Love Island (Deel 1)

Amber vond ik niet zo, maar Molly vond ik wel nog een stuk nepper overkomen, zeker aan het begin. Camilla was mijn fave (sowieso overall van alle seizoenen), en ik vond (en vind) Liv ook echt heel erg leuk van seizoen 3.

Hier kun je trouwens zien wat de status van alle koppels is van de afgelopen seizoenen (wel ook inclusief seizoen 5, aangezien dat al is afgelopen in de UK, dus niet op klikken als je nog aan het kijken bent nu! Ook even in een spoiler aangezien het plaatje erbij van de winnaars van dit seizoen is)

Edit: vanaf seizoen 3 t/m nu, seizoen 1 & 2 zit er niet bij. Daarvan zijn volgens mij Alex & Liv nog samen, en Nate & Cara (ook beiden getrouwd).

Which Love Island couples are still together?

https://www.radiotimes.com/news/2019-08-05/which-love-island-couples-are-still-together/

Waaaauw dit is een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb moeten doen, NIET op de spoiler klikken… Echt de drang, maar dan verpest ik het voor mezelf voor de rest van het seizoen haha (ik kijk op Videoland).

Ik vind Molly-Mae eigenlijk wel iedere aflevering leuker worden, eigenlijk een lief meisje dat het spelletje in het begin misschien niet zozeer snapte. En die Maura vind ik juist helemaal niks.

2 likes

Jaik vind een deel van de meiden heel onaardig doen over die situatie met Lucy. Ze begrijpen haar niet en willen haar ook niet begrijpen. En slepen de rest daarin mee.

Edit: en Joe gedraagt zich ook stom.

1 like

Echt stom, ik zoek normaal nooooit iemand op op insta van een UK seizoen voordat ik het heb afgekeken, maar ik wilde heel graag een dansvideo van Curtis zien, omdat ik gewoon heel benieuwd ben hoe hij danst.

En toen zag ik echt een major spoiler, en daar baal ik echt van nu :woman_facepalming:t4:

1 like

Haha ik ging een jurkje opzoeken dat 1 van de dames aanhad. Ben volgens mij achter dezelfde spoiler gekomen. Maakt me nu wel mega nieuwsgierig naar de rest van het seizoen!

1 like

Ja zo sneu! En echt lullig dat Joe er zo in meegaat, laat haar gewoon.

1 like

Volgensmij 12 u snachts… Weet het niet zeker, anders sochtends! In ieder geval niet in de avond zoals bij de Nederlandse love island.

Vanochtend om 6u stond ‘ie er nog niet op. Ik kijk het in de ochtend tijdens het klaarmaken haha!

1 like

Ik heb de nieuwe aflevering al gekeken, die stond er ergens na 12en op.
Best een heftige aflevering trouwens :’)

Die UK jongens zijn zoooo leuk! Zou zo mee doen aan een seizoen daar :joy:.

Ik vind trouwens die dates met bestaande koppeltjes zo saai. Volgens mij zit dat er puur in om het publiek te laten zien hoe “leuk en schattig” ze zijn samen zodat er gestemd wordt.

2 likes

Echt? Ik vind ze wel vergelijkbaar met de NL jongens eigenlijk, allemaal niet de grootste lichten, allemaal in te strakke broeken. UK vond ik dit jaar maar 2 inzitten die ik echt leuk vond (even in spoiler want ze kwamen allebei pas vrij laat en denk dat Videoland daar nog niet is…)Ovie en Chris :two_hearts:

Ik kwam toen ik in NL was trouwens Denzel en Aleks tegen in een winkel in A’dam. Hij is in het echt een hele mooie jongen, maar jezus, wat een glijer, veeeeeeel te glad voor mijn smaak.

4 likes

Hij had zeker een blousje aan dat open was tot aan z’n navel? :rofl:

Collage navelblouse

10 likes

HAHA ik heb zoveel gelachen deze aflevering. Love it.

Maar ik kan het wel maar slecht hebben dat er maar 1 aflevering per dag is en ik niet het hele seizoen kan binge watchen. Vooral omdat ik me echt moet inhouden niet te gaan googelen. Vind het wel al een heel leuk seizoen trouwens! Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering, in het stukje op het einde over wat morgen komt vind ik Yewande wel een beetje creepy overkomen :joy:

1 like

Pfff ik vond Yewande wel heel vermoeiend overkomen zeg

1 like

Ja ik ook. Hoe ze ook op Danny ging zitten hahahaha girl

Hahaha ja wat gebeurde daar dan ??

Ik moet trouwens zo lachen om het accent van Maura.

1 like

Waarom vindt niemand Anton leuk?! :joy: ik vind hem echt een schatje

1 like

Je kan t toch gewoon online streamen? Of wil je perse met ondertiteling kijken?

Ja ik wil het idd met ondertiteling kijken… Door al die accenten kan ik het niet goed verstaan denk ik haha…

1 like

Ja snap ik ook wel, ik vind dat ik echt wel goed ben in Engels maar moest me zonder ondertiteling echt focussen op deze afleveringen. Maar als je echt niet kan wachten is t een optie :wink:

1 like