Love Island (Deel 1)

Ik hoop echt dat Melany terugkomt, ondanks dat ik haar niet interessant vind, maar het zou wel lekker voor drama zorgen. Als Denzel terug zou komen zou alleen maar iedereen happy zijn, lijkt me niet echt spannende tv…
Ik vind die Kelly overigens ook niet veel interessanter dan Melany. Ze kijkt minder verveeld en ze praat minder saai, maar ik vergeet vaak dat ze er überhaupt is.

4 likes

Op zich vind ik drama ook wel leuk, maar die drama’s met Melany waren altijd zo saaaaaai en laaaaaangdraaaadig. Echt niet OK.

1 like

Wie hoop je dat er terugkomt?

• Denzel
  • Melany

0 stemmers

Ik kies toch voor Denzel dan want vind Melany minder leuk en ook al vind ik dat Aleks veel beter verdient, het zou haar wel echt heel heel blij maken en het is toch nog maar een weekje ofzo

1 like

Ik denk eerlijk gezegd dat Casa Amor niet meer gaan plaatsvinden omdat het programma bijna ten einde is en het waarschijnlijk te duur voor RTL is om nog een extra villa af te huren en allemaal camera’s te installeren…

3 likes

ik denk het ook niet, het gaat straks als een nachtkaars uit

1 like

Ik zag net op de fb van Love Island dat de islanders vanavond een koppel naar huis moeten sturen. Ben bang dat het Jarne en Aleks gaan zijn omdat hun gewoon vriendschappelijk zijn. Maar als dan Denzel terugkomt zou dat vet lullig zijn haha is Aleks net weg :joy:

Hahaha. Dat zou vreemd zijn. Ik denk eigenlijk dat denzel aan het begin vd aflevering er in komt vanavond trouwens.

Ik denk dat firuza en Laurens naar huis worden gestuurd.

3 likes

Oja die zijn er ook nog haha

2 likes

Ik hoop het, Firuza praat zoooooveel en op zo’n irritante toon

4 likes

Ik hoop het wel, alhoewel het wel stom is dat de nieuwe mensen steeds naar huis moeten. Ik vind die Laurens wel echt een creep trouwens.

2 likes

Is inderdaad jammer dat steeds de nieuwe mensen weg moeten. Want nu heb je steeds dezelfde mensen, dat het een beetje saai wordt.

Laurens en Firuza mogen opizch wel weg van mij, maar zijn ze er nu, dus ik denk dat hun worden wel vrijgesteld. Van mij mogen Lotte en Cas wel weg. Wordt zo moe van Lotte.

Hoop dat het volgende sezioen meer mensen in komen en er ook Casa Amor plaats vindt.

1 like

Firuza vindt Jarne leuk maar ik denk dat ze niet echt Jarne’s type is. Vind haar accent ook heel irritant op de een of andere manier, terwijl ik dat bij andere Belgen niet heb.

3 likes

Ja ik vind haar accent ook heel vervelend! Ze is bang om een “mopje” te vertellen ook… nee van mij mag zij vanavond weg met Laurens. Vind hem ook niks

Ik vind Laurens dus echt geen type voor Love Island. Beetje een introverte jongen (waar niks mis mee is maar doe dan niet mee aan Love Island).

2 likes

Jarne is wel echt een hele knappe man. Damn.

14 likes

Is denzel nog naar de villa gekomen??? Kan niet kijken ivm werk en ben heeel benieuwd

Aan Rowena’s enthousiaste reactie te zien komt Denzel sowieso morgen terug… Die had toch helemaal geen goede band met Melany.

2 likes

HAHAHAHA mag ik even heel hard lachen dit afscheid?

En morgen komt er een islander terug. Rowena reageert er vet happy op dus ik dénk dat het Melany gaat zijn.

2 likes

Omg ja klopt! Ik was even in de war! Haha