Love Island (Deel 1)

Aah inderdaad, paar uur geleden nog niet!

Yasmin die meteen weer haar insta online zet. Maar ze doen het voor de liefde he. Niet voor de volgers :shushing_face:

1 like

Nina doet weer zo arrogant en uit de hoogte met dr ‘geen idee bij wie Sandra gaat passen hoor??’ En die opmerking erna.

Ik erger me aan Sandra haar bikini maar volgens mij is ‘t wel een leuke meid

4 likes

Wow echt een ander gezicht Nina zonder die veren haha. Die poolparty, eh iedereen staat gewoon dom in het zwembad te ‘dansen’ zonder muziek. Ja wat een party. Ahw paulo is zo cute en attent.

1 like

Echt leuk om Raina trouwens te zien in dit program, heb lang haar dansgroep op insta gevolgd (Unknowing Babes)

Het lijkt me trouwens bestwel lastig voor esmee en job, je bent helemaal verliefd, net samen, loopt de hele dag halfnaakt rond, slaapt naast elkaar maar je kunt geen seks hebben. Of ja dat lijkt me wel heel ongemakkelijk daaro.

Bij Love Island UK hadden mensen best vaak gewoon seks, ik zou dat ook echttttt niet chill vinden.

2 likes

En heel veel daarvan is niet eens uitgezonden, blijkt achteraf. Er staat me iets van bij dat ze ook niet alle seks scènes mogen uitzenden ofzoiets?

Haha ja er was toch ook zo’n koppel dat expres boven de dekens seks ging hebben zodat 't niet uitgezonden zou worden. Werd 't wel, maar dan gecensureerd lol

4 likes

Wat had Rowenna op te biechten? Ik kan niet kijken maar ben wel nieuwsgierig :upside_down_face:

Was niet echt een biecht. Ze vindt het moeilijk dat zij nog geen gevoelens heeft voor Donny, terwijl andere koppels dat wel lijken te hebben voor elkaar. Ze heeft weinig ervaring met relaties en daten en en dat maakt het lastig omdat het op love Island volgens haar gevoel zo snel ‘moet’ gaan.

1 like

koen ziet loesje als een lust object, goh. had ik echt niet verwacht van de man die tegen iedereen zegt dat hij naar uiterlijk kijkt

Ohja… Lame dat dat dan zo wordt uitgemolken. Wel heel eerlijk van haar! Vind Rowenna echt leuk

Ja, vind haar ook echt een topper! Hele lieve, eerlijke meid lijkt het me.

1 like

My three cents:

• Wat een goedkope pool ‘party’.
  • Loesje doet alsof ze de liefde van haar leven is kwijt geraakt.
  • Die Koen vind ik echt vreselijk.
10 likes

Die donny doet me denken aan wouter peelen, van tiger Elise (influencer)

12 likes

Lol die Quindo (?) met z’n “Ik ben geen fuckboy, dit, dat, jeweetochhh”

6 likes

Koen is meer een type voor ex On the beach

En nina heeft echt geen greintje lol in haar lichaam. Sandra lijkt me wel leuk!

8 likes

Ik vind Nina echt zo onaardig overkomen de hele serie? Sandra lijkt me ook leuk!! Koen zit inderdaad in het verkeerde programma.

2 likes

Brrrr ik krijg echt de kriebels van Koen. Wat een vjezerd met zn ‘stoute randje’ en zn ‘naveltje’.

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

10 likes