Love Island (Deel 1)

Hahahah ohh ja zo ongemakkelijk

Effe voor iedereen die UK seizoen 3 gezien heeft: blijft Chris zo’n kwal het hele seizoen? :joy: want dan stop ik met kijken.

Ik ben bij aflevering 11 nu.

Nee, hij wordt nog best gevoelig zelfs haha.

3 likes

Haha gelukkig dan kan ik hem wel handelen. “Everyone in this house fancies me :expressionless: so annoying”

Hahah ja hij is echt vreselijk in het begin, maar het wordt wel beter. Zeker zijn bromance later met Kem is leuk om te zien haha.

2 likes

Nee in het begin is hij mega kut maar later werd hij een van mijn favorieten! Is ook mijn favo seizoen dus het afkijken wel waard

1 like
UK huidig seizoen

Iemand anders ook bij?
Ik hoop zo dat Joanna weg moet, Michael blijft, en hij dan weer met Amber eindigt! Ik snap echt niet dat hij zelf zegt dat het zoveel beter is met Joanna, het ziet er zo saai en gezapig uit tussen die twee, er is echt nul chemistry. Amber is natuurlijk wel weer het andere uiterste, maar ik vond hen echt veel beter bij elkaar passen.

Ik vind Chris trouwens zo leuk! Hij heeft wel wat weg van Mark Ronson vind ik, dat beetje slungelige, ik houd ervan.

1 like

Ik ben er vrij zeker van dat Michael mag blijven. Hoop alleen niet dat Amber en Michael bij elkaar komen. Vind Ovie en Amber echt een top koppel en op Twitter zijn ze echt Favoriet. Word wel moe van dat gedoe rond Maura en Curtis. Vind Curtis ook een beetje irritant. Molly en Tommy vind ik ook niks aan

UK

Ik vind Ovie en Amber juist goed als vrienden, zie ze niet als meer, volgens mij hebben ze daar allebei ook geen behoefte aan. Vind Ovie trouwens wel echt amazing.

Helemaal eens wat betreft Maura en Curtis, ik vind Maura veel te leuk voor hem, hoe extra ze ook is. Maar die Francesca vind ik ook helemaal niks, dus ik hoop toch dat hij voor Maura kiest uiteindelijk, zodat zij er tenminste nog in blijft voorlopig
 Ik vind Tommy best leuk, maar die jongen is wel te dom om te poepen, wat dat betreft paste Lucie wel echt beter bij hem :joy: en ik geloof ook nog steeds niet helemaal dat Molly Mae wel echt oprecht is met hem. Vind ze ook vrij saai samen. Anton ben ik ook wel een beetje zat, ondanks dat ik wel aan zijn kant sta in het hele gezeik met Belle, maar dat is ook omdat ik haar echt stom vind. En Jordan is veel te leuk voor Anna, he can do better! Maar bij hen geloof ik dan wel weer helemaal dat ze elkaar écht leuk vinden (anders had ze Ovie ook nooit voor hem laten vallen).

Uk huidig seizoen

Samenvatting

Als de groep mag kiezen blijft Michael, ik hoop alleen echt niet dat hij weer naar Amber gaat. Of ik hem met Joanna zie weet ik niet, maar met Amber absoluut niet. Ik vind Ovie echt fantastisch en ook al zijn zij nu een vriendschapskoppel, ik denk dat daar wel iets in zou zitten. Ben geen fan van Amber maar vind haar wel leuker wanneer ze rond Ovie is
Maar dacht me te herinneren van vorige seizoenen dat t koppel zelf ook wel eens mocht beslissen, hoop stiekem dat dat hier ook zo is, want bij die uitkomst kan ik me nog even niks voorstellen

@kika

aah ik vind Anna ZO vervelend, hoopte echt dat zij naar huis zou gaan, Jordan vind ik veel te leuk voor haar, veel te vrolijk. Ja sorry maar vind Anna echt een heks

1 like

Weten jullie al dat er ook weer een nieuwe versie van het LoveIsland spelletje is? :face_with_hand_over_mouth:

Ja, ik vind het alleen stom dat je om leuke dingen te kunnen doen steeds geld moet uitgeven. Ben er daarom mee gestopt.

Ja dat was bij die vorige ook. Maar ik vermaak me er altijd prima mee dus ik koop gewoon 1 of 2 keer zo’n setje van 5 euro :joy: whateverrrrr haha

1 like

Ik ben hier echt te enthousiast over! :star_struck:

6 likes

Welk seizoen van UK op Videoland is het leukste?

3

4 likes

Mij was laatst ook hier op het forum seizoen 3 aangeraden (sorry weet niet meer door wie). En het was het zeker waard :innocent:

Net begonnen met seizoen 4 en omg die ene met die witte tanden, dat is toch precies schmidt uit New girl. Ik zie niks anders meer haha

6 likes

3 it is!

Ik ben helemaal bij telt dat ook? Haha