Ik oooook
Wie is Jeffrey
Die nieuwe met een stout randje.
Geen idee, ik bedoel die blonde guy met blauwe ogen die net in de villa is.
Die heet Koen. Jeffrey zat in Casa en is allang weg
Koen en Jeffrey hebben in mijn ogen echt exact hetzelfde hoofd.
Huh hij lijkt hier toch helemaal niet op?
https://www.instagram.com/koenmh/?hl=nl
Anyway ik vind hem vreee se lijk.
Dat is de Koen van vorig seizoen
Oh hahahah, ik dacht al wtf maar in the end lijken ze allemaal op elkaar.
Ahh wel saaie uitkomst joh. Ik hoopte dat Sarah achter Donny aan zou gaan, dan kwam er tenminste een beetje reuring in de tent.
Heb sowieso het gevoel dat dit heeeeel erg met de productie overlegd was. Yasmin was het gewoon zat en ik geloof dat ze echt graag naar huis wilde. Loesje en die blonde gast hebben dan zogenaamd nog een kans van slagen enzo.
Ah, zo weinig indruk heeft ‘ie gemaakt dus
Nou gelukkig vind ik het totaaaaaal niet erg hè dat Yasmin weg is
Yasmin doet me dus echt denken aan een vroegere vriendin, blij dat ik niet meer met haar omga wat een dramaqueen was dat.
En aan wie moet ik me nu ergeren???
Loesje natuurlijk
En Nina
Hee het is wel eens voorgekomen dat iemand terug kwam toch? Zou die hunk niet Deniz zijn? Haha
En ben benieuwd naar de bekentenis van Rowenna!
Was ook mijn eerste gevoel toen ik dat shot zag! Zou ik wel saai vinden, zo geweldig is die relatie nou ook weet niet.
Ja Thijs kwam terug, met een helikopter
Oh shit helemaal niet aan gedacht maar nu denk ik dat ook
En dat zou ik echt zo dom vinden, want je ziet echt 0 connectie tussen die twee? Bij sommige andere koppels zou ik het nog wel begrijpen. Maar nog steeds dom, stuur gewoon nieuwe mannen
Vind dit seizoen echt saaaaai. Maar toch kijkt het weer lekker weg elke avond.
Ben benieuwd hoe Yasmin thuiskomt en dan hoort over alle haat + haar Insta-account dat (tijdelijk?) opgedoekt is. En naar wat Rowenna vanavond gaat vertellen.
Ze heeft haar account weer zag ik
En die nieuwe islander (jongen) lijkt gelukkig niet op Deniz, hij heeft 2 staartjes op de foto. En er komt ook een nieuwe meid bij