Love Island (Deel 1)

Waarom is Loesje zo populair :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

nooooooooo Joey en Luna naar huis, wat stom dit :cry:

Ik snap ECHT niet dat ze voor Jim en Reina hebben gekozen. Ook dat ze ‘echte liefde’ zien als ze van een afstand naar ze kijken. Ze zijn zo aan 't struggelen. Sowieso hebben ze hen gekozen zodat ze zelf meer kans maken op de winst joe.

5 likes

Ik kreeg een melding in de app dat ik kon stemmen maar heb vanavond nog niet gekeken alleen wou wel stemmen en toen dacht ik al HUH, waar zijn Joey en Luna :no_mouth::no_mouth: op wie moet je nou stemmen zeg mijn hemel wat een koppels

En ze hebben op elkaar gestemd dus? Nog kutter :broken_heart:baal echt! Ik vind Joey en Luna zo’n leuk stel. Stom programma

2 likes

Is het jullie opgevallen dat Loesje een vinger mist? Niet lullig bedoeld though

Ik wil echt weten wat voor types achter zo’n account zitten. In ieder geval iemand met heel veel tijd…

Op wie stemmen jullie met favo koppel?

• Job en Esmee
  • Paulo en Nina
  • Danny en Rowenna
  • Jim en Raina

0 stemmers

En met de oude koppels erbij?

• Job en Esmee
  • Paulo en Nina
  • Danny en Rowenna
  • Jim en Raina
  • Joey en Luna
  • Gwindo en Sandra

0 stemmers

Omdat die vriendinnen(Reinders zusjes) van haar met hun mega insta bereik telkens oproepen om te stemmen. :expressionless: vind het bloedirritant ook haar hoofd als ze dat zo horen krijgt.

Edit:

:triumph:

3 likes

ik ga na dit seizoen maar weer seizoen 4 en 5 opnieuw bekijken van love island uk, 10x beter

1 like

Ah thanks!! Haha jij bent van de FBI, hij is privé detective :rofl:

Om tactische redenen lijkt me? Dan maken ze zelf meer kans.

Was me nog niet opgevallen! Na wat insta speurwerk zie ik het inderdaad. Ze houdt die hand op foto’s in ieder geval veelal verborgen. Hand in haar, hand gedraaid, als half vuistje etc.

1 like

Jim is de lieveling van de groep, denk ik

Hahaha :rofl:

Overigens inderdaad weer een heel ander type, die vriend.
Maar Mac en Jaap waren natuurlijk ook heel andere types. Denk dat ik dat ook leuk vind aan Sha, dat ze vooral naar innerlijk kijkt.
Ik vind het ook altijd zo stom dat alle Love Islanders maar op een bepaald type lijken te kunnen vallen. Zo onvolwassen ofzo.

Seizoen 4 was echt heel leuk! Ik ben nog steeds verliefd op Adam en Wes😻

Ik snap echt niet waarom ze hebben gekozen voor Rania en Jim, iedereen kan toch zien dat Jim niet zo into Rania is.

2 likes

Ja eens, het zijn ook allemaal dezelfde soort mensen die daar aan meedoen. Innerlijk is toch uiteindelijk het belangrijkste.
Ik vind het ook altijd zo stom dat ze bijna alleen maar strakke kleding aanhebben, alsof je er niet leuk uit kunt zien wanneer je wat wijdere kleding aantrekt.

1 like

Zou je trouwens ook mee mogen doen als je sporten haat? Ik lig liever lui op een strandbedje een boek te lezen dan dat ik in de bloedhitte sta te boksen :sweat_smile:

4 likes

Ja Nina sport ook niet toch? Alleen toevallig de vorige aflevering ff boksen. Maar normaal gesproken zie je zo’n shot van haar waarin ze op een strandbedje ligt te chillen als de rest aan ‘t sporten is

2 likes

Volgens mij mag je niet lezen? Ik dacht dat ze geen boeken, tijdschriften, muziek etc mochten. Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk met elkaar bezig bent. Maar weet niet zeker of dit waar is.

Ja echt de hele tijd :eek:
Ook gister bij de herkoppeling, toen Holly zei dat dit de laatste herkoppeling zou zijn zat Rowenna weer :eek: :eek: ja wat denk je dan meid

6 likes