Ja las ik ook maar eigenlijk zit iedereen daar toch wel om lkkr met zn kop op tv te zijn en volgers te genereren voor spondealtjes
Ff gegoogled, had hoge verwachtingen maar hij verkoopt letterlijk 3 basic hoodies en een shirt met opdruk?
Indd een irritante aflevering, ik gun het Deniz, Loesje en Donny niet. Vind ze alle 3 beetje nep ofzo? Wel fijn dat die Koen weg is.
Lekker zuur van mij allemaal haha, vind Joey en Luna wel oprecht en schattig bijvoorbeeld.
Die reactie van qwindo toen deniz de villa in kwam hahahaha. Ik ben echt voor luna en joey denk ik!
Dit was ook zo’n ingewikkelde herkoppeling, zeker toen deniz kwam. Ze proberne nog iets van sensatie te creeeren maar helaas
Koen is ook echt een Jeffrey, daarom dacht ik eerst ook dat ie Jeffrey heette. Wat een vies naar mannetje, ik word bijna agressief van zo’n figuur. Zo smakeloos. En dat deniz terug is slaat nergens op, bij thijs mocht de kijker zelf stemmen om hem er weer erin te krijgen maar nu komt deniz gewoon maar weer? En ik vind het ook sneu voor Sandra. Zodra love island is afgelopen kijkt donny niet meer naar rowenna om, 100 procent zeker.
Oh vraag nooit aan je partner wie hij het meest aantrekkelijk vind, dat deed ik namelijk. Hij zei jaa, niemand daarvan is mn type. Geloof ik niet, zit heus wel iemand bij die hij aantrekkelijk vindt of een beetje? Toen liet ik de eerste kandidaten zien die de villa zijn binnengekomen, en 3 keer raden wie hij zei: yasmin
haha zo kinderachtig dat ik me daaraan ergerde alleen maar omdat ik haar stom vind.
O maar schat dat vonden bijna alle deelnemers ookk. Totdat ze begon met praten lol…
Ik ben dit seizoen zat wrap it up en geef het geld maar aan Sandra, ze is echt heel naar behandeld…
Haha hij zei ook nog dat yasmin en ik wel op elkaar lijken en ik kon dat helemaal niet hebben.
Maar ja ik vroeg het zelf dus ik moest ook niet zo kinderachtig reageren .
Ja arme Sandra, ik vond het ook zo sneu toen ze met de meiden bij elkaar zaten en dan ohhh, iedereen was blij voor loesje! En ohhh yes luna wat leuk voor je dat je er nog in zit! En ohhh rowenna leuk nog lekker samen met donny. En Sandra dan? Hoe moet zij zich wel niet voelen. Vond het iig zo op beeld vrij ongevoelig overkomen naar haar toe. Is waarschijnlijk totaal onbewust gegaan maar ahw.
En oh Jim en Raina krijgen drama?
Ik weet het niet met hun. Twijfel een beetje, denk wel dat ze gevoelens voor elkaar hebben maar ergens is het een beetje hmm. Waarom vind jij ze fake?
Vind jij Raina en Jim oprecht naar elkaar overkomen?
- Nee
- Ja allebei
- Alleen Jim
- Alleen Raina
0 stemmers
Ik hoor ze vooral zeggen hoe leuk ze elkaar vinden, maar weinig andere gesprekken hebben? Misschien wordt dat gewoon niet uitgezonden hoor maar ik vind het er ook veeel te dicht boven op liggen.
Hmm ik heb dat eigenlijk nog niet zo gezien. Vind jim een leuke gozer maar ik denk dat hij überhaupt helemaal niet toe is aan een vaste relatie. Gewoon echt nog zo’n jongen die nog langgg niet wil settelen.
@Jumpsuit Hé waar baseer jij dat op dan? Vind hem juist één van de serieuze jongens, samen met Paulo.
Ik vind paulo echt niet te vergelijken met Jim. Jim komt over op mij als een vrolijke flierefluiter die denk ik vrij impulsief is. Ik zie hem niet zo voor me in een vaste relatie. Meer als in, hij wil het gewoon leuk en gezellig hebben, en ja in love island moet dat in een koppel.
Ik zie wel chemie tussen die twee hoor!
En Deniz en Loesje zijn echt het saaiste (ok nu onofficiële) koppel in tiiiiiijden
Ik denk wel dat Jim echte liefde zoekt, denk alleen dat ‘ie nog niet de juiste match heeft gevonden
Bij Paulo denk ik alleen maar run baby runnnn!
Ja eens met dat laatste. Dramaqueen Nina die op de bank gaat liggen, om wat precies?! En hij dan netjes naar haar toe gaat, en dan de volgende dag haar gezeur om niks moet aanhoren. Als dat nu al zo gaat, om zoiets minuscuul pffff.
Denk je dat de islanders meedoen voor het geld?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Voor de fame?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor de liefde?
- Ja
- Nee
0 stemmers
25 k is natuurlijk best een leuk bedrag maar ze splitten het altijd en ja ik denk dat dat soort types die meedoen aan love island echtniet meedoen voor dat bedrag.
Ik denk ook dat ze meer geld overhouden aan alle spon na afloop dan aan het bedrag dat ze eventueel winnen
Wat een flut seizoen dit. Sinds Francesco en Rosa weg zijn is het echt berg afwaarts gegaan. Ik spoel ook de helft door.