Love Island (Deel 1)

Nja ik weet niet maar ik mis wel wel drama in love island haha.

Nee joh dat is toch super nep!?
Lijkt net zo’n whatsapp fraude gesprek
En die foto kan ik Job ook niet per se heel erg in herkennen

Omg Marwajuice zit op het forum hahaha:

Zou ik echt rot vinden voor Esmee, die is zo verliefd (en hij ook)

1 like

Ja ik geloof zeker dat ze verliefd zijn idd. Hoe emo ze waren toen ze niet bij elkaar in de villa waren…

Is eigenlijk deze week al de laatste week?

Morgen in ieder geval wel de laatste herkoppeling.

Ik vind het ook zó nep overkomen. Het zal me niet verbazen als Job niet 100% trouw is, maar dit geloof ik niet.

Toen ik mijn bericht plaatste hoorde ik het de voice over net zeggen haha, dus ik denk wel dat dit de laatste week is dan… ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen

1 like

ik hoop dat het waar is en als ze dan winnen dat job het geld houdt want dat wil ik ook eens zien :smiling_imp:

2 likes

Gwindo heeft echt een mega bord voor z’n kop he

2 likes

ik vind Sandra en Joey wel leuk samen

Ja! Laatste week. Voor mijn gevoel gaat het echt mega snel?

Als je zo laat als Koen, Sandra en Gwindo komt heb je toch ook geen eerlijke kans meer? Best lullig.

1 like

Die screenshots zien er idd nep uit, wel benieuwd of we er nog iets van gaan horen. Wat ook niet in zijn voordeel meewerkt is dat ie bevriend is met Koen van vorig seizoen en Robin Sterk van Ex on the beach, dus hij heeft van dichtbij kunnen zien wat voor fame zulke programma’s je kunnen brengen :grimacing:

Dit is de nieuwe cast van love island uk. Vind er geen enkele aantrekkelijk vent tussen zitten. Hopelijk meer drama hier.

1 like

Ik zie echt 0 chemie tussen Deniz en Loesje? Deniz lijkt ook saaier te worden met de dag.

Ben nog steeds team Raina en Jim

7 likes

Ze zitten er dit seizoen ook maar 5 weken ipv 6. Eigenlijk was 't bij Casa Amor al wel duidelijk vond ik

Wie HOOP je dat er gaan winnen?

• Joey & Luna
  • Job & Esmee
  • Jim & Raina
  • Loesje & Deniz
  • Donny & Rowenna
  • Nina & Paulo

0 stemmers

Wie DENK je dat er gaan winnen?

• Joey & Luna
  • Job & Esmee
  • Jim & Raina
  • Loesje & Deniz
  • Donny & Rowenna
  • Nina & Paulo

0 stemmers

Hoop echt dat Job voor de finale nog geconfronteerd wordt met die roddels, net als Remco op de valreep vorig jaar. De productie heeft iig gister gevraagd om met die roddelaccounts in gesprek te gaan.

3 likes

Ja ik twijfel ook of het waar is hoor. Maar er zijn ook meerdere meisjes die zeggen dat het wel waar is, dat hij al jaren zegt dat ie bekend wilde worden en dat hij de grootste flirt van Nijmegen (blijkbaar woont ie ook allang niet meer in Brabant) is in de kledingwinkel waar hij werkt.

Ik wil gewoon dat er drama komt omdat het anders zo saai blijft en vanaf het begin al obvious is dat hij en Esmee winnen :sweat_smile:

1 like

Waarom denken jullie dat het nep is eigenlijk? Vind het er gewoon legit uitzien haha maar misschien ben ik naief. Anyway er heeft zich een ander iemand gemeld die beweerd job te hebben gezien met een meisje 2 weken voor vertrek.

1 like