De eerste optie is ook wel plausibel.
Ja ik twijfelde even, ze zullen toch niet beide weg moeten? Ik hoop stiekem wel dat Jarne blijftā¦
Ik denk dat Denzel weg moet en dat lotte gewoon zoals altijd overstuur is
Ik vind Maliki en Kelly wel leuk van de meiden, de rest vind ik echt niks aan. Vooral Aleksandra en Sebastiana vind ik bloed irritant.
Oh en ik snap niet dat mensen Matthy en Aleksandra zo graag bij elkaar willen, ik vond ze echt saai toen ze samen waren.
Ik vind Makiko echt een leuke meid! Hoop dat zij een leuke match vindt.
Spoiler welke mannelijke islander vanavond naar huis gaat:
In een video op Instagram van LoveislandVlaanderen staat een filmpje waarin Jarne zijn excuses aanbiedt aan Lotte⦠dus 100% dat Denzel weg is
Wat Denzel tegen Aleks zegt is wel lief, dat hij op haar zou wachten. Ik zie hun gewoon nog steeds niet als een koppel buiten de villa⦠ben benieuwd hoe Aleks zich nu verder gaat opstellen
Hahah dat bierstukje van matthy en martin
HAHA Aleks: āNooit gedacht dat Lotte zoveel vragen over seks goed zou hebbenā
Klopt, zag ik ook daarna. Dan denk ik ook had je net zo goed naar huis kunnen gaan. Vond haar eerst wel leuk, maar laatste tijd vond ik haar gedrag wel echt irritant worden
Ja dat is waar, als je er dan toch bent haha. Hoe lang zitten ze daar eigenlijk?
wow ok cas lijkt echt bizar op rapper steen
Oh dat gaat snel!!
Ik zag vanmiddag trouwens op insta dat Melany en Chey samen live gingen. Ze denken dat Seba en Martin gaan winnen. Ze missen alleen Matthy en Lotte. Als Matthy een ander zoent dan is het wat betreft Melany klaar, maar anders wilt ze hem zeker zien. Stenn mag Chey een berichtje sturen, maar meer dan vrienden zal het nooit worden. Toen had ik geen zin meer, maar niet echt boeiend dus.
Ik huilde mee met Aleks. Vond het wel zielig
Ze had toch juist nog toen ze wegging tegen Stenn gezegd van āstuur me een berichtje als je hier single uitkomtā. Weer lekker typerend voor het beeld wat ik van Chey heb. Ze zegt dit nu sowieso, omdat het dan weer lijkt alsof zij de beslissing heeft gemaakt dat het niks gaat worden, terwijl Stenn nu gewoon met Rowena is :ā)
Hahah Lotte en Jarne passen gewoon met de dag slechter bij elkaar
Kom er met de dag achter dat ik steeds meer bij Jarne pas
Waar was nou het gedeelte dat Lotte zo dramatisch moest huilen en zei ādeze dag kan niet erger wordenā?? Daar hebben we dus helemaal niets meer van gezien? En bij het vooruitzicht van morgen ook niet.
Door die scĆØne dacht ik namelijk dat Jarne naar huis zou gaan maar er is dus niets aan de hand
Dit inderdaad. De preview op het eind van gisteren blijkt uiteindelijk best misleidend?
Ja nu je het zegt⦠En dat aleks daarna zei āgelukkig hebben we elkaar nogā. Zoiets⦠Hmm.
Maar goed wel fijn dat lotte en jarne nu klaar zijn, hopelijk gebeurd er dan nog iets boeiends haha. En ben heel benieuwd hoe het met aleks (in de villa) en denzel (buiten de Villa) gaat en hoe dit gaat verlopen na de villa⦠Of het nog wat gaat worden zeg maar.
En stiekem hoop ik wel dat lotte en jarne gewoon zsm naar huis worden gestuurd en er nieuwe mensen komen.
Oh en vind Seba en Martin nog steeds het leukste koppel!
Van Rowena en stenn word ik inmiddels een beetje ongemakkelijkā¦