Haha sorry maar ik kan nu ook wel zo’n bericht gaan sturen met dat ik Job z’n vriendin ben, maar wil wel anoniem blijven hoor. Vind dat echt kwalijk wel
Die hele dynamiek in dat gesprek kwam gewoon zó nep over
Haha sorry maar ik kan nu ook wel zo’n bericht gaan sturen met dat ik Job z’n vriendin ben, maar wil wel anoniem blijven hoor. Vind dat echt kwalijk wel
Die hele dynamiek in dat gesprek kwam gewoon zó nep over
Ik snap die Juice accounts niet zo, op een of andere manier komen ze heel boos over ofzo.
Luid en duidelijk!!! Zo praten we hier nie!!
Ze doen ook altijd of je geen relatie gehad mag hebben voor je meedoet met zo’n liefdesreality-programma Nu ook weer met die story’s over Tony Junior
Ja maar echt, lijkt alsof er zoveel haat zit in de beheerder(s), ik heb nu alleen die juicefbi gezien ofzo, maar ik schrik er echt van…
Ik lees hier gewoonlijk alleen mee, maar ik heb even de FBI in mezelf losgelaten en ze heeft de stories van de babyshower in de highlights gezet. Daarin prikt ze samen met een man de ballon leeg, dus denk dat dat de vader is? Haar zusje tagt deze man ook: @caseygoosby. Heel ander type wel dan ik verwacht had ofzo haha.
Zij zijn echt gemeen ja, opvallender dan de andere roddelaccounts vind ik. (Zie nu dat die realityfbi heet? Dacht gister nog juicefbi lol)
aaaahh
die twee komen echt over alsof ze allebei voor het eerst verkering hebben
En vanavond kun je weer stemmen op je favoriete koppel dus iedereen zal wel op hen stemmen
Ik ook denk ik - zodra dat kan - vind Paulo echt het allerleukst maar gun het Nina niet.
ik wil op Paolo en mezelf stemmen, mag dat ook?
Paulo lijkt me echt een saaie gast haha
Haha ja die bril ik heb in maar een paar afleveringen dat hij erin zat zo’n walging voor die vent gekregen. En is er trouwens ooit iemand vrijwillig vertrokken uit love island?
Ik heb dit ook wat errug
Wooohooow raina zegt dat ze verliefd is? En hij reageerde ook heel rustig. Ik zou echt schrikken als iemand dat tegen mij zou zeggen als je dat zelf niet bent. Oh Nina vraagt nu of ze dit wel zeker weet.
Uhh als Loesje in haar eentje al zoveel stemmen krijgt… straks winnen zij en Deniz in de finale
Echt fijn dat iedereen een paar dagen voor de finale toch nog verliefd is geworden