Love Island (Deel 1)

Kijkt er eigenlijk iemand ook love island US? Online makkelijker te volgen, niet van die accenten haha
Het is nu 2 weken bezig maar ik was er zelf nog niet aan begonnen dus ik heb net de eerste aflevering aangezet.
Natuurlijk heel Amerikaans maar er zit er eentje bij dat ik denk… hoe kun je zo over de top zijn, hopelijk gaat ze er snel uit. Het ging heel snel maar volgens mij zei ze net “i love you” tijdens het eerste koppelen haha whut

Haha bedoel je Mackenzie??

Ik heb allebei de seizoenen gekeken, vond ‘t best vermakelijk!!

Edit: oh wacht is er een seizoen 3 :eek:

Nee er is een derde seizoen! Wat nu dus 13 afleveringen heeft
Mackenzie is toch van vorig jaar?

Jaa ik bedacht het me net! Leuk hier ga ik ook aan beginnen

1 like

Benieuwd of je (nog voor die “i love you”) weet wie ik bedoel haha

1 like

Ah ben blij dat Hugo is gekozen. Had eerst heel erg het gevoel dat hij als het sulletje werd weggezet maar dat lijkt nu wel wat recht te trekken. En mijn god Sharon en Faye die foundation, zo’n vreselijke foute kleur. En Brad mag van mij wel weg. Vind hem maar een eikel.

1 like

Vind het trouwens vreemd dat shannon zo abrupt weg moest, dat is nooit eerder zo gebeurd direct al in het begin? Die heeft niet eens een kans gekregen. Ze leek me trouwens wel saai.

Tobby is echt een gans! Wedden dat hij na casa amore met een nieuwe dame terug keert. Ik ben wel blij voor Kaz want ik had voor Tyler echt het idee dat ze Aaron wel zag zitten.

Haha dit moet wel Shannon zijn?! Ik vind haar iig heeeel irritant. En Josh vind ik ook vreselijk cocky

Ik vind Kyra en Cashay echt leuk. Sowieso wel leuk om dit weer te volgen, het is toch een beetje anders. En grappig die glijbaan

Haha ja Shannon!! Zo Amerikaans, ze praat ook zo overdreven. Cashay is ook mijn favoriet! Ik ben inmiddels al bij aflevering 7 haha
Ik vind US zeker anders, ze lijken meer risico te nemen oid. Er is ook meer fysiek contact heb ik het idee.

1 like

Jaaa ik kijk het ook! Vind het dit seizoen leuker dan USA waar alle meiden een variatie op elkaar zijn. Vooral omdat het een stuk diverser is ook. En ik ben echt heel erg verliefd op Will, glij telkens van mijn stoel als hij in beeld is/praat/ademt. Cashay is ook zoo leuk. Hoop echt dat zij gaat winnen op de een of andere manier. Ik heb alleen moeite af en toe met hoe ze praten inderdaad, constante óverdreven amerikaanse

Edit: sorry bedoel natuurlijk dat ik USA dit keer leuker vind dat UK, omdat er meer drama en sensatie is en het wat sneller lijkt te gaan + diversiteit in deelnemers

ik snap echt niet dat al die mannen over hun pik struikelen voor Faye

6 likes

Ben je helemaal bij met kijken? Ik nog niet haha maar zal ff in spoiler doen waar ik ben tm nu

Het gaat inderdaad wel lekker snel, er gebeurt veel

spoiler us aflevering 9

Ik zit me zooo-hooo te ergeren aan die Jeremy, gadver wat een kwal. Hij besluit alles in z’n eentje en doet achteraf alsof z’n neus bloedt en geeft de ander de schuld. Eerst al met Trina en daarna met Aimee, gadver wat een nare vent
Ik vond het zo leuk voor Korey dat Florita hem net zo leek te zien zitten als hij haar en dan komt die irritante Jeremy zich er weer mee bemoeien

Verder vind ik het heel aandoenlijk hoe Jevonny voor Olivia gaat en zij ook voor hem lijkt te vallen maar ik zit nu te kijken hoe die twee nieuwe mannen binnenlopen en in de preview zag ik dat Slade en Olivia het wel goed leken kunnen te vinden

Korey, Jevonny en Cash zijn m’n favorieten denk ik en ik heb ook helemaal niks met Isiah, krijg een beetje Jeremy-vibes bij hem, ik vertrouw het niet

Edit: oh en ik vind Aimee ook leuk, niet zo overdreven Amerikaans en jezus wat is zij knap

Argh ik zag een bericht van de mirror, wat duidelijk over een aflevering ging die nog niet op videoland te zien is.

Samenvatting

Jij loopt wat achter op mij inderdaad, dus ik zeg niks maar word wel allemaal beetje opgeschut! Jevonny is zooo cute ook ect. Isaiah vind ik dus ook een beetje creepy vibes hebben. Jeremy vind ik wel heel knap, alleen snap niet zo goed wat hij wil. Korey hangt er zo sneuig bij hele tijd

Ik weet alleen niet helemaal wat ik van Trina moet vinden, soms denk ik je bent leuk en soms krijg ik slachtofferrol vibes. Ze is wel heel knap ook, op een barbie manier

us aflevering 9

Oooh klinkt goed, ik ben benieuwd naar het opschudden, zin in. Snel verder kijken haha

Ja Korey hangt er idd wat bij, vind dat sneu maar vind hem wel heel lief. Ik zie dus echt helemaal niks in Jeremy, vind hem niet knap ook

2 likes

Die sproetjes van Sharon vind ik zo mooi staan! Jammer dat ze ze overdag verstopt onder een laag foundation :pensive:

1 like

Ben pas bij aflevering 4 maar vind liberty en jake echt leuk samen!! vind Faye ook beetje over komen als een mean girl. Toen chloe binnen kwam zei Faye gelijk iets negatiefs over haar (ben even vergeten wat precies). Verder vind ik de mannen allemaal een beetje inhoudsloos, maarja wat verwacht ik met love island haha. Vind hugo dan ook de leukste!

Edit: vind Faye nu wel weer leuker omdat ze hugo leuk vindt haha

1 like

Ohhh nooo ik denk echt dat Rachel Brad gaat kiezen

Maar jemig wat is hij fake zeg. Ik geloof er niets van dat Rachel z’n type is en dat hij verder niemand anders in de villa aantrekkelijk vindt. Haha hij stond al gelijk vooraan bij Faye en Chloe toch, twee blondines die zusjes kunnen zijn en nu is 't ineens Rachel. Zou echt jammer zijn als Rachel hierin trapt

3 likes

Ik vind juist dat die andere keer, Oliver (weet zijn (bij)naam even niet meer), juist nep overkomen. Hij gaf gelijk aan dat die van petit en blond houdt. Vind Brad ook niet oprecht overkomen hoor, maar die andere nog minder.