Reaaaalllllyyyyyyy??!?!?
Tip: volg het love island topic op tattle, geweldig commentaar
Echt waar, aflevering 22. Voel weer alleen maar ergernissen bij haar hoor
Hahaha zij herhaalt gewoon letterlijk de laatste zin van haar gesprekspartner, echt 0 inhoud. Toch jammer dat al die mannen daar dan wel helemaal voor gaan (ze is prachtig uiteraard)
Ik zie dat nieuwe seizoen love island uk nu eindelijk op Videoland staan. Meerdere mensen die dat ook gaan kijken? Ik wilde het wel online kijken maar versta er echt niks van zonder ondertiteling haha.
ah hoopte dat het hele seizoen erop zou staan maar helaas elke dag eentje
Ga wel kijken, ik kon 't online echt niet volgen haha (heb 4 afl gezien denk ik)
Leuk dat er meerdere gaan kijken! Ik ben benieuwd. En @Calypso ik moet ook altijd wennen ja, vooral als je nu niet lekker door kan kijken.
Ben wel blij dat er ondertiteling bij zit maar het klopt soms echt van geen kant haha
Hugo zegt dat 'ie PhD teacher is maar dan staat er in de ondertiteling dat 'ie gymleraar is lol.
Vind hem wel de leukste tot nu toe
uk aflevering 24
Oooh ik vind het zo leuk dat er 3 nieuwe bij zijn, Tyler lijkt echt goed te matchen met Kaz en Danny vond ik niet leuk qua houding dus blij dat hij weg is.
Ik denk dat casa amor niet lang meer op zich laat wachten en ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Lucinda weer naar een ander gaat
Ik vind haar en Aaron wel echt het minst leuke koppel, sinds hij âarmhaarâ als grootste afknapper bij een vrouw noemde ben ik zo op hem afgeknapt, zo oppervlakkig.
Het verbaasde me ook zo dat Teddy bij minst populaire 3 mannen zat!! Ik had daar 100% Aaron op ingezet ik snap niet wat mensen leuk vinden aan hem. Hij praatte ook zo denigrerend tegen Sharon, alsof ze bepaalde dingen niet mocht uiten/voelen
Verder weinig verandering: Liam en Millie zijn nog steeds mijn favoriet (hoe hij praat over haar ) en Toby is een kleuter. Ik vind Chloe heel leuk en hoop dat ze een betere match tegenkomt want ik zie het niet met Toby
Oh ik dacht dat hij PE teacher zei maar dit is wel slechte vertaling dan ja
oh haha misschien heb ik t dan verkeerd verstaan
Milly Moo
Ik vind Aaron trouwens heel erg lijken op Marcel van s3 (die Guy die alleen maar over de Blazin Squad aan 't praten was). Hugo doet me denken aan Dr. Alex (maar dan de knappe versie), volgens mij gaat hij ook echt zo neergezet worden. Beetje 't sulletje ofzo. En Toby lijkt op Wes van s4. Oja en Brad doet me aan Mike denken
Ik vind Chloe ook vreselijk, ze praaat helemaaaal zoooo met zoân vocal fry ugh. Ik vind Faye hilarisch tot nu toe. Ik zou haar wel echt intimiderend vinden als ik daar zou zitten haha.
uk aflevering 25
Waaauw deze herkoppeling!! Love de drama, benieuwd wat er vanavond gebeurt. Je kon t van ver komen aanzien dat Toby voor Abby zou kiezen maar de manier waaropâŠ
Bij alles wat ie (fout) doet zegt ie âuhuh maar ik heb geen ervaring met vrouwen of relaties ik kan er niks aan doen ik leer nogâ en als iemand in een gesprek/discussie dit onderwerp benoemt, is het ineens onaardig en klapt ie dicht
Wat.een.kleuter. die zet zichzelf zo voor schut
Wel gedurfd van Hugo om op zoân moment er tegenin te gaan maar volledig mee eens en vond het ook heel wat zeggen dat bepaalde vrouwen dit ârudeâ vonden van Hugo. Hallo!! Toby is pas rude!!
Ik vind het wel heel stom dat er zo veel nieuwe mensen zo snel gedumpt worden. Georgia was de zoveelste die het maar een paar dagen vol gehouden heeft?
En waarom mogen elke keer de mannen kiezen bij de herkoppeling? Ja omdat die in de minderheid zijn maar hallo draai het eens om. Misschien doen ze dit wel bewust zodat er mogelijk meer drama ontstaat tussen de vrouwen
Ik vind die Faye dus echt zoân typische mean girl. Maarja ze zit daar met die meiden dus elkaars vijand zijn is ook niet handig dus ze houdt een beetje de schijn op ofzo. Lijkt me echt een heel onaardige meid.
Chloe heeft idd zoân zeur stem.
Van de meiden is Liberty mijn favooooo
Ik vind sharon trouwens grappig, ze heeft veel zelfspot. En toen ze zei dat het leek alsof aaron zn hasses in een zak met meel had gestopt nadat ze hadden gezoend haha. Ik vind die 2 trouwens totaal niet passen maar ze hebben gewoon schijt ofzo.
Ik vond het maar muggy van Hugo en ik ben absoluut geen Toby fan maar dit was vreemd. Waarom zei hij dit niet op de momenten dat hij Toby advies gaf?
Chloe vind ik juist echt een mean girl
uk aflevering 25/26
Heb je de aflevering van gisteren al gezien? Ik ben nu halverwege en daar wordt wel meer duidelijk. Ik geloof namelijk wel dat Hugo het wel degelijk gezegd heeft alleen dat Toby het gewoon niet horen wilt. En het feit dat Toby NIET voor Chloe koos is denk ik wat Hugo heeft doen besluiten dit te doen. Het was niet gepland
En daarbij ging ie met Kaz natuurlijk ook zo om, kun je daardoor zeggen dat Chloe dit had kunnen verwachten maar andersom had Toby daar ook van kunnen leren, wat ie de hele tijd roept te willen doenâŠ