Trouwens gwindo kreeg direct de mogelijkheid om iemand uit te nodigen in de hideaway en daarna kon hij nog apart met Nina praten maar toen Sandra kwam kreeg zij niks van dat aangeboden zegmaar? Ik denk dat zij er helaas zo weer uitgaat. Ze treed niet zo op de voorgrond en dan word je al snel vergeten als je er zo laat in komt.
Koen ziet eruit als een Aliexpress Prince Charming van Shrek en zo gedraagd hij zich ook
vind het trouwens typisch dat er 3 nieuwe zijn en ze alleen praten met de mensen die er al zaten, of zouden ze niet mogen koppelen met elkaar?
Die mogen volgens mij ook gewoon met elkaar (Want moest meteen denken aan Eilish & Gianni van vorig seizoen, die kwamen ook tegelijk als nieuwelingen binnen. En zijn nu nog steeds samen!)
Ik irriteer me dood aan Loesje en Koen, vooral Koen echt bah, en Loesje blijft maar een beetje met hem mee praten en mooi zitten zijn zo van oh dankje en oh ja snap ik etc. Met zoân rare grijns? Zit volgens mij niks in qua humor of spontaniteit. Alles zo correct en beheerst ofzo?
Nee, âclassyâ
Ik vind ze allebei superongemakkelijk en hoop dan ook dat ze er snel uit gaan
Die mochten bij de eerste koppeling na hun binnenkomst ook niet met elkaar koppelen, toch?
Aah zo, misschien niet meteen inderdaad. Maar ze waren wel erg snel bij elkaar.
Jaa loesje denkt volgens mij na over elke stap die ze zet en elk woord wat er uit haar mond komt. Het is heel gemaakt. Bij iedereen kun je wel karaktertrekken zien. Maar loesje is een soort pop.
Iew Koen accepteert echt geen nee hè?
Oh wauw wat leuk! Ik vond haar heel leuk. Zou ze het alleen doen? Kan natuurlijk dat ze haar vriend niet toont op social media maar ik zie fotoâs voorbij komen van âShaâs gender revealâ, dat lijkt me toch een beetje vreemd als de vader gewoon in beeld is. Of hij moet dat onzin vinden
Echt een griezel, ik dacht trouwens dat hij Jeffrey heette en toen moest mijn zusje heel hard lachen maar wist wel dat ik Koen bedoelde lol
Wat een drama aflevering hahahaaa zo typisch âEEN TERUGKERENDE ISLANDERâ net nu Loesoe in een koppel zit met The Weeknd
Tering wat saai dat Deniz weer terug is
Pffff Loesje is zooooo saaaaiiii. Wat dat betreft is het jammer dat Deniz terug is. Blijft ze er nog langer in.
Sorry maar wat is dit voor iets achterlijks??
Hoezo Deniz? En weer een extra special touch drama dat 'ie alsnog een koppel kan redden. Ik vind het echt ontzettend sneu voor Sandra he, zij maakt gewoon geen schijn van kans en zit er echt voor saus. Ik had liever Donny zien sneuvelen, Rowena verdient beter dan hem.
Jezus wat een kut herkoppeling weer zeg, ik vind het echt lullig van de productie dat ze het zo hebben aangepakt. Qwindo en al helemaal Sandra krijgen zo echt geen kans. Ik hoopte ook dat Sandra voor Donny zou kiezen en dat Rowenna gewoon naar huis ging want ik heb het idee dat Donny haar voor de gek houdt maar neeeee hoor toen moest Deniz natuurlijk terug komen, zo saai
Ik vond hem ook zo weinig enthousiast toen Holly ernaar vroeg âja wel leuk om Loesje weer te zienâ en die brief, beetje vreemd ofzo ik voel het niet helemaal
Ondanks dat ik het lullig vind voor Sandra ben ik wel blij dat Luna en Joey dan weer kunnen herkoppelen binnenkort anders had ik niet geweten op wie ik moest stemmen in de finale!!
Het schijnt dat Donny er alleen zit om zân kledingmerk te promoten Geen idee of het zo is, maar dat merk zie ik idd wel veel voorbij komen (swanlife fashion)
âkomt omdat ik uiterlijk wel belangrijk vind zeg maarâ
kunnen we Oen van het eiland stemmen
hahahah de producers zeiden âjullie willen geen drama maken dus dan doen wij het welâ