Ja ik denk dat seizoen 2 mijn favoriet is!
Ik vond het juist leuk dat love island als concept toen nog redelijk nieuw was en in seizoen 3 zat ook veel drama maar mij iets te: vond die Olivia zo irritant (niet te verwarren met Olivia uit seizoen 2! )
Ja ze staan ook in mijn top 3! Maar ik kan niet kiezen uit die top 3, want ze staan er met Camilla & Jamie en Luke & Siannise
Laat hot girl summer maar komen hoor
Er staan nog geen links online voor de eerste aflevering maar met een vpn (touch vpn is gratis) kun je 'm hier kijken
(en gewoon een random UK postcode invullen bij aanmelden)
Ja ik in het begin ook, had ook niet verwacht dat ze 1 van m’n favorieten zou worden haha maar dat is echt gegroeid door het seizoen heen. Zo supportive ook naar andere vrouwen en die blikken tussen haar en Luke…
Ja daar heb ik ook last van Sommigen praten zo onduidelijk of met een Schots/ander zwaar accent ofzo, ik heb het eerder geprobeerd zonder ondertiteling maar dan krijg ik van sommige gesprekken echt weinig mee. Hoop dat het snel op videoland komt!
Oh nee, ik vond Liv juist awesome, en Olivia uit S02 niet boeiend. Volg haar ook nog steeds op insta, als een van de weinige LI’ers (haar, Malin uit S02, Jamie & Camilla uit S03, en Dr. Alex uit S05 zijn geloof ik de enige nog)
Jamie en Camilla zijn echt mijn faves, hun kindje is ook zo cute! S03 is sowieso mn lievelings, heerlijk drama, maar over het algemeen toch sympathieke deelnemers. Uit S04 kan ik me echt niemand meer voor de geest halen, dat is dus duidelijk mn minst favoriete
Dr. Alex is van seizoen 4 toch, met Jack & Dani
Oh ik vond Oliva en Chris dus echt heel irritant. Zij ownden die show echt. En ik weet nog dat ik me heel erg ergerde aan Camilla en vond haar zo saai. Maar vind het dan wel weer leuk dat ze nog steeds samen is met Jamie!
Oh ik ook bah, ik weetniet precies waarom. Ze had een beetje zo’n juf houding en totaal geen zelfspot. Vond Luke ook veel te leuk voor haar. Volgens mij zijn ze nog wel samen.
Mike en Priscilla zijn wel net uit elkaar.
@SpeedOfSound er zit standaard Nederlandse ondertiteling bij, of kijk je niet via videoland?
Ik las dat het nieuwe seizoen van uk op 21 juli op Videoland komt! Nog ff geduld dus
Ondanks dat de vpn op groen staat krijg ik de melding op iTV dat de video niet beschikbaar is. Iemand een idee wat ik fout doe?
meestal zetten ze 'm er pas op als het seizoen afgelopen is
@turbs dit had ik ook pas nadat ik de adblocker aanzette, aanmeldde, bevestigde dat ik 18 was en toen weeer de adblocker uitzetten deed ie het pas dus misschien dat dat helpt inmiddels staat ie wel op streaming sites zoals
Samenvatting
bij deze link als je naar de streambs versie gaat zit er Engelse ondertiteling bij @Woodkid @SpeedOfSound
Ik heb helemaal geen adblocker :’) Ga het even op die site proberen!
ik ook niet maar die optie staat bij mij bij de Google Chrome versie van de vpn
Je kunt de ondertiteling wel aanklikken maar hij laat 't niet zien?
Aaah ik kijk op m’n iPad (en nu stream ik hem naar m’n TV) met de link die je meestuurde. Thanks!
ah kut misschien heeft ie geen subs, ik probeer 't via m’n telefoon te zoeken dus zag alleen de cc knop
MEGATHREAD: How to watch Love Island outside the UK
hier staan trouwens heel veel opties dus misschien zit er wel een tussen met cc maar ik kom de ads niet door op m’n tel
Oh, ik was er echt van overtuigd dat hij & Jack & Dani enzo S05 waren. Dan is het S05 dat mn minst favoriete is, want daar kan ik me dan dus niemand van herinneren
ik woon al 8 jaar in de UK maar heb nog steeds problemen met sommige accenten in dit seizoen.
omg die scene met Kady en Olivia die in de hideaway schreeuwend tegen die Tina hahah dat was pas trash tv, geweldig