Ik vind Paulo echt geweldig, maar ik vind het jammer dat Nina soms zulke divatrekjes heeft. Anders hadden ze voor mij echt potentie om te winnen. Dan maar Job en Esmee, want ondanks dat ik Job een natte tosti vind, vind ik Esmee wel heel leuk.
Wat een enorm saaie gesprekken heb je met Loesje 🥲
Als ik Paulo was zo ik echt op Nina afknappen door dit gedrag
Zo wat neemt Nina een lelijke houding aan dan, ik begrijp echt niet waar het vandaan komt zo intens en ook tijdens die date, hoe ongemakkelijk
Ik zie ook echt heeeelemaal niks tussen Loesje en Deniz, maar zij straalt sowieso weinig uit. Ik vond Deniz veel leuker toen ie met Nina ging
En Yasmin, fake fake fake. Echt hoe krijg je het eruit zo nep
Ik vind Loesje echt zo saai, al voor deze laatste aflevering. Heb haar niet 1 zin horen zeggen, praat alleen maar een beetje mee met wat mensen tegen haar zeggen, en dat gaat ook alleen maar over hoe knap ze is (waarom Donnie en Deniz haar zo leuk vonden).
Wow cool zegt genoeg over de voorspelbaarheid van Yasmin haha
Shit ik heb per ongeluk op Joey gestemd als favoriete eilander? :S Wilde op Raina stemmen maar toen ineens tripte m’n telefoon en stond er bedankt voor je stem op Joey
ik heb op Paolo gestemd. een verantwoordelijke volwassen man? we love to see it
Ja eigenlijk is hij mijn favo maar vind Nina niet leuk
ik ook niet maar denk na al deze drama dat hij haar ook niet lang meer leuk gaat vinden
Ah Nina, komop zeg, wat een hypocriet. Je wilt toch zooooo graag een volwassen man en alles bladibla, heb je een hele leuke, ga je de hele tijd lopen miepen op je vorige match. Move on. Zo jammer ook hoe ze de hele sfeer kan verpesten op die double date. Van yasmins reactie begrijp ik niks, zoals sander al zei, met 1 oog open slapen lol.
Yasmin voert echt één groot toneelstuk op daar
Nina vindt Deniz nog leuk. Ik hoop dat er een leuke dame voor Paulo de villa in komt.
Ik wacht stiekem ook nog op een beetje meer drama
Dat hoop ik ook, want schijnbaar vinden de kijkers Loesje leuk :S
Waarschijnlijk omdat mensen haar knap vinden? Ik kan niks anders verzinnen, ze komt best saai over. Ik vind Raina echt 1000x leuker.
Hahaha oh kut
Ik heb ook op Raina gestemd!
Joey is jouw oud-klasgenootje?
Ik las net op instagram dat Joey Luna blijkbaar al kende.