Kan deze niet anoniem gemaakt worden
Wie is die Loesje stemmer
Ja kut, als ik dat aanpas zijn de stemmen weg toch?
Ja dat wel maar zoals @Calypso zegt verwacht ik ook dat het een troll is dus niet-anoniem komt de stem vast niet terug
Ik heb sowieso op Paulo en Nina gestemd. Paulo is geweldig, en ik denk dat Nina soms ook zo bitchy/onredelijk/ice queen kan zijn omdat ze geen makkelijke tijd heeft gehad vroeger. Dus dan begrijp ik het ergens, vind haar verder een prachtige vrouw.
Ik vind Paulo zoooooo leuk, alleen blijkt het dus dat Nina achter all lives matter staat en sinds ik dat weet ben ik echt op haar afgeknapt. Dit kwam in een YouTube video voor vanaf minuut 14
Wat een achterlijk kutseizoen, ik zei dagen geleden al dat waarschijnlijk rowenna en donny nog heel ver kwamen en ja hoor, gatverdamme wat doen die 2 in de finale . Joey en Luna horen daar te staan. Loesje en Deniz, heb ik geen woorden voor. Wat een stel clowns. Deniz zou ook zogenaamd naar huis zijn maar hij is daar maar gewoon ergens vastgehouden, want ja hij had ze/de familie 4 weken niet gezien. Ik dacht, je was toch naar huis jonge. Ik vind het ook heel ongemakkelijk dat ze Nina en Paulo in de aflevering king en queen noemen. Oh neee doe niet. Als deniz en loesje winnen ga ik nooit van mn leven meer love island NL kijken.
Oja ik vind het trouwens wel leuk om te zien dat ze, iig de meiden, kleding wisselen met elkaar/delen?. Doet me zo aan ‘vroeger’ denken. Het jurkje van raina, die heb ik ook ook bij rowenna en loesje gezien. De oorbellen van rowenna ook al bij veel. Zo’n superlelijke witte jurk met oranje bandjes bij raina en loesje. En nog meer. En ik hoop dat ze in de finale niet allemaal in zo’n lange zwarte jurk gaan staan zoals 3 vd 4 finalisten vorig jaar deden volgens mij? Vond dat zo jammer!!
Loesje lijkt echt op Bo van Gooische Moeders.
Qua uiterlijk niet maar ik denk dat je snapt wat je bedoeld. Zo gereserveerd/ niet spontaan/ gemaakt correct en zogenaamd perfect.
of zoals ze het zelf dan omschrijft: classy?
ahaha shit na dat gesprek met job en esmee ben ik er wel oké mee als ze winnen. vind het trouwens wel fijn dat de presentator bij elke herkoppeling is, want dat is bij uk niet zo en dat is zo ongemakkelijk
Heb het topic doorgespit maar ik kan het niet meer terug vinden. Had iemand een linkje voor het nieuwe seizoen in de uk te kijken?
Is de finale vanavond of zondag?
Zondag!
Vergeet niet het ellelange gezwets over gevoelens die iedere dag écht een beetje meer worden, dat er echt potentie inzit, dat ze misschien wel verliefd gaan worden etc etc. Ook heel heftig, bro.
Het is met die helicopter date wel duidelijk dat zij de favorieten zijn van de productie
Om dan terug te komen in de villa na 2 uurtjes: ik heb jullie echt gemist!!! En het allerergste vind ik die outfit checks voordat ze de hide away in mogen of op date gaan? hahahah, misschien moet ik ook maar stoppen met kijken.
Is er vanavond geen normale uitzending?
Nee, vanavond was die recap die normaal op zondag was. En morgen is de finale.
Vreselijke aflevering met langdradige terugblikken en bullshit
en voorspelbare uitslag
Viel inderdaad tegen dankzij jouw berichtje scrollde ik door naar het einde
Echt zonde dit seizoen, het viel mij zo tegen.