Love Island (Deel 1)

Die blikken tussen Sebastiana en Martin toen Rowena zei dat ze denkt dat Aleks en Denzel gaan winnen :joy:

3 likes

Ik kan niet echt kiezen tussen seba/Martin en alekz/denz dus denk dat ik maar niet ga stemmen eigenlijk. :upside_down_face:

Ik hoop vooral dat Sebastiana en Martin niet gaan winnen hahah.

9 likes

Ik ook haha. Vind ze zo fake overkomen. En de hele tijd van “we zijn koppel vanaf eerste dag, dat zien de kijkers ook”. Dus stem op Aleks en Denzel :smiley:

4 likes

Ja dit haha, maar ik vind eigenlijk al die koppels niet zo haha. Ik vind Aleksandra en Denzel ook wel een beetje irritant (oeps).
Dan vind ik Matthy en Kelly nog het leuks ookal zijn ze pas zo kort een koppel.

We kunnen al stemmen!

Ik vind seba steeds vervelender met al dat geschreeuw …

7 likes

Maar denken de mensen die nu op Aleksandra en Denzel gaan stemmen dat Denzel nu wel echt oprecht is en helemaal voor Aleksandra zal gaan na het programma?

Ik gun Aleksandra meer de winst. Vind haar de leukste islander.

1 like

Die vriendinnen van Seba die even moesten benadrukken dat ze dat geld ook voor hun moesten winnen en dat ze ook naar Mexico wilde? Hoe stom ben je komt niet echt betrouwbaar over.

3 likes

Maar denken mensen echt dat seba en Martin dit allemaal faken?

Ze zitten daar 6 weken he haha. Come on. Dat Hou je dan echt niet uit. Ik ben juist blij dat ze het zo leuk hebben samen en niet constant drama hebben gehad. Vond ze juist een leuk koppel om te volgen op tv.

Bij denzen en aleks heb ik eerst heel erg getwijfeld. Maar toen hij terug kwam in de villa leek het wel oprecht. Maar als ik dan erover na denk… Hoe dom zou het zijn als mensen hem terug stemmen en hij dan niet meer vol voor aleks gaat. Door wel voor aleks te gaan heeft ie grote kans op geld namelijk. Dat weet hij zelf natuurlijk ook wel.

En nu die zegt dat hij toch al nadacht om vanuit Amsterdam naar London of Antwerpen (??) te verhuizen vind ik het wel een beetje te toevallig worden allemaal. Dat hij wel naar Antwerpen wil verhuizen… Dat kan ook vooral heel slim zijn van hem om te benoemen.

Nou goed ik weet het dus niet hahah. En heb dus ook maar niet gestemd…

1 like

Het waren altijd andere mensen die liepen te stoken en riepen dat hij onoprecht was hè (kucheykuch), hij heeft altijd gezegd dat hij voor Aleks ging.

Ik geloof ook wel dat Seba & Martin elkaar echt leuk vinden, maar ik vind ze zo ontzettend overdreven en ik zie het gewoon echt niet werken buiten de villa. En ik vind haar ook gewoon fokking irritant…

2 likes

Ik geloof wel dat ze oprecht zijn maar ik vind haar gewoon heel irritant haha.

Ik vraag mij trouwens af of Aleksandra Denzel ook echt blijft vertrouwen na het programma ook gezien de afstand of dat ze weer heel onzeker wordt en dan zie ik Denzel niet zo lang bij haar blijven eerlijk gezegd.

1 like
Denzel

Ik had op instagram een bericht voorbij zien komen dat hij toen hij terug was van love island iemand een dm had gestuurd dat hij haar wilde beffen…

Geen idee of het ook echt waar is hoor.

Hahaha heb dat bericht ook gezien maar dat is tegenwoordig zo makkelijk te faken ik geloof daar niks van

Ik vind Seba ook irritant. Martin vind ik wel leuk. Maar ik heb ook het gevoel dat Seba het iemand anders (zelfs Aleks) niet gunt om te winnen. Tuurlijk wil je allemaal winnen maar ik heb het idee dat de andere islanders er wat relaxter onder zijn en het geld niet zo belangrijk vinden.

Ik gun het Aleks ook het meest en ik hoop voor haar dat Denzel oprecht is.

Wat vinden jullie trouwens van Stenn en Rowena? Ik heb het gevoel dat Stenn ook niet heel oprecht is. Hij doet een beeje droog/afstandelijk of hij is gewoon zo

5 likes

Ja dat laatste van Stenn vind ik ook!

Dan zegt zij bijvoorbeeld iets liefs en hij zit er dan zo droog bij en reageert een beetje geforceerd ofzo? Ik denk zelf dat hij er nog niet echt klaar voor is, vooral vanwege Rowena’s leeftijd denk ik dat zij relatief snel wilt samenwonen en aan kindjes beginnen etc terwijl Stenn volgens mij het nog wat rustig aan wilt doen en nog niet klaar is voor zo’n relatie. Hij zei zelf ook eens dat hij na seks best wel snel op iemand raakt uitgekeken en dat lijk ik de laatste tijd wel te merken maar dat kan ook aan mij liggen

2 likes

Ik zit het Australische seizoen te kijken maar wat is die Grant voor verschrikking zeg wtf man.

2 likes

Ja elke keer bedenk ik mij dat hij pas 19 is. Die gaat de wereld nog ontdekken denk ik.

1 like

Heb je al het een en ander over hem gelezen? :eyes:

1 like