Ben bij afl 20 en ik ken niet wachten tot Zara eruit gaat man man man
Er staat een docu over Caroline Flack op Videoland, over haar leven en haar dood. Echt heftig… zo vreselijk wat er gebeurd is
Ik weet niet of het komt doordat het lang geleden is dat er een UK seizoen was, maar ik kan me niet herinneren dat het eerder zo snel zo veel “harde” herkoppelingen zijn
Spoiler UK seizoen 7 aflevering 5
Want eerst natuurlijk al Shannon naar huis en schijnbaar kan Rachel (heette ze nou zo?) ervoor zorgen dat Chuggs naar huis gaat en hij haalt daarmee ook de 2 dagen op love island niet denk ik? Meestal mogen nieuwe islanders altijd eerst kiezen maar nope
Zij liep erg oncomfortabel op die hakken naar binnen trouwens
Ik wil love island kijken met rosa enzo maar op videoland staat alleen seizoen 1 en 2, klopt dat?
Nee dat is met een andere cast? Joan en Mert?
Moet ik een ander programma aanklikken? Wat ingewikkeld
Ahh dankje!!!
Ik kijk nu maar ik zag ook helemaal geen klik tussen Chloe en Aaron?
Ik vind het wel leuk dat in de UK versie in aflevering 3 al lichte drama is. Nu al weer leuker dan de NL versie
Ik snap echt niet wat die Hugo daar doet even serieus? Hij wil zogenaamd geen “neppe” chick maar zat in een koppel met Chloe en Faye? Zo hypocriet😒
UK aflevering 21
Samenvatting
Hoe oprecht was lucinda met Brad gezien hij weg is en ze volop flirt met die tattoojongen en Aaron. 
Spoiler uk aflevering 21
Zo zij is irritant zeg. Hoe ze praat ook, zo onnozel. “Aaaaaaare you? Reeaaaaally?” Zij moet het echt van dr uiterlijk hebben want er lijkt geen zinnig woord uit te komen.
En het was bij het vertrek van Brad al zo overduidelijk dat het haar geen fuck deed, maar dat ze zo snel naar iemand anders zou trekken gaat wel erg ver.
Als er op koppels gestemd mag worden zou ze vast onderaan eindigen, maar nu ze met Danny is zullen ze wel beschermd zijn bij de eerstvolgende stemronde, omdat hij zo nieuw is
Verder ben ik fan van Liam en Millie en ik vond ook dat Teddy heel lief over Faye praatte tegenover AJ, ik vind dat ook een leuk stel.
Reaaaalllllyyyyyyy??!?!?
Tip: volg het love island topic op tattle, geweldig commentaar
Echt waar, aflevering 22. Voel weer alleen maar ergernissen bij haar hoor
Hahaha zij herhaalt gewoon letterlijk de laatste zin van haar gesprekspartner, echt 0 inhoud. Toch jammer dat al die mannen daar dan wel helemaal voor gaan (ze is prachtig uiteraard)
Ik zie dat nieuwe seizoen love island uk nu eindelijk op Videoland staan. Meerdere mensen die dat ook gaan kijken? Ik wilde het wel online kijken maar versta er echt niks van zonder ondertiteling haha.
ah hoopte dat het hele seizoen erop zou staan maar helaas elke dag eentje
Ga wel kijken, ik kon 't online echt niet volgen haha (heb 4 afl gezien denk ik)
Leuk dat er meerdere gaan kijken! Ik ben benieuwd. En @Calypso ik moet ook altijd wennen ja, vooral als je nu niet lekker door kan kijken.
Ben wel blij dat er ondertiteling bij zit maar het klopt soms echt van geen kant haha
Hugo zegt dat 'ie PhD teacher is maar dan staat er in de ondertiteling dat 'ie gymleraar is lol.
Vind hem wel de leukste tot nu toe
uk aflevering 24
Oooh ik vind het zo leuk dat er 3 nieuwe bij zijn, Tyler lijkt echt goed te matchen met Kaz en Danny vond ik niet leuk qua houding dus blij dat hij weg is.
Ik denk dat casa amor niet lang meer op zich laat wachten en ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Lucinda weer naar een ander gaat
Ik vind haar en Aaron wel echt het minst leuke koppel, sinds hij “armhaar” als grootste afknapper bij een vrouw noemde ben ik zo op hem afgeknapt, zo oppervlakkig.
Het verbaasde me ook zo dat Teddy bij minst populaire 3 mannen zat!! Ik had daar 100% Aaron op ingezet ik snap niet wat mensen leuk vinden aan hem. Hij praatte ook zo denigrerend tegen Sharon, alsof ze bepaalde dingen niet mocht uiten/voelen
Verder weinig verandering: Liam en Millie zijn nog steeds mijn favoriet (hoe hij praat over haar 
) en Toby is een kleuter. Ik vind Chloe heel leuk en hoop dat ze een betere match tegenkomt want ik zie het niet met Toby