Hoezo aaien ze dat hoofdje steedsš¤£
Hahaha Jarne: āstuur de factuur maar op!ā
Wat een heftig verhaal van die ouders van Rowena johā¦
Ik vind de baby aflevering altijd super grappig juist haha. Ze doen er zo voorzichtig mee en aaien ze steeds omdat ze anders gaan huilen! Het is een challenge dus het beste koppel wint ook iets, en daarnaast is dat huilen natuurlijk mega irritant dus dat wil je zoveel mogelijk voorkomen
Ik ben ook benieuwd naar dat nieuwe programma The villa ofzo wat je in de reclame zit. Ga je naar een zonnige bestemming met singles en dan kijken of er liefde tussen zit? Klinkt bekend hahaha.
Je kunt nog 20 min stemmen over wie in de finale hoort!
Op wie hebben jullie gestemd/op wie zou je stemmen als je die app had?
- Sebastiana en Martin
- Stenn en Rowena
- Lotte en Jarne
- Aleksandra en Denzel
- Matthy en Kelly
0 stemmers
Haar ouders waren gescheiden, dus toen had ze op jonge leeftijd geen contact meer met haar vader. Op haar 15e kreeg haar moeder een nieuwe partner die geen zin had in kinderen, dus moest ze bij haar oma gaan wonen.
Ik heb ook op Aleksandra en Denzel gestemd maar PLOT TWIST: ze winnen, Denzel pakt de envelop met geld en kiest ervoor dit niet te delen. Dat zou juicy zijn
Haha dat gaat ie echt niet doen denk ik. Hij heeft zoveel moeite moeten doen om zān reputatie op te bouwen na alle roddels s van Chey.
Sowieso zou niemand dit doen denk ik⦠In deze tijd met social media word je daar forever aan herinnert en lijkt me nou niet echt goed voor je imago :ā)
Kijken er nog mensen? Ik gun Aleksandra en Denzel echt de winst.
Op welk koppel ga jij stemmen tijdens de finale?
- Jarne en Lotte
- Denzel en Aleksandra
- Sebastiana en Martin
- Rowena en Stenn
- Matthy en Kelly
0 stemmers
Poeeh zoals Jarne er soms bijzit met zijn witte overhemd en bruine ogen
Ik zou me echt niet kunnen inhouden en hem bespringen
Wel grappig dat nu zoveel mensen voor Denzel en Aleksandra zijn.
Ik zie op insta dat er een tweede seizoen komt (dit jaar nog?), exclusief op Videoland!
Zo ik ook hoor
Ik zou t echt leuk vinden als Jarne en Lotte uit t niets als afscheid ff gaan knallen in de hide away. Of kijk ik teveel Ex on the Beach?
Ik heb nog geen van de seizoenen uit UK of Australiƫ gezien die op Videoland staan. Waar moet beginnen? Welke moet ik echt kijken?
Seizoen 3 en 4 van de UK versie, vooral 3.
Dan begin ik aan 3
Vanavond mogen we stemmen voor de winnaars van Love Island 2019!!