Love Island (Deel 1)

Ik vond eerlijk gezegd dat ze nogal koel reageerde en het bevestigde voor mij alleen maar dat ze een act speelt, ik geloof er geen fluit van op de 1 of andere manier.
Misschien dat ze in de aflevering van morgen nog wat emotie laat zien, want dit voelde een beetje als een Shaughna idd in eerste instantie, met r “good luck, HUN” haha classic

Ik hoop ZO dat Joey Luna mee neemt. Niet alleen omdat ik Yasmin zo irritant vind maar ik vind die twee ook oprecht een goeie match
Job en Esmee, ja ok het is schattig en Esmee is growing on me maar die Job… helemaal niks mee

Huh ik snap die opmerking van Deniz ook niet? Hij gebruikte Nina gewoon daar komt het nu wel op neer. En Loesje heeft die trouwjurk sowieso van de productie gehad​:joy::joy:

1 like

Als Joey Luna meeneemt denk ik eigenlijk dat Yasmin gaat zeggen dat ze een super mooie en diepe connectie met een bijzonder persoon (Justin) heeft laten liggen voor Joey en dan zwelgt in zelfmedelijden

Ugh :roll_eyes:

25 likes

Als hij dan maar niet via helicopter ingevlogen mag worden zoals thijs in vorig seizoen. Die volgens mij ergens gewoon een betere samenwerking moest doen ofzo :rofl: en die kleding zoals in de laatste aflevering leek me wel van de crew/productie te komen? Ik vind trouwens de looks van holly altijd prachtig. Ik heb nog gekeken waar een bepaalde jumpsuit van haar vandaan kwam maar ik belandde op een site van vorig jaar.

Haha oh ja dat was echt lekker dramatisch met die helicopter! Zou best kunnen, zeker als je naar de jurk van Loesje keek haha leek wel een bruidsjurk

1 like

Ben ff aan t terugkijken maar mennn Nina is toch zoveel mooier zonder die rare wimpers

1 like
JOEY

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

10 likes

Lekkere Survivor-remix toen Joey aan kwam lopen

5 likes

Hoe awkward was die date

Ik vind die reactie van Yasmin tijdens dat gesprek met Joey zó nep.

18 likes

Haha ja heeeeel erg nep :joy:

2 likes

Haha maar echt. Zij kookt van woede denk ik van binnen.

1 like

Waaaarom doet Nina zo, zij heeft toch ook iemand anders nu? 🥲

13 likes

Ik heb echt totaal niet het idee dat Deniz en Loesje ook maar iets van een klik hebben

8 likes

Yasmin heeft toch haar levenspartner nu weggestuurd haha

8 likes

laf deze schadefreude

1 like

Wajoooo dit klopt gewoon precies!!! Goede mensenkennis heb jij

2 likes

Volgens mij is dit de meest ongemakkelijke aflevering ever. Nina en Deniz, Yasmin… 🥲

1 like

Hahaha geweldig dit, perfect voorspeld.

Ik denk dat Yasmin zichzelf ontzettend oprecht vind en volwassen, maar ik zie vooral een wispelturig meisje dat nog niet zo goed weet wat ze wil. Ze heeft zelf ook niet door hoe inconsistent ze is. Ze is ook (zo ver ik dat kan beoordelen) nog ontzettend onvolwassen. Het is sneu dat ze zoveel haat op social media krijgt, maar ik zou het zelf ook niet erg vinden als ze er (eindelijk) uit wordt gestemd.

9 likes

Arme Loesje en Paulo haha. Dit is echt de kutste date ooit

5 likes