Zo ja echt… ik hoop dat Joey wel voor iemand anders heeft gekozen.
Vond Nina haar reactie naar Deniz wel erg vreemd? Zo haterlijk?
Zo ja echt… ik hoop dat Joey wel voor iemand anders heeft gekozen.
Vond Nina haar reactie naar Deniz wel erg vreemd? Zo haterlijk?
Ja echt zo’n sneer, terwijl dit voor beide de beste optie is toch.
Ik hoop wel dat Joey voor iemand anders heeft gekozen, ben de naam van die meid even kwijt.
Ja jezus meid, je hebt zelf ook iemand anders gekozen
Hahaha Nina is zo doorzichtig, ik vind haar niet echt oprecht overkomen met Paulo. Vind Paulo veel te leuk voor haar.
En wat een domme cliffhanger jeetje.
Haha ik ging stuk toen Sara dat te zeuren dat ze niet houdt van spelen en dat Dennis zo droog zei: ja sorry, ik wel
Edit: en jemig wat is Nina kinderachtig? Ook te bedenken dat zij aan het begin zei dat zij de meest ‘unbothered person’ is
Joey heeft sowieso voor die andere chick gekozen, je zag aan de hoofden van die andere jongens dat er ellende op weg was
Flauwe reactie van Nina idd, ook niet slim want anders was het best een populair koppel geweest. Ik vind bij nader inzien Job en Esmee eigenlijk wel heel schattig, en ik vind Esmee echt lief en behulpzaam naar alle andere meiden. Wel saai als zij winnen, maarja
Ik schreeuwde echt hardop naar de tv om die klote cliffhanger.
Mag hopen dat Joey zo slim is geweest om voor die ander te gaan.
ik vind dat scherm zo kut, haalt echt de helft van de spanning eruit - behalve bij het einde net. verbaasd me dat yasmin niet voor die andere jongen is gegaan
Ik ben weer helemaal bij met de afleveringen. Ik vind trouwens wel dat ze dit jaar vrij vroeg waren met Casa Amor? Tot ik erachter kwam dat ze er al drie weken zitten en met nog maar twee te gaan?? Heb het idee dat alleen Job en Esmee echt steady zijn en nog een tijdje samen zullen zijn buiten de villa. Zag trouwens op de Instagram dat Natasja (die ex van Donny) de vraag in de comments kreeg of ze ook naar de afleveringen kijkt. Maar ze zei iets van dat ze geen zin had om naar zo’n toneelstuk te kijken van een hypocriet. Hallo spill the tea honey
Heeeel benieuwd naar de reactie van Yasmin als Joey met die blonde chick naar de villa komt (tenminste daar ga ik vanuit). Snap ook niet hoe zij per dag zo kan verschillen van wat ze wil, zweef lekker op je yogamat naar huis.
Had ze een beetje gedaan maar nogal een schreeuw om aandacht. Ze heeft gwn niks te zeggen maar wil gewoon ook weer ff fame volgens mij Ex Love Island-Donny klapt uit de school: "Dit is een toneelstuk" - Love & Reality
Ik had trouwens wel het idee dat Donny niet mega achter zijn keuze stond? Hij wilde vgm ook die Loesje, maar Deniz was hem voor?
Haha ja, zogenaamd blij met Rowenna
Bij het zitten op de bank gaven loesje en donny elkaar ook nog een bepaalde blik. Zou mij niet verbazen als die 2 samen eindigen!
Ik zat ineens te denken, er komt toch geen recap vanavond he? want dat was op zondag las ik hier?
Ik denk echt dat Joey alleen terugkomt haha. De productie edit het wel vaker zo om ‘t ‘spannend’ te maken
HELAAS.
Komt joey alleen terug of met luna?
0 stemmers
Ik vond trouwens dat sarah wel netjes reageerde, teleurgesteld uiteraard wel. Ik kan me nog herinneren dat shaughna dagenlang huilde en kwaad was op callum. Dat was volgens mij ook wel een beetje een lul maar was niet echt een verrassing.
Jaa en die waren al veel langer met elkaar bezig natuurlijk. Miss datsarah na de vuurkorf nog een uitvarsting krijgt
Ik hoop vooral dat hij terugkomt met iemand anders en dat hopelijk Yasmin zsm naar huis gaat haha.
Ik zou het vooral heel saai vinden als Joey alleen komt, heb nu al zin in de drama die komt als hij voor Luna kiest.