Ik vind Martin en Seba wel echt zo’n stelletje dat elke dag op social media moet delen hoeveel ze van elkaar houden en hoe verliefd ze zijn.
en binnen een jaar gaat trouwen en scheiden.
Haha ja dat is wel zo, na al die andere koppels na Love Island UK/Australië, behalve Jack & Dani of heb ik wat gemist
Ja haha en dan zo’n nasty break up met verwijtende teksten over elkaar op fb en insta
Ohhhh meen je!!
Er zijn nog wel een paar koppels van de UK versie samen sowieso:
Jamie en Camilla van seizoen 3
Alex en Olivia van seizoen 2
Nathen en Cara van seizoen 2
(Ik heb afgelopen weken seizoen 2 en 3 gekeken vandaar dat ik dit weet want ging het opzoeken haha)
Ja en ze heeft alweer een nieuwe vriend hahah.
Omg ik heb echt wat gemist haha, snel ff insta stalken
Ohh!! Die Jamie en Camilla was ik helemaal vergeten! Dat hele seizoen eigenlijk, ga misschien wel weer terug kijken als ik niks te doen heb haha. Zo leuk dat die nog samen zijn.
Oja en Alex en Olivia zijn zelfs getrouwd he, echt mijn geheugen is zo slecht
Ja volgens mij is dat haar ex
edit: waar ze nu dus weer mee terug samen is haha
Dat is echt mijn lievelingsseizoen zoveel drama hahaha.
Jamie & Camilla zijn zo leuk Ze zijn ook tenminste niet alleen maar aan het influencen, maar doen ook veel voor goede doelen.
Jess & Dom uit het 2017 seizoen zijn trouwens ook getrouwd, en ze is zwanger!
Casa Amor is dit jaar trouwens lekker juicy, de UK versie is echt zo veel leuker! Ben ook wel benieuwd naar de US versie die volgende week begint, maar vermoed dat die een stuk saaier gaat zijn (alhoewel Temptation US wel leuk was).
Wanneer komt UK / elk ander land op Videoland? I need more. Maar ik ben een kneus die subs nodig heeft.
Ik had niet verwacht van Lotte dat ze bij haar besluit zou blijven. Ik dacht die gaat echt nog wel terug naar Jarne.
Ondanks dat ze gisteren wel wispelturig deed met dat “ik wil je zoenen”
NL versie:
Ik raak Seba en Martin echt elke aflevering meer zat Ik vind Matthy en Kelly wel goed bij elkaar passen maar weer helemaal het andere uiterste van Seba en Martin, want zo extreem saaaaaaaaai en nietszeggend. Ik ben voor Aleks en Denzel, ook al geloof ik die ook niet 100%. Oh ja, en Stenn en Ro. Dat is alleen maar lust. Ze zijn wel mooi samen, maar daar zit imho echt niks meer in.
Troy of Ryan?
Wat dom dit met die baby’s.
Het kind van Lotte en Jarne heet dus Floortje. Verbaast me helemaal niets van hen.
Ja ugh
Wtf doen zij raar het is een pop