Kijken mensen hier ook Love Island USA? De kandidaten proberen zo erg op de Britse deelnemers te lijken . En dat harde geschreeuw om die villa⊠damn, rustig aan.
Naaaaah kwam een collega naar me toe âLotte haar moeder was net in de winkel om een item te retournerenâ. Dus ik dacht van huh wtf wat dan. Heeft die ma van Lotte dat stippenjurkje teruggebracht en heeft Lotte dat jurkje dus gedragen met kaartje en is haar moeder het jurkje komen retourneren. Wat een skere bedoeling.
Hahahaha. Omg. Dit moet je naar RTL boulevard sturen. Wat erg dit. Schaamteloos.
Dat ze het ook door der moeder laat doen lol.
OMG wat gĂȘnant?!
Sowieso een ordi outfit, maar voor een bruiloft?! How about no.
@Trenchcoat Inderdaad zoals @NewBlood zegt echt schaamteloosâŠ
Ik vind de UK versie dit jaar overigens echt veel leuker dan vorig jaar, er gebeurt tenminste lekker veel. Alhoewel ik de mensen over het algemeen wel minder leuk vind, maar er is zo lekker veel drama.
HahHahahaha neeee wat erg
Nee, helaas !!!
We moeten eigenlijk massaal op insta vragen waarom ze jurkjes draagt en ze vervolgens retourneert Via story kun je vragen aan haar stellen hahaha.
Was die collega op de hoogte van de foto? Of heeft ze het aangenomen? Echt schaamteloos gewoon :o
Ik ben uit verveling maar aan UK seizoen 3 begonnen
Bereidt je voor op lekker veel drama!!
Omg, ik niet
Haha nee weet ik! Naam komt me ook niet bekend voor van hier
Ik heb alle loveislanders alweer ontvolgt op insta. Teveel gegeil op aandacht, kan het niet aan.
Hahaha ik vind het ook wel beetje ongemakkelijk allemaal. Ze gedragen zich echt als alsof heel bekend zijn
Ja, maar echt. Denk dat het nog maximaal een paar maanden duurt en daarna is iedereen ze weer vergeten.
Ik vind Martin ook echt geen getalenteerde artiest. Vind het zo ongemakkelijk!
Ja ik vind hem ook niet zo heel goed. Maar vond hem in love island wel zeker een gun factor hebben.
Als die geluk heeft mag hij wat leuke samenwerkingen doen met andere artiesten, dat zal hem wel helpen haha