Love Island (Deel 1)

Ik vind de islanders tot nu toe niet zo leuk, maar ja is pas aflevering 2. M’n favoriet is Liberty denk ik en Faye vind ik ook grappig en van de jongens Hugo maar daar eindigt het ook.
Die Chloe vind ik zo irritant, jeetje wat een vervelend mens, die stem ook en “i love attention” you dont say :upside_down_face::upside_down_face:

Moet wel weer wennen aan de accenten en om alles te verstaan haha maar vind dat juist vaak het leuke eraan, die uitspraken zijn vaak niet goed te vertalen

Ik versta Brad gewoon helemaal niet :’)

1 like

Nee snap ik, heb ook de meeste moeite met zijn accent!
Hij doet me qua uiterlijk echt denken aan (muggy) Mike uit seizoen 3 overigens :disappointed_relieved:

Ik kijk nu seizoen 2 opnieuw en daar zat Sophie natuurlijk in. Erg vreemd om dat terug te kijken…
En in dit seizoen rookten ze nog in beeld! Volgens mij is dat sinds seizoen 3 ook niet meer

1 like

Chloe is zo ontzettend vervelend, helemaal mijn BEC. Die stem is echt verschrikkelijk.
Ik versta niks van wat Brad zegt maar hij is wel knap. Liberty lijkt mij best lief en Kaz ook. Faye doet mij echt denken aan Oliva Attwood van seizoen 3, maar vind haar niks en Toby is gewoon een kopie van Wes Nelson (s4)?! Zag ook een meme met dat het allemaal de alie-express versies zijn van eerdere kandidaten haha

21ste komt het al op Videoland, voor degene die met ondertiteling willen kijken. Zoals ik :joy:

6 likes

Spoiler seizoen 7 aflevering 3

dumping

nou er gaat maar met spoilers gewerkt worden want wow nu al iemand naar huis? Zal daar iets achter hebben gezeten, vind dit wel heel brutal, dit was nog geen 2 dagen geloof ik. Ze was wel weinig in beeld maar zo krijg je toch geen kans?
En ehh die nieuwe jongens?? Waar zijn de leuke mensen :sob:

ik ben nu bezig met seizoen 2 en I stand corrected, wat een dramaaa en zoveel gewissel in de koppels, dat is wat we willen :raised_hands:

3 likes

Ik ben nu ongeveer op de helft van seizoen 2 en ik vind het fantastisch! Zoveel drama inderdaad haha. Ik vind Olivia echt leuk. Vrijwel alle mannen zijn verschrikkelijk joh, en Kady ook maar ik vind het wel leuk hoeveel drama ze veroorzaakt.

1 like

Ben bij afl 20 en ik ken niet wachten tot Zara eruit gaat man man man

3 likes

Er staat een docu over Caroline Flack op Videoland, over haar leven en haar dood. Echt heftig… zo vreselijk wat er gebeurd is

1 like

Ik weet niet of het komt doordat het lang geleden is dat er een UK seizoen was, maar ik kan me niet herinneren dat het eerder zo snel zo veel “harde” herkoppelingen zijn

Spoiler UK seizoen 7 aflevering 5

Want eerst natuurlijk al Shannon naar huis en schijnbaar kan Rachel (heette ze nou zo?) ervoor zorgen dat Chuggs naar huis gaat en hij haalt daarmee ook de 2 dagen op love island niet denk ik? Meestal mogen nieuwe islanders altijd eerst kiezen maar nope
Zij liep erg oncomfortabel op die hakken naar binnen trouwens

Ik wil love island kijken met rosa enzo maar op videoland staat alleen seizoen 1 en 2, klopt dat?

Nee dat is met een andere cast? Joan en Mert?
Moet ik een ander programma aanklikken? Wat ingewikkeld

Ahh dankje!!!

1 like

Ik kijk nu maar ik zag ook helemaal geen klik tussen Chloe en Aaron?

Ik vind het wel leuk dat in de UK versie in aflevering 3 al lichte drama is. Nu al weer leuker dan de NL versie

2 likes

Ik snap echt niet wat die Hugo daar doet even serieus? Hij wil zogenaamd geen “neppe” chick maar zat in een koppel met Chloe en Faye? Zo hypocriet😒

UK aflevering 21

Samenvatting

Hoe oprecht was lucinda met Brad gezien hij weg is en ze volop flirt met die tattoojongen en Aaron. :thinking:

Spoiler uk aflevering 21

Zo zij is irritant zeg. Hoe ze praat ook, zo onnozel. “Aaaaaaare you? Reeaaaaally?” Zij moet het echt van dr uiterlijk hebben want er lijkt geen zinnig woord uit te komen.
En het was bij het vertrek van Brad al zo overduidelijk dat het haar geen fuck deed, maar dat ze zo snel naar iemand anders zou trekken gaat wel erg ver.
Als er op koppels gestemd mag worden zou ze vast onderaan eindigen, maar nu ze met Danny is zullen ze wel beschermd zijn bij de eerstvolgende stemronde, omdat hij zo nieuw is

Verder ben ik fan van Liam en Millie en ik vond ook dat Teddy heel lief over Faye praatte tegenover AJ, ik vind dat ook een leuk stel.

1 like