Love Island (Deel 1)

Guilty pleasure confession: Ik vind Camilla en Jamie uit seizoen 3 zo schattig samen dat ik opnieuw ben gaan kijken vanaf het moment dat hij erbij kwam. Zo. Schattig! Gelukkig zijn ze nog samen, mijn favs.

5 likes

Vanaf welke aflevering kwam Jamie erbij? :slight_smile:

Ben het alweer vergeten, maar 32 of zo geloof ik! Hij kwam er volgens Wiki op dag 36 bij, dus ben op Videoland vanaf dag 30 de plaatjes gaan kijken haha. Op Videoland heeft de aflevering erna een foto met Jamie - dat is dus de tweede met hem erin (gokte precies goed, vond ik best knap van mezelf). :male_detective:t3:‍♀

1 like

Wow, aleksandra photoshopped ook haar foto’s als een gek!

Deze plaatste de fotograaf

En deze plaatste aleksandra

7 likes

Haar hele vorm gezicht is anders. :sweat_smile: bij lotte viel het me ook op bij de foto van die shoot. Bij haar zijn de ogen helemaal wit gemaakt. Zon streep zie je.

1 like

Heftig :rofl:

Sebastiana is het meest puur natuur en het minst bezig met dat influencerwereldje had ik niet verwacht. Ze is ook niet meer bevriend met die andere meiden.

1 like

Ze heeft wel al een video geupload

1 like

Oja die video heb ik ook gezien. Wat was dat ongemakkelijk om naar te kijken, man man man. Ik vind vooral Lotte echt niet fijn om naar te luisteren, haar stem is heel erg gespeeld

1 like

Oh naar die onderste zat ik toevallig vanmiddag te kijken. Vond dat ze helemaal niet op zichzelf leek. En nu snap ik waarom.

Ik kijk nu nieuwste UK op Videoland, best vermakelijk :raised_hands:t2:

Ja ik volg de uk ook. Erg leuk seizoen weer! Ik ben nu bij het deel dat Maura en Elma erbij komen… Die Maura is echt heftig man haha die straalt in alles uit dat ze komt voor drama :’)

Ik geniet echt van die drama, dat miste ik bij de Nederlandse. Als bij mijn date 5 meiden staan te gillen had ik er ook een schepje bovenop gedaan haha!

1 like

Love Maura :heart: Vond dit seizoen sowieso leuk, heerlijk veel drama! Na seizoen 3 wel echt mijn fave.

1 like

Omg ik vind juist Maura walgelijk irritant :joy:

2 likes

Oh ja ik irriteer me ook dood aan haar. Mens doe rustig en glijd niet zo van je stoel af bij 't aanzicht van Tommy

Ik vond Maura in het begin ook meeeega irritant, ik begrijp jullie opmerkingen echt maar later is ze m’n favoriet geworden!! Dus ik heb nog hoop haha

Aww ik heb echt memedelijden met Lucy deze aflevering. Je suis Lucy.

Molly mae vind ik vanaf dag 1 echt stom.

Ik kijk elke avond zo uit naar de volgende aflevering, hoogtepunt van m’n dag hahaha triest

5 likes

Ik vind Molly juist heel leuk! Ze doet mij ergens een beetje denken aan Amber van seizoen 3 en zij was toen ook mijn favo. En maura vind ik stom ze doet zo overdreven de hele tijd. Vind het tot nu toe wel echt een heel leuk seizoen zeker vergeleken met de Nederlandse versie!