Love Island (Deel 1)

Winnaars

Aleksandra en Denzel en ze delen het geld.

2 likes

haha ik heb ook doorgespoeld.

het is gewoon zo doodsaai maar toch wil ik de ontknoping zien.

2 likes

Zooooo moeilijk om niet op die spoiler te drukken

5 likes

Ik heb ook doorgespoeld met af en toe gepauzeerd haha en het zag er echt saai uit

Ik heb de spoiler maar geopend. Ook niet echt zin om de hele aflevering te kijken.

Ik heb dit sezioen sporadisch gevolgd, en zou dat de volgende x ook doen.

Ik zou sowieso opnieuw kijken. Denk dat het voor de producers ook even zoeken was, en volgens mij kan het volgend jaar enkel beter zijn. Gewoon sneller nieuwe mensen erin, zodat het kliekje niet al op voorhand gevormd is waardoor het extreem moeilijk is om je ergens in te wurmen. Kelly had die kans ook niet gekregen mocht Matthy op dat moment bezig zijn met iemand die er al langer in zat.

@flwhrs Thanks!

Heb de aflevering al gekeken

vond het wel een oké aflevering, wel erg langdradig dus heb veel stukken doorgespoeld. Ik heb elke aflevering gezien dus zo’n recap voelt een beetje overbodig. Wel leuk voor Alex en Denzel dat ze gewonnen hebben :heart:

1 like

Oh en (laatste post, sorry4spam) ik snap echttttt niet hoe Makiko niemand aan de haak heeft kunnen slaan. Ik zou haar echt keihard doen, wat een slimme, aantrekkelijke vrouw.

2 likes

Ik denk toch dat smaken verschillen. Vond haar niet zo’n sprankelende persoonlijkheid, iets teveel ego misschien of te weinig vrolijkheid /humor. Beetje een einselganger gevoel kreeg ik erbij.

6 likes

Ik vond het leuk! :smiling_face_with_three_hearts:
Ik zou stiekem ook best mee willen doen aan loveisland :joy:. Maar als je één van de later binnenkomende deelnemers bent lijkt het me meteen stom omdat je je echt in een bestaande groep moet wurmen.

Ik vind het ook echt een leuk programma! Ben een aantal islanders gaan volgen op insta en vraag me stiekem af of lotte iets aan haar kin/gezicht heeft laten doen, ze heeft zo’n ander vorm hoofd gekregen ofzo kan het niet verklaren.

1 like

De onderkant van haar gezicht is echt zo anders op sommige foto’s idd! Viel mij ook al op.

Hier bijv:

Maar misschien kijkt ze gewoon vreemd

Ja ik vind dat Lotte er op veel foto’s ook anders uitziet! Haar wangen lijken boller ofzo of bepaalde foto’s.

Ik vind haar wel knap en ook jaloers op haar strakke figuur haha

1 like

Huh waarom staat Aleks haar insta op privé? :thinking:
Oh huh van bijna iedereen? Chey, Melany, Noah, Makiko

Om meer volgers te krijgen? Veel mensen kijken wel stories of foto’s zonder te volgen en dan lopen ze moneys mis

Oooo, mijn ontschuldige “instagram is voor de leuk” hersenen hadden daar nog niet aan gedacht :joy:

4 likes

Dat doen die mensen die met temptation meedoen ook altijd toch? Denk dat de andere insta accounts binnen de kortste keren ook privé zijn.

6 likes

Ik ben gister iedereen gaan volgen op Instagram en zie van iedereen al die kleffe berichtjes langskomen, en vraag me ineens af hoe t kan dat allevier van de koppels smoorverliefd op elkaar lijken te zijn. Dat is toch eigenlijk vet toevallig? Dus ben benieuwd hoe lang alles standhoudt :crazy_face:

3 likes