Love Island (Deel 1)

Ja seizoen 5 van love island UK, die is al bijna afgelopen! De finale is aankomende maandag.

1 like

Ik ben nu bijna bij het einde van seizoen 3, en inderdaad niet teleurgesteld haha, wat een hoop drama!

Maar stiekem vond ik 4 toch leuker :grin:

Omg Kelly van LI NL heeft haar lippen op laten spuiten, zie Insta Story. Zo jammer :woozy_face:

1 like

Jezus wat zonde

1 like

Ze kan niet eens fatsoenlijk meer praten. En vind haar sowieso al een gek maniertje hebben hoe ze altijd spreekt.

1 like

Ik ging dit live filmpje even kijken en ze negeert steeds alle vragen over haar lippen, geeft het uiteindelijk toch toe, zegt ze ‘ja ik wilde het eigenlijk niet vertellen dat ik dat gedaan heb’. Alsof mensen het anders niet doorhebben, haar lippen zijn opeens enorm :joy:

4 likes

Zegt ze ook zo bitchy: zijn jullie nu blij? Het lijkt alsof ze ook haar voorhoofd of oogleden heeft laten doen, vind het er maa gek uitzien.

Pfff ik had Love Island UK niet meer illegaal live gekeken omdat ik dacht dat het er nu op zou staan bijna allemaal (omdat vandaag of maandag ? al de finale is) maar nu komt het gewoon per dag erop :rage: dus moet ik eerst 8 dagen wachten met iets kijken want zo ver had ik al gezien en alle spoilers nog langer ontwijken :roll_eyes:

Hopelijk doet Videoland het volgend jaar weer normaal. Een beetje achterlopen is niet erg, maar het is al bijna klaar nu.

Voor degene die seizoen 5 UK al gezien hebben: hoe vonden jullie het seizoen in verhouding tot eerdere seizoenen?
Zonder spoilers :joy:

Ik vond het heel leuk! Best wat drama, leuke islanders. Ik zou zeker kijken. Gisteren de finale live gekeken en mijn favorieten hebben gewonnen :star_struck:

1 like

leuk!! met name echt gelachen om de jongens, leuke groep. Meiden vond ik in het begin maar mwah maar er gebeurt genoeg, niet zo leuk als andere seizoenen alleen, bij mij waren het echt een paar Islanders die het seizoen leuk maakten

k vond seizoen 2 & 3 ’ inhoudelijk’ het leukste, en ik kan niet kiezen tussen die 2 omdat ik de runner up koppels van die 2 seizoenen beide ZO leuk vind

1 like

Ik ben ook maar begonnen met Love Island UK! :blush: Zin in!

Pff, ik erger me zo erg aan Joe en zijn manier van praten en doen. Die had er van mij wel uitgenodigd. Wie kan in hemelsnaam Tommy weerstaan?!

1 like

Echt he jemig, Tommy.
Maar ik vind Curtis qua karakter wel super leuk! Wel erg
 vrouwelijk, daardoor zou ik niet op hem vallen, maar ik zou hem echt als maatje willen hebben, haha.

1 like

Het schiet me ineens te binnen aan wie Curtis me doet denken: Mark Ferris, die vriend van Zoe Sugg.

2 likes

Oh ik vind Joe iinderdaad heel naar!

Komt de aflevering sochtends al online, ja toch?

Ja, toen ik vanochtend om 11 uur ging kijken stond die er al op!

1 like

Snapte er al niks van dat ik vrijdag avond de aflevering aanzette en die al gezien had sochtend hahah!

1 like

De Nederlandse/Vlaamse Love Islanders zijn trouwens lekker aan het ‘influencen’. De spondeals vliegen je om de oren via instagram.

3 likes