Jarne is wel echt een hele knappe man. Damn.
Is denzel nog naar de villa gekomen??? Kan niet kijken ivm werk en ben heeel benieuwd
Aan Rowena’s enthousiaste reactie te zien komt Denzel sowieso morgen terug… Die had toch helemaal geen goede band met Melany.
HAHAHAHA mag ik even heel hard lachen dit afscheid?
En morgen komt er een islander terug. Rowena reageert er vet happy op dus ik dénk dat het Melany gaat zijn.
Omg ja klopt! Ik was even in de war! Haha
Dit lijkt me Denzel toch? Ik zie Melany niet in een t-shirt lopen.
Edit: Oh wauw… Zo sneaky. Dit is volgens mij Matthy die na de date terug de villa inloopt 
Melany
Ik zag ook een story op instagram van Melany dat ze in Turkije is maar dat kan ook nep zijn natuurlijk.
Hahaha inderdaad zeg, die Firuza reageert alsof het einde van de wereld nabij is.
Ik ga huilen als Melany de villa inloopt.
Ze is er 2 dagen geweest lol. En zelfs bij het afscheid was het awkward om Laurens te zien praten.
Same 
Al past ze wel perfect bij Matthy
Hij heeft er al veel versleten maar dit lijkt echt een goede match!
Melany is dus niet in de villa. Anders had ze niet op Instagram kunnen zitten 
En zal dit gericht zijn tegen Denzel? Of Matthy? Ik haat zulke vage berichten. Wees duidelijk mens. Je wil iets vertellen, doe het dan ook goed.
Mee Eens,wees dan gewoon duidelijk wat je bedoelt. Ik dacht zelf dat het richting Matthy en Kelly gericht was.
Ja, ik denk het ook. Matthy is nog steeds de populairste mannelijke islander volgens mij.
Ik dacht dat Jarne “nooit huilde, want dat is een teken van zwakte”?
Hebben ze zo taffesveel modieuze kleding mee of zouden ze daar ook mogen kiezen uit outfits? Al die mooie jurken en jumpsuits steeds
Ja en als ze een themafeest hebben heeft iedereen daar wel kleding voor.