Dit lijkt me Denzel toch? Ik zie Melany niet in een t-shirt lopen.
Edit: Oh wauw… Zo sneaky. Dit is volgens mij Matthy die na de date terug de villa inloopt
Melany
Ik zag ook een story op instagram van Melany dat ze in Turkije is maar dat kan ook nep zijn natuurlijk.
Hahaha inderdaad zeg, die Firuza reageert alsof het einde van de wereld nabij is.
Ik ga huilen als Melany de villa inloopt.
Ze is er 2 dagen geweest lol. En zelfs bij het afscheid was het awkward om Laurens te zien praten.
Same
Al past ze wel perfect bij Matthy
Hij heeft er al veel versleten maar dit lijkt echt een goede match!
Melany is dus niet in de villa. Anders had ze niet op Instagram kunnen zitten
En zal dit gericht zijn tegen Denzel? Of Matthy? Ik haat zulke vage berichten. Wees duidelijk mens. Je wil iets vertellen, doe het dan ook goed.
Mee Eens,wees dan gewoon duidelijk wat je bedoelt. Ik dacht zelf dat het richting Matthy en Kelly gericht was.
Ja, ik denk het ook. Matthy is nog steeds de populairste mannelijke islander volgens mij.
Ik dacht dat Jarne “nooit huilde, want dat is een teken van zwakte”?
Hebben ze zo taffesveel modieuze kleding mee of zouden ze daar ook mogen kiezen uit outfits? Al die mooie jurken en jumpsuits steeds
Ja en als ze een themafeest hebben heeft iedereen daar wel kleding voor.
Ben nu ook afgeknapt op Mathy. Wat een gedraai en hij lult alles maar recht wat krom is.
Ooooo ik word gek van Lotte
Vond jarne’s reactie op haar gedraai wel goed!
Als die kleding die daar ligt #spon is hebben ze me goed geïnfluenced. Heb die ene Doutzen bikini van de Hunkemoller die Alex vaak aan heeft gekocht omdat ik hem zo leuk vind haha
Pfff Lotte… vind het wel goed wat Jarne heeft gezegd