Love Island (Deel 1)

Ja haha dat maakt het nog 100 x erger. Ik begrijp niet hoe ze dat seizoen hebben kunnen winnen.

1 like

Hahah oké. Het lijkt me idd niet leuk om dat seizoen te kijken als je dat nieuwtje weet. Toen ik het destijds keek wist ik dat nog niet, en leek het voor mij dus best oprecht. :’) maar dat maakte het wel leuker om te kijken. Lijkt me erg frustrerend om het te zien als je weet wat voor een dick hij is.

Oh ik bedoelde dat ik hem daardoor nog erger vond niet om dat seizoen te kijken. Ik vind hem al een dick door hoe hij met Cassidy omging dus het maakt het niet perse erger dat ik het weet vind hem en Tayla in de afleveringen toch al niet oprecht over komen haha.

@flwhrs misschien je spoiler over dat australische seizoen even daadwerkelijk in een spoiler doen, want kan me voorstellen dat nog niet iedereen dat seizoen heeft gezien en dan is het niet zo leuk om dit nu al te lezen (waaronder ik dus :frowning_face: )

4 likes

Ja ik ook :slightly_frowning_face:

1 like

Ok de WK teleurstelling zometeen gelukkig met de finale van LI bestrijden. Hoewel ik het me bijna niet meer kan voorstellen dat Aleks en Denzel niet winnen.

6 likes

Ik kan niet kijken, waarschijnlijk morgen pas :weary::sob:

1 like

Ik denk dat tweede, op Instagram staan alweer voorstukjes van de deelnemers in mooie outfits enzo op een rijtje opgesteld

1 like

Ik dacht eigenlijk altijd dat iedereen op Seba en Martin zou stemmen maar als ik dat hier zo lees valt dit echt reuze mee!

Ben heeel erg benieuwd

Kunnen jullie je inhouden om straks op Videoland niet meteen naar het einde te kijken? :crazy_face:

1 like

Hij staat op Videoland

Hahahaa ik heb dit dus wel gedaan.
Maar vooral omdat ik helemaal klaar was met dit programma dus geen zin heb om de hele aflevering te kijken

3 likes

Haha dat zou ik echt dood zonde vinden! Ik ga er uitgebreid voor zitten en genieten :joy:

Wat is jullie finale-snack?

Ik heb kersen en een mega mok thee :ok_hand:t2:

Same haha, ik vind sowieso dat soort finale afleveringen altijd maar saai.

Wie wint? (In een spoiler vooraleer we heel dit topic op ons dak hebben) In België komt het pas om 21u30 online!

1 like

Jaa ik ook! Ik hoef al die terugblikken ook niet en die speeches. Alsof die relaties zo makkelijk stand gaan houden. Alleen het stukje van het winnen + geld vind ik spannend.

1 like

Ik ga wel helemaal kijken! En niet doorspoelen haha.

Winnaars

Aleksandra en Denzel en ze delen het geld.

2 likes

haha ik heb ook doorgespoeld.

het is gewoon zo doodsaai maar toch wil ik de ontknoping zien.

2 likes