Love Island (Deel 1)

Ik vind dit ook echt kinderachtig en schijnheilig gedoe. Dit soort dingen plaatste ik vroeger in mijn MSN status toen ik 10 was.

Ik kijk het nu terug maar ik vind die Kelly echt heel irritant. Hoe ze praat over Melany, terwijl ze haar helemaal niet kent? Van mij mogen Matthy en Kelly naar huis. :face_with_raised_eyebrow:

Als het goed is kennen Melany en Kelly elkaar dus wel haha. Zie foto paar posts hierboven.

1 like

Zondag is de finale al…

Ja ik vond dit ook opeens snel :woman_shrugging:t2:

Ja ik ben echt die Engelse versie gewend, waar er veel meer gebeurd en waar er elk seizoen ook echt meerdere koppels zijn die uiteindelijk ook echt ā€˜verkering’ krijgen haha.

3 likes

Ik denk nog een keer want Denzel is nu alleen.

Ik verbaasde me wel dat Sebastiana Aleksandra en jarne wilde wegsturen.

Iemand postte hier laatst dat Sebastiana anders deed sinds ze te horen kregen dat Aleksandra favoriet was en sindsdien denk ik echt dat zij haar gewoon weg wilt zodat ze zelf kan winnen, ik vind haar echt nep haha.

2 likes

Als je daar zit zou ik echt niet kunnen wachten totdat je naar huis kan en dan alles terug kan gaan kijken. Lijkt me zoooo leuk om dan te zien hoe alles op tv is uitgezonden en om dingen te zien en horen die je toen je daar was niet meegekregen hebt, zoals de dingen die mensen 1 op 1 bespraken of in die beach gezegd hebben.

1 like
Gezien op fb 😬

Ik enjoy me er sowieso mee :clap:t2:

7 likes

Wat is casa amor? Ik heb nog nooit eerder Love Island gezien😬

Een andere villa waar de jongens dan voor een paar dagen naar toe worden gestuurd en dan komen daar nieuwe vrouwen naar toe en naar de vrouwen die achterblijven komen dan nieuwe mannen.

Shiiiiiiit ik ook niet, hoe kut na al die tijd en moeite die ik er in heb gestoken :joy::sob:

1 like

Ze studeert toch psychologie? Vind dat daar wel heel erg bij passen met dat navragen steeds.

ik ben alvast doorgespoeld naar de herkoppeling…

1 like

Ik heb tussendoor ook doorgespoeld. Niet veel nieuws

2 likes

Wel heel schattig dat Martin en Seba nu echt verkering hebben. :smiley:

1 like

Zou dat echt allemaal nep zijn? Ik kan het me echt niet voorstellen :scream:

1 like

Aaaah ik vind Martin en Seba wel lief. Nu lekker wachten op de herkoppeling… Vind het wel echt een saai seizoen zeg, blijf dan wel weer trouw kijken omdat ik het dan ook gewoon af wil zien maar pff

1 like