Love Island (Deel 1)

Vind het zo nep overkomen… Echt voor de afloop van het programma en over een week of twee is iedereen weer uit elkaar… In ieder geval dat idee heb ik erbij.

1 like

Ouders van Lotte waren gister bij mij op werk om dit jurkje voor Lotte te kopen. Wilde stiekem vragen hoe het nu met Jarn was :joy:

Overigens val ik echt in een leeg gat nu LI niet op tv is.

13 likes

Morgen begint Love Island USA! Gaan er nog mensen kijken hier?:grin:

Online neem ik aan? Denk dat ik toch maar een abo afsluit bij Videoland want kijk de laatste tijd meer zo tv dan via mijn kastje.

Waarom is Seba’s account als enige op slot, ik wil kijkeeeeeee

Huh hoe moet ik dit plaatsen? mijn ouders kopen nooit jurkjes voor mij. Of had ze hen die opdracht gegeven omdat ze door alle bekendheid / drukte niet over straat kan ofzo? Wil je zeggen waar je werkt? Wel een super leuk jurkje namelijk!
Sowieso wil ik weten waar ze alle kleding vandaan hebben die tijdens het programma gedragen was. Ik vond bijna alles zo leuk <3

Ja, online maar niet op videoland. Ik kijk Love Island UK via

en hoop dat love island USA daar morgen ook op komt!

Al die verliefde foto’s op Instagram. Zo benieuwd wanneer de eerste stelletjes uit elkaar zijn :sweat_smile:

2 likes

Maximaal een maand haha

3 likes

Ik zet m’n geld op Stenn en Rowena

1 like

Sinds gister zijn ze officieel samen haha.

1 like

Kijkt er nog iemand mee met uk?
Gaat over de afleveringen van maandag en disndag, heb die van gisteren nog niet gezien

ooooo meegehuild om Ovie die het niet trok dat George wegging, echt erg haha. Wat een ellendige afleveringen, moest ook janken toen Tommy Molly vroeg z’n vriendin te zijn, wat een aandoenlijk stel vind ik dat, hij lacht als een enthousiaste puppy

En sneu voor Amy dat ze zich zo voelt hoor maar had ze dat niet wat eerder kunnen zeggen dan had Lucie kunnen blijven??!

En vind het super grappig dat Maura en Marvin niet eens bij de laatste drie zaten,
ondanks dat ze niks met elkaar hebben. Komt sowieso door Maura, zij zorgt echt voor goeie tv ik vind r fantastisch

Er gebeurt zoooo veel daar, love it

ok was dit te veel tekst voor 1 spoiler ofzo? Zijn nu 4 losse volgens mij sorryyy maar anders werkt het niet of ik doe iets fout

1 like

1 like

Die laten er geen gras over groeien!

1 like

Omg love island UK is echt geweldig.

Vind Ovie echt geweldig met zijn ‘MESSAGE!’ en heel sneu dat hij zo verdrietig was dat George weg moest. Ik ben eigenlijk wel blij dat Lucie weg is omdat ze weinig toevoegde. En het afscheid van Amy heb ik echt lopen janken. Vond haar gesprek met Curtis echt heftig. Ben benieuwd naar de recoupling die volgens mij vanavond plaatsvindt… dus morgen kunnen we het zien. Ik denk dat Marvin naar huis gaat.

Hoe heet dat programma waar ze gaan praten?

Love Island Check-up op Videoland.

1 like

Ik scrollde gister eens door Kelly d’r foto’s. Classy outfit zeg voor een bruiloft… :roll_eyes:

6 likes

ik heb veel tranen gelaten die 2 afleveringen maar bij de mededeling van Amy voelde ik vooral irritatie, ik vond haar zoooo irritant, gemeen vaak ook. Blij dat zij weg is, veel beter voor de sfeer
Jourdan en Danny was ik alweer vergeten dus die mis ik ook niet. Marvin vind ik ook niks, hoe ie t probeerde bij Amber…
ongemakkelijk maar geweldige tv
Ik hoop dat Ovie iemand vind want vind hem super tof en Anna sowieso niet dus ben blij dat dat voorbij is

2 likes

Jaa, later in die q&a vertelde ze ook dat ze al aan kinderen dachten… hartstikke leuk en aardig, maar dan denk ik: je kent elkaar nog niet eens zes weken hahhaha