Wie heeft Aleks gekozen?
Samenvatting
Jarne
In de love island app kun je stemmen welk koppel je terug wil: Aleksandra en Denzel of Melany en Matthy! #TeamAleks&Denzel
Als mensen nu Melany er terug in gaan stemmen Mag hopen dat het Denzel wordt.
Haha als Melany terug zou komen heb je wel kans op drama.
Neeee ik vind Kelly zoveel beter bij Matthy passen!
Haha, ik ook. Veel beter en vind Melany irritant. Maar ben wel nieuwsgierig wat er zou gebeuren als zij terug zou komen. Toch heb ik op Aleks en Denzel gestemd.
Ah ik hoop echt dat Denzel terug komt! Ik huil echt iedere keer met Aleks haha #emotioneletrut #ongestelddushetmag
Vind het nu wel minder leuk worden. Het is nu een kliekje geworden waar nieuwkomers nauwelijks nog tussenkomen en steeds naar huis worden gestuurd.
Zie weinig liefde tussen de koppels.
Mee eens! Had Aleks toch gewoon naar huis laten gaan, vriendschap is niet het doel van het programma he… Dan had Makiko tenminste nog een kans gekregen.
Ik vind ook dat het beter was geweest als aleks naar huis zou zijn gegaan. Maar goed, anderzijds snap ik jarne z’n keuze wel. Ze hebben nog maar een paar dagen in de villa…
En het lijkt me wel super leuk als denzel nu terug komt haha
Neeee melany moet terug komen want matty is nu met Kelly en vind haar oprecht leuk. DRAMAAAA
Heeft België eigenlijk een andere voice over?
Jup, een Vlaamse
Laurens vind ik echt niks. Hij doet me zo aan iemand denken. Ik denk ook van een datingprogramma jaren geleden op vlaamse tv.
Ja… Nu je het zegt.
Maar ik denk dat matthy weer heel snel naar Melanie zou gaan als ze nu terug zou komen
body work van pickle?
Oh dat gevoel heb ik juist niet. Ik heb meer het gevoel dat die weer wat meer zichzelf is sinds Melanie weg is. En dat hij er juist ook helemaal niet meer rouwig om is haha
Hoe Matthy ook keek toen hij Kelly koos bij de recoupling, echt te cute. Ik wil niet dat het verpest wordt als Melany terugkomt, zij is echt zo saai.