Love Island (Deel 1)

Ik vind haar ook heel leuk!

Sinds je dit hebt gezegd, let ik erop. I can’t unsee.

Ik zou het echt heel jammer vinden als Jarn naar huis gaat

3 likes

Me Too!

1 like

Ik hoop ook echt niet dat Jarne naar huis gaat, want dan krijgen we alleen maar nĂłg meer gejank van Lotte, maar ook niet dat Denzel gaat, want dat vind ik sneu voor Aleks. Dus hoe dan ook best kut.

4 likes

Dit vind ik ook een hele plausibele! Is het al morgen hahah

Jaaa ik vind Kelly en Matthy ook leuk, hoe ie naar dr keek, doei Melany (hoop ik)

5 likes

Ik denk dat Denzel weg moet en aangezien Lotte altijd alles heftig vindt hebben ze er een mooi twijfelstukje van kunnen maken met haar gehuil omdat ze het zielig vindt voor Aleks en omdat het gewoon klaar is met Jarne.

Offfff Jarne kiest er zelf voor om weg te gaan na Denzel omdat hij er zo klaar mee is :grimacing:

6 likes

De eerste optie is ook wel plausibel.

1 like

Ja ik twijfelde even, ze zullen toch niet beide weg moeten? Ik hoop stiekem wel dat Jarne blijft

Ik denk dat Denzel weg moet en dat lotte gewoon zoals altijd overstuur is

3 likes

Ik vind Maliki en Kelly wel leuk van de meiden, de rest vind ik echt niks aan. Vooral Aleksandra en Sebastiana vind ik bloed irritant.

Oh en ik snap niet dat mensen Matthy en Aleksandra zo graag bij elkaar willen, ik vond ze echt saai toen ze samen waren.

1 like

Ik vind Makiko echt een leuke meid! Hoop dat zij een leuke match vindt.

3 likes

Spoiler welke mannelijke islander vanavond naar huis gaat:

In een video op Instagram van LoveislandVlaanderen staat een filmpje waarin Jarne zijn excuses aanbiedt aan Lotte
 dus 100% dat Denzel weg is :roll_eyes:

Wat Denzel tegen Aleks zegt is wel lief, dat hij op haar zou wachten. Ik zie hun gewoon nog steeds niet als een koppel buiten de villa
 ben benieuwd hoe Aleks zich nu verder gaat opstellen

Hahah dat bierstukje van matthy en martin

HAHA Aleks: “Nooit gedacht dat Lotte zoveel vragen over seks goed zou hebben”

6 likes

Klopt, zag ik ook daarna. Dan denk ik ook had je net zo goed naar huis kunnen gaan. Vond haar eerst wel leuk, maar laatste tijd vond ik haar gedrag wel echt irritant worden

1 like

Ja dat is waar, als je er dan toch bent haha. Hoe lang zitten ze daar eigenlijk? :thinking:

1 like

wow ok cas lijkt echt bizar op rapper steen

2 likes