Bedankt voor deze samenvatting. Hoef ik de aflevering niet te kijken. Wat een teleurstellend saai seizoen. Morgen Love Island UK!
Terechte uitslag! Alleen Rowenna en Donny tweede hahaha???
En 't begin was zo ontzettend saai en onnodig. Echt zin in Love Island UK
Komt het morgen al op Videoland?!
Nee, dat niet helaas. Ik kijk het met een VPN via ITV.
Weer een saai seizoen, net als de vorige met Joan en Mert (alhoewel zelfs die was leuker met de Remco drama later)
oh wow, in seizoen 4 van love island uk zat Niall die plots weg ging en nu kwam ik zān tiktok tegen waarin hij uitlegt dat hij een psychose had gekregen daar
Heb net de laatste aflevering van LI Nederland gekeken. Ik vond het wel leuk tijdverdrijf tussendoor, maar het was inderdaad Ʃcht mega saai? En inderdaad dat ellenlange gepraat over stappen maken en groeien samen?!? Als het nu al moet groeien dan wordt het m toch niet? Je wil toch direct VUUUUR als je net verliefd bent?
Ik had gehoopt op meer smeuige tv denk ik, maar dat was dit allesbehalve. Niet te vergeten het hoogtepunt voor mij: het spelen van verstoppertje in de villa.
Is het de moeite om nog LI UK te kijken of is het niveau van die deelnemers ook zo ājongā in hun doen en laten?
Ik heb dit seizoen niet eens gekeken⦠alleen al door de berichten hier wist ik al wat er gebeurde (niet veel) en nergens getriggerd om te moeten kijken. Ben benieuwd wanneer love island UK op Videoland komt? En USA zal ook komende maand beginnen zag ik bij Justine.
love island uk moet je vooral beginnen met seizoen 4 en 5, daarin gaat het lekker los met de drama
UK is echt veel leuker!
Ik zou juist vanaf 't begin beginnen met kijken. Ik vond 2 en 3 ook heel leuk. En Australiƫ en USA ook.
ook seizoen 1? ik vond dat zo prehistorisch met wat we al gewend zijn dat ik er niet in kon komen, ben nu bezig met seizoen 3 maar vond het niet heel interessant tot nu toe
Waar kijken jullie love island uk?
Ik vind juist seizoen 3 heel leuk, veel meer drama dan seizoen 4 haha
Videoland staat alles op- behalve het nieuwe seizoen wat vanavond begint. Ik wil liefst wel vanavond nieuwe seizoen beginnen met kijken, maar ben nog aan het zoeken hoe haha
dan ga ik maar even verder kijken
trouwens fmovies. to voor streamen en 1337x voor torrents downloaden @Pudding @jahoor
ik had trouwens gelezen ergens dat in love island uk iemand was weggestuurd voor masturberen
1 heb ik nog nooit gezien. Seizoen 2 is iig ook heerlijke drama met Kady, Scott, Terry, Malin enzo.
Whats up met die glitterjurken de laatste avond? Niet perse mooi ofzo vind ikā¦
Vooral de jurk van Loesje sloot totaal niet goed aan bij haar lichaam.