love island uk moet je vooral beginnen met seizoen 4 en 5, daarin gaat het lekker los met de drama
UK is echt veel leuker!
Ik zou juist vanaf 't begin beginnen met kijken. Ik vond 2 en 3 ook heel leuk. En Australiƫ en USA ook.
ook seizoen 1? ik vond dat zo prehistorisch met wat we al gewend zijn dat ik er niet in kon komen, ben nu bezig met seizoen 3 maar vond het niet heel interessant tot nu toe
Waar kijken jullie love island uk?
Ik vind juist seizoen 3 heel leuk, veel meer drama dan seizoen 4 haha
Videoland staat alles op- behalve het nieuwe seizoen wat vanavond begint. Ik wil liefst wel vanavond nieuwe seizoen beginnen met kijken, maar ben nog aan het zoeken hoe haha
dan ga ik maar even verder kijken 
trouwens fmovies. to voor streamen en 1337x voor torrents downloaden @Pudding @jahoor
ik had trouwens gelezen ergens dat in love island uk iemand was weggestuurd voor masturberen 
1 heb ik nog nooit gezien. Seizoen 2 is iig ook heerlijke drama met Kady, Scott, Terry, Malin enzo.
Whats up met die glitterjurken de laatste avond? Niet perse mooi ofzo vind ikā¦
Vooral de jurk van Loesje sloot totaal niet goed aan bij haar lichaam.
Ja ik denk dat seizoen 2 mijn favoriet is!
Ik vond het juist leuk dat love island als concept toen nog redelijk nieuw was en in seizoen 3 zat ook veel drama maar mij iets te: vond die Olivia zo irritant (niet te verwarren met Olivia uit seizoen 2! 
)
Ja ze staan ook in mijn top 3! Maar ik kan niet kiezen uit die top 3, want ze staan er met Camilla & Jamie en Luke & Siannise 

Laat hot girl summer maar komen hoor
Er staan nog geen links online voor de eerste aflevering maar met een vpn (touch vpn is gratis) kun je 'm hier kijken
(en gewoon een random UK postcode invullen bij aanmelden)
Ja ik in het begin ook, had ook niet verwacht dat ze 1 van mān favorieten zou worden haha maar dat is echt gegroeid door het seizoen heen. Zo supportive ook naar andere vrouwen en die blikken tussen haar en Luke⦠

Ja daar heb ik ook last van
Sommigen praten zo onduidelijk of met een Schots/ander zwaar accent ofzo, ik heb het eerder geprobeerd zonder ondertiteling maar dan krijg ik van sommige gesprekken echt weinig mee. Hoop dat het snel op videoland komt!
Oh nee, ik vond Liv juist awesome, en Olivia uit S02 niet boeiend. Volg haar ook nog steeds op insta, als een van de weinige LIāers (haar, Malin uit S02, Jamie & Camilla uit S03, en Dr. Alex uit S05 zijn geloof ik de enige nog)
Jamie en Camilla zijn echt mijn faves, hun kindje is ook zo cute! S03 is sowieso mn lievelings, heerlijk drama, maar over het algemeen toch sympathieke deelnemers. Uit S04 kan ik me echt niemand meer voor de geest halen, dat is dus duidelijk mn minst favoriete 
Dr. Alex is van seizoen 4 toch, met Jack & Dani
Oh ik vond Oliva en Chris dus echt heel irritant. Zij ownden die show echt. En ik weet nog dat ik me heel erg ergerde aan Camilla en vond haar zo saai. Maar vind het dan wel weer leuk dat ze nog steeds samen is met Jamie!