Spoiler over mogelijke plot twist:
Ik vind wel dat ze daar dan laat mee zijn, Denzel zei bij zân vertrek dat het nog 10 dagen was tot ie Aleks dan weer kon zien. Ik dacht ook dat ze zeiden dat het 6 weken zou duren dus dat is nog 1.5 a 2 vanaf nu. Zoiets als Casa Amor heeft mijn inziens pas âzinâ als erna nog wat tijd is, omdat je koppels dan goed aan t twijfelen kan brengen doordat ze nog genoeg tijd zien een eventuele ander te leren kennen.
Maar misschien klopte het niet wat Denzel zei
Denzel zei dat hij nog maar 10 dagen op Aleks hoeft te wachten, dus het duurt allemaal niet lang meer⊠en op dit moment zijn er eigenlijk maar twee stellen. Dat maakt het wel makkelijker om de winst te halen voor Seba en Martin. Ik denk namelijk niet dat iemand die seksrelatie van Stenn en Rowena als ware liefde ziet.
7 juli is de finale dus lijkt me dat ze casa amor wel snel moeten introduceren.
UK versie duurt tot 29 juli en casa amor wordt vanavond geĂŻntroduceerd.
dan ben ik echt bang dat de Viva ons voor het lapje heeft gehouden
Ik ben volgende week 5 dagen op vakantie. Kan slechts van mijn gezelschap verwachten dat ze elke avond 45 minuten mee love island willen kijken haha
Beetje late to the party maar ik cringe een beetje van Rowena en Stenn.
Spoiler voor vanavond:
Aleksandra gaat naar huis
Neejoh! Wattan?
Waar zie je dat?
Vanavond bij de recoupling mogen de mannen kiezen en op de instagram van loveislandrtl zie je Aleksandra weglopenâŠ
ahh jammer maar kan ze wel naar denzel
en what is up met rtl en hun spoilers. echt elke keer weer, totale spanning weg.
Misschien om zo toch nog wat mensen te trekken geen idee haha, die Instagram van Vlaanderen is vaak nog erger met spoilers.
Ik zou het trouwens wel jammer vinden als casa amor niet komt, dat zorgde altijd voor leuke twists maar gezien de korte tijd denk ik het niet meer.
Ik vind de Engelse versies wel leuker daar gebeurde altijd veel meer.
Vindt het jammer inderdaad, dat Rtl en de instagram van Love Island, Veel spoliers geven, dan is de spanning er al af. Daardoor vindt ik het niet zoân wonder dat de kijkcijfers tegenvallen. Plus dat het veel dingen vaak uitgemolken worden, ipv er een beetje tempo in te gooien.
Spoiler:
Samenvatting
Wel jammer Dat Alex weg moet. Al snap ik het wel, wel leuk voor haar zelf dat ze naar Denzel kan. Al ben ik benieuwd of ze het volhouden buiten de villa. Denk wel dat Denzel oprecht is met haar, maar of de twijfels ooit weg gaan ben haar. Is maar de vraag?
Twijfel of Sebastiana en Martin oprecht zijn met elkaar. Al vindt ik ze wel leuk samen.
Tussen Rowena en Stenn,is het puur lust denk ik. en gaat het niet werken buiten de villa denk ik. Allebei een hele andere levensfase.
Verder zag ik op insta van Love Island. Dat de nieuwe islander best wel een domme fout maakt. Hij loopt naar Makiko en denkt dat het Kelly is.
Ik ben eindelijk weer bij en ja
- ik heb het idee dat het sussen Stenn en Rowena voornamelijk lust is.
- Lotte ben ik ook wel een beetje zat. Ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen haar en Cas maar ik denk dat ze toch nog wel terug naar Jarn gaat.
- Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij Aleks. Ik gun haar oprecht een leuke jongen en vond het ook wel sneu dat Denzel naar huis ging maar aan dat getwijfel kwam ook geen eind
Aleks
Aleks is helemaal niet weg maar Makiko echt jammerâŠ
hahah oh dom van mezelf om de spoiler al te openen, heb pas 7 minuten gekeken
Ik vond het trouwens wel schijnheilig van Matthy dat hij tegen Kelly zei: âIk kies jou sowieso!!â En Kelly: âIk jou ook.â En daarna met Makiko en Lotte op de bank zit en zegt: âIk weet het niet hoor.â
Hij bedoelde toen toch dat ie niet wist of Kelly hem echt zou kiezen en hem leuk vond ipv of hij haar zou kiezen.
Maar ze zei het best wel expliciet toch? En hij had toen ook wel kunnen zeggen van: âJa ik ga wel voor haar kiezen.â