dat Yasmin uiteindelijk niet die Justin meeneemt

2 likes

Hoe weet je dat? Ik zie wel dat ze elkaar volgen op insta

Dat wat Esmee zegt over Yasmine. Zó waar! :clap:t2:

3 likes

Volgens mij duurt dit seizoen maar 5 weken, 6 max. Met 5 zouden ze dus nu halverwege zijn, net aan
Ik vind het wel leuk dat het nu al is, het was zo saai. En dan hebben nieuwe koppels ook na casa amor nog fatsoenlijk tijd samen/om te groeien (Yasmin heeft het ““groeien”” echt verpest) in populariteit want hallo Nina en Paulo!!! Over Job en Esmee any day hoor, ik vind het wel aandoenlijk die 2 maar nee echt enthousiast zal ik er niet van worden

6 likes

Geen idee waarom, maar ik vertrouw job gewoon niet helemaal. Heb echt het idee dat hij echt weet hoe hij het spelletje moet spelen om te winnen, maar dat is ook maar een dom voorgevoel hahaha

2 likes

Ik vind die Sarah wel irritant worden. ‘Is dit nu een toneelstuk’. Meiddddd geniet er gewoon van

7 likes

Waarom krijgt Yasmin zo veel screentijd? Doet de productie dit expres om ons te kwellen? :cry: Zij is echt de enige die overal commentaar op mag leveren in dat aparte hokje.

3 likes

Hahaha oh snap die opmerking van haar juist wel

Oh ik smelt helemaal weg bij Jim en Raina, dat is toch een veel betere match dan die obsessed Sarah. Ik vind haar echt zo’n crazy ex girlfriend

Yasmin is zo hypocriet, alles waar zij zegt een hekel aan te hebben doet ze zelf. ik kan ook al die gezichtsuitdrukkingen niet meer aan hoor, je weet ook gewoon wat ze gaat zeggen want ze heeft van die standaard uitspraken (dat “mooie, pure man” over Justin bijvoorbeeld deed me met m’n ogen rollen)

Ik vond Rowenna echt irritant in deze aflevering, eigenlijk vind ik geen van die meiden echt leuk, ik denk dat Nina inmiddels m’n favoriet is en ik hoop zo dat Jim Raina meeneemt want dan staat zij op 1 denk ik

3 likes

Ja ik vind jim en raina ook cute samen. En ik vind het gewoon sneu voor Sarah ergens. Die ziet later al die beelden terug. Nina kiest voor paulo, deniz voor loesje, esmee en job blijven bij elkaar. Joey kiest voor luna, yasmin na heel veel gejank gezeik en drama toch voor die justin. Wat ik eigenlijk jammer vind als dat zo is want stiekem hoop ik dat ze joey kiest en joey haar niet. Ja echt gemeen maar. En donny, ja die vindt in dat casa amor eigenlijk niemand dus ik denk dat ie het maar op safe speelt en weer voor rowenna kiest?
Oja ik zie paulo en nina nog wel winnen. Die waren al helemaal populair op Twitter. Ik vond het er trouwens zo raar uitzien toen nina zoende? Leek net alsof ze op iets aan het happen was haha.

4 likes

Wat ziet iedereen in Loesje? Vind haar zooooo niet boeiend

6 likes

Ik vind die Jamayma veel knapper, maar die is vanavond niet eens in beeld geweest

Oh ik kan me haar niet eens voor de geest halen

Dat stukje dat yasmin zo voor de spiegel een soort van eh? Ging ijsberen, en af en toe een schreeuwtje argh! En dan een sprongetje. Was echt niet om aan te zien. :joy:

8 likes

Ik heb het nog niet een gezien en ik cringe al hahaha

2 likes

En ik vind het ook zo stom dat ze die chicks van casa amor wijven of troela’s noemt. Hou zelf niet van het woord meiden maar dat zou ik dan zeggen. Waarom dan weer wijven of troela’s. Je bent zelf een troela yasmin.

9 likes

Jeeeeezussss, wat een klote cliffhanger. Vond job en esmee wel heel schattig en ook leuk dat Jim voor Raina heeft gekozen.

9 likes