Ook die shock elke keer dat ze een berichtje kregen deze aflevering.
“OMG een BERICHTJE wat zou het zijnnnn???!!”
Je weet dat er 2 dingen aan komen: final date en bellen met thuisfront
Ook die shock elke keer dat ze een berichtje kregen deze aflevering.
“OMG een BERICHTJE wat zou het zijnnnn???!!”
Je weet dat er 2 dingen aan komen: final date en bellen met thuisfront
Hahahaha ik snap je, maar Esmee kan er ook wat van hoor.
Dat gedoe van Esmee en Job zou vandaag in de aflevering te zien zijn maar nu hebben ze sneaky die post aangepast en staat er vrijdag joeee
En die date van Raina en Jim was echt cringefest. Vooral Jim die zegt ja ben nu wel verliefd hoor hahaha
Ik keek al oprecht op tegen deze aflevering door dat overdreven gejank hè hahahahahaha, dus ik ben hier wel blij mee. Wel heel apart dat ze het hebben aangepast
Komen de babies eigenlijk nog?
Asjeblieft niet zeg
Wow ik vond het ook al gek, dacht dat het vandaag was
En esmee die love you zegt tegen Job (voor mij best snel maar ok) en hij die het niet terug zegt. Ook Job: dit is het mooiste wat ik ooit heb gedaan. Bijna.
Vaag verhaal ook van die Paulo met z’n nichtjes die z’n zusjes waren maar daarna weer z’n nichtjes
Loesje de hele tijd met haar Den dit Den dat. En hij is de mannelijke versie van haar, haha wat een grap.
Ik vind het nog steeds stom dat joey en luna naar huis zijn maar donny en rowenna er nog in zitten.
Oh zo had ik het niet begrepen. Ik dacht dat het écht zijn zusjes waren, hij de eerste keer per ongeluk nichtjes zei en zich verbeterde. En op het einde weer nichtjes zei en zichzelf niet verbeterde. Ik vond het ook al gek, maar misschien heb ik zijn uitleg daarover gemist?
Haha ja zo had ik het ook begrepen
Vond het ook onduidelijk hoor. Ik begon gisteravond met love island seizoen 4 UK. Heb alleen het laatste seizoen gezien en het allereerste maar ik vond het wel naar om die caroline te zien. Ze showde ook nog haar verlovings? Ring. Bah wat triest.
Omg dat videogesprek van Rowenna en Donny was zoooo ongemakkelijk. Vooral die vrienden van Donny, die stelden ook wel terecht goede vragen. Maar het zag er zo awk uit en nu staan ze ook nog in de finale??? Snap het niet.
Hoop dat Job en Esmee winnen, enige koppel dat echt verliefd is en ik na de villa ook zie overleven
Zouden ze bij de casting ook kijken hoe blij iemand “berichtjeeeeee” kan schreeuwen.
Ik snap ook niet dat ze steeds zo verbaasd zijn nu. Het is je familie óf je final date…
Haha Deniz die aan Loesje vraagt hoe ze het voor zich ziet na de villa “ja ik wil graag met jou uit eten”
Ik had heel graag Joey en Luna in de finale gezien want ik weet nu echt niet op wie ik moet stemmen. Ik denk dat ik niet ga stemmen, Job en Esmee winnen toch wel
Dat Rowenna bij de aflevering van gister ook eruit kwam als “islander die het meest de ware liefde wordt gegund” → eh ja omdat dat niet met Donny is, zelfs als ze zoenen of lovend over elkaar praten voel/zie ik het niet
Dat denk ik juist niet hoor. Loesje is mega populair en Nina en Paulo ook, zie ik op Instagram
Zou het echt stom vinden als zij winnen dus heb daarom juist wel op Job en Esmee gestemd
Na het etentje peert zij hem
Oh echt? Ja ik heb geen Instagram dus ik weet niet wat daar speelt maar ik had het idee dat dat jolige van Job en Esmee wel veel mensen trekt, vanaf het begin al. Want ik vind ze qua koppel van de huidige 4 wel het leukste! Ze hebben echt lol met elkaar en de verliefdheid spat er van af
Dan ga ik denk ik alsnog stemmen het gaat me toch niet gebeuren dat Loesje gaat winnen!!
En Paulo en Nina ook niet want Paulo verdient beter
Donny in pak met zijn haar los
Ik stem voor de finale op:
0 stemmers
De leukste islander in de finale is:
0 stemmers