Love Island (Deel 1)

kan Faye de bruine lippencil eens laten staan, het ziet er niet uit :sob:

ik hoop echt dat het een hunger games voor teddy wordt :joy:

6 likes

Ewl die challenges met het eten vind ik zooo goor om te zien. Teddy lijkt op mn ex wat ik echt heel vreemd om te zien vind zo op scherm. En Liam lijkt me dus totaal geen inhoud hebben.

1 like

Liam is echt een airhead maar wel knap.

Lucinda praat zooo vervelend. Ik vind haar ook echt een leeghoofd, maar Brad ook dus wat dat betreft passen ze wel bij elkaar.

4 likes

Brad vind ik echt zo verschrikkelijk. Tief op naar je amble of hoe het ook heet. Zo onsympathiek. Hij is gewoon nergens in geĆÆnteresseerd behalve zichzelf.

6 likes

Areeeee youuuu seriousssssss?

Haha ze praat zo typisch sloom Engels :weary: en ook alles zo lief en vragend

1 like

Volgens mij zit Lucinda al sinds het begin vast aan Brad want hij was helemaal gek van haar en iedereen was zo blij voor hem dus ja, daar zit je dan :sweat_smile: Merkte het ook wel op tijdens de gesprekken met de meiden

Love Island USA afl 22

Ah wat sneu voor Josh! En ik dacht wel dat zij zouden winnen, ben benieuwd of er nu nog iets gaat veranderen.

1 like

Aaahh ik moet me echt inhouden niet op deze spoiler te klikken, ik kom amper aan love island US toe door andere series maar ben zo benieuwd!
Ik ben nu aflevering 15 aan het kijken en casa amor lijkt veel te veranderen, love it.

love island us casa amor

Ik vind Cinco niet zo boeiend maar met Trina is ie nog saaier dus ik hoop eigenlijk dat daar wat verandert. Ik vind Leslie cool maar ze lijkt beetje all over the place wie ze leuk vindt. En hallo, Charlie voor Cash, please wees oprecht want ik vind hem echt een leuke man en het lijkt de perfecte match voor Cash
Ik vind Kam ook leuk in casa amor, zie hem wel als match met Olivia maar zal wel niet gebeuren

Die Genevieve is irritant trouwens, blijft maar doorgaan over het feit dat ze Shannon kent, weten we nou wel

1 like
herkoppeling casa amor us

Jeetje wat een deceptie. Ik had hetzelfde gevoel bij de herkoppeling na casa amor bij UK: als je met iemand hebt gezoend buiten een challenge, heb dan ook de ballen ermee te herkoppelen. Ik had dit niet verwacht van Will en Cinco, behoorlijk unfair tegenover Kyra en Trina ik hoop dat alles nog uitkomt want dat is wel zo eerlijk

Om dubbel posten te voorkomen:

UK aflevering 40

Wooooow Faye was in de aflevering van vrijdagavond echt van het padje. Ik vind het ergens onwijs triest want dit is haar coping mechanischme maar zo heftig hoe ze OVER Teddy staat te schreeuwen naar iedereen maar niet MET hem wil praten.
Ik vind het ook behoorlijk kwalijk dat niemand van die meiden iets tegen haar zei, haal zo iemand even uit de situatie oid. Ik houd van drama maar dit ging te ver
Love dan wel weer dat er een beeld van Jake is getoond en zn homewrecker gedrag tijdens casa amor want godver wat zat ik me daar aan te storen. Hij lijkt er alleen redelijk mee weg te komen

En Millie :two_hearts::two_hearts: ik vind het zo aandoenlijk hoe ze Liam weer langzaam toelaat. Ik snap heel goed dat ze het niet helemaal afkapt want dat lijkt me heel lastig maar toch kan ik ze niet meer zo leuk vinden als voor casa amor want Liam heeft t wel verpest
Enige die ik dan echt schattig vind zijn Chloe en Toby (Toby… zeg ik dit echt :no_mouth:) maar vooral omdat het zo’n brugklas liefde lijkt, zo happy

1 like

afl 21 spoiler

volgens mij vond hugo sharon ook leuk en daarom heeft hij aj de laatste dagen genegeerd en ik wou het zien groeien van vriendschap naar koppel :sob::sob::sob: kut love island
edit: OK miss heb ik het fout

1 like
UK aflevering 40

Faye was echt niet normaal😱 Als teddy zijnde zeg je toch meteen: extreme red flags, dit wordt helemaal niets zo.
Zo kun je toch niet tegen iemand ā€˜praten’ joh, en dat vingertje steeds zo wijzend. Mijn God, zat me helemaal te frustreren tijdens het kijken. Hoe kun je zo zijn joh.

Over Chloe en Toby denk ik anders haha, ik vind ze heel irritant klefferig alsof ze nog snel willen laten zien hoe verliefd etc ze zijn om te kunnen winnen. Dit is gewoon een vakantieliefde in mijn ogen.

Ik hoop dat Millie en Liam een stel blijven na het programma al verdient hij Millie niet helemaal na z’n acties. Toch vind ik ze een leuk stel

2 likes

Ik snap ook echt niet waarom hij haar terug wilt? Ze is super toxic.
I love chloe maar ze lijken net moeder en zoon :weary:

uk aflevering 40+41

Haha ja ik snap wat je zegt over een vakantieliefde, ik vind het schattig maar niet geloofwaardig. Ik vind hem sowieso heel vervelend, het was echt Toby-island volgens hem maar ik moet zo lachen om Chloe altijd, wat een heerlijk persoon

Millie is echt m’n favoriet en vind Liam z’n casa amor gedrag gewoon zo vuil dat ik het echt niet meer zie. Ze zaten ZO on different pages met wat ok is. Ik denk wel dat ze samen de finale halen en misschien wel winnen want HA wat heb ik genoten van het feit dat Jake bij de minst populaire mannen zit. Duidelijk dat hij het van de populariteit van Liberty moet hebben

Maar goed Dale zal wel naar huis gestuurd worden en bij de meiden Mary (heeel misschien Abby maar die heeft een betere band met de andere meiden denk ik)

Ik hoop dat Teddy een Amber doet en met een nieuw persoon herkoppelt voor de laatste paar weken en dat de kijkers hem dat ZO gunnen en dat ze winnen :two_hearts: Teddy :two_hearts: in de aflevering van vanavond gaat ie met een nieuwe op date geloof ik

Ik vind het echt irritant eigenlijk dat videoland niet gelijk loopt met UK. Ik weet nu alles al in grote lijnen want heb zelf gegooglet dus eigen schuld maar toch. Kreeg ook een keer ongewild een bericht te zien via themirror en de titel verklapte het al. Deden ze dit andere seizoenen ook zo via videoland?

3 likes

Lucinda was zo fake vond ik. Ze liet geen traan en daarna ineens een act dat ze Brad zo miste. Misschien was dat ook zo maar ik vond het maar ongeloofwaardig.

En hoelaat worden ze trouwens wakker? Ik vraag me nog steeds af wat ze de hele dag doen want na al die weken in dezelfde villa zou ik echt denk ik gek worden. Dus ze staan op, gaan ontbijten en dan gesprekjes voeren maar dat kan niet de hele dag?! En ze kunnen ook niet zomaar ff de auto ofzo pakken of naar het strand toch.

Lucinda is het perfecte voorbeeld van ā€œthe lights are on, but nobody’s homeā€. Jeetje, knappe meid maar totaal geen inhoud. Na 2 seconde huppelt ze gelijk door naar de volgende haha.

Edit: niet dat Brad zoveel inhoud had trouwens

6 likes

Brad en lucinda lijken idd beide geen inhoud te hebben maar Brad vind ik echt een eikel. Lucinda vind ik niet als een mean girl overkomen. Ze lijkt me wel lief. Ik haat echt op Brad stom kutjoch. Iedereen was ook zn type. Eerst was dat dan dark features en donkere ogen maar oh nee dan was het dit en dat als het hem uitkwam. Wat een gelul. Die rachel is ook compleet geplayed door hem. De stem van lucinda lijkt nu precies op die zeikstem van chloe. Reeeeeaaaalllyyyyyyy. Ja really.

3 likes

Ik ben UK ook maar verder gaan kijken (met ondertiteling yes), want vond het ook irritant dat het niet gelijk loopt met UK en was te nieuwsgierig

Spoiler Casa Amor

Ik vind het dus heel raar dat de meiden een postcard krijgen met ā€˜slechte’ beelden erop. De mannen krijgen niets. De meiden gaan nu allemaal conclusies trekken en vanuit daar staan ze er heel anders in. Wat logisch is want de mannen doen ook stomme dingen, maar vind het ergens wel jammer ofzo. Maar misschien had de productie medelijden met ze

Vooral Kaz die nu heel snel een ā€˜rebound’ zoekt, geloof er niks van dat ze die guy echt leuk vindt. Naja ik ben nog niet bij de recoupling dus ben benieuwd.

ik was te lui eerst om nieuwe afl te downloaden maar nu het steeds interessanter word kon ik me niet inhouden :triumph: