Ja Nina heeft echt 0.0 humor. Denk dat je als partner zijnde echtniet met haar kan lachen en ze dan direct zo kijkt bij elke grap oid. , en zegt dan je ff serieus nou moet doen.
Sandra lijkt me heel leuk! Tof haar ook.
Mert en Joan maken nu ook van die Love Island video’s voor op de Instsgram van Love Island en het is echt zooo ongemakkelijk en amateuristisch. Nul presenteertalent ook
Ik snap het punt van wimperextensions niet? Het ziet er echt super onverzorgd uit
Haha Gwindo past er echt niet bij hahaha, ik ga helemaal stuk
Die gwindo heb ik wel eens gezien haha. Vind hem er ook helemaal niet bij passen maar ach hij komt wel lekker vrolijk over.
En Paulo en Nina hoeft voor mij niet meer. Vind Paulo echt te leuk voor haar. Nina is te salty. Ik denk echt in een relatie dat je haar continu op handen moet dragen.
Paulo en Nina samen:
- Ja leuk, hopelijk wordt het wat
- Nou, nee
0 stemmers
En bij esmee en job heb ik voor het eerst bij een love island koppel dat ik denk dat die echt samen blijven, zie hun zo een gezin ergens in Brabant krijgen en ze leefden nog lang en gelukkig.
Mijn 18 jarige ik zou als een blok voor Gwindo gevallen zijn
Zo irritant dat geen enkele jongen/meid nog open staat. Terwijl sommige relaties niet eens ‘steady’ zijn lol. Wss hopen ze gewoon te winnen. Echt rot als je als laatste de villa in komt
Ja vind dat ook stom. Die Sandra lijkt me echt leuk, volgens mij wel zelfde soort typetje als Donny, maar er is gewoon niemand over voor haar
Jezus die Koen jonge. Je bent haar type niet, accepteer het. Hij doet echt alsof t niet bestaat dat iemand hem niet ziet zitten
Echt bizar en Nina is echt
Iedereen: Loesje is saai
Loesje: Ik ben gewoon classy
Ohhh my lord die Koen. Loesje heeft alle recht om ongemakkelijk te worden van hem hoor, ik zou ook ongemakkelijk worden van iemand die zichzelf maar blijft aanprijzen in de hoop dat ik hem leuk ga vinden
Jeetje wat is Nina kinderachtig zeg, alles moet precies op haar manier gaan anders is het fout
Had ik nou goed gehoord dat Paulo uit Rotterdam komt? Want dat kom ik ook dus als het niet werkt met Nina (vast niet), bel me!!
Koen is echt zo’n engerd, accepteer gewoon wat Loesje zegt zeg mijn hemel. Ik vind nog dat ze netjes blijft, ik was inmiddels waarschijnlijk veel minder subtiel geweest
En ik zie ook helemaal niks tussen Donny en Rowenna, ik denk dat m’n favoriete koppel inmiddels Joey en Luna is lol
Ik vind ze leuk samen, komt oprecht over
Komt er morgen nou een vuurkorf moment of gewoon een recap aflevering?
Zondag is altijd recap en maandag vuurkorf
Aha ik zag namelijk in het voorstukje voor morgen Holly opeens in vol ornaat bij de vuurkorf staan, maar dat zal dan maandag zijn!
Volgens mij geniet ze wel van alle aandacht. Anders had ze maar veel duidelijker moeten zijn
Neeee dat vindt ze niet classy om dat zo duidelijk tegen hem te zeggen.