Ik denk dat wiki die unseen bits afleveringen niet meerekent en videoland wel! Ik weet helaas geen site voor je met ondertiteling (zonder ondertiteling wel dus laat het vooral weten als je dat uiteindelijk ook prima vindt!)
Die lippen van die nieuwe blonde? Why.
Haha love Chris kan niet de hele aflevering over zijn hem en zijn lijden gaan haha arme hij maar hij is zo komisch dramatisch
Of gewoon een serie dat Ovie en Chris samenwonen zodat we ze nooit hoeven te missen
Michael
Had ik ook gemist, maar was ziek.
Het komt ook zo nep over. Alsof hij ineens denkt: shit, het publiek lijkt Amber wel aardig te vinden dus misschien maar weer met haar aanpappen.
Ik hoop echt dat Greg moves maakt en Amber voor hem gaat. Micheal verdient echt geen tweede kans, wat een kneus.
Beh nee zoek het niet op! Ik heb nav hiervan zojuist per ongelijk gezien wie er winnen. Maar Anton was gedehydrateerd en daarom was hij in het ziekenhuis
Had iemand opgezocht waar en of je ergens zon waterbidon kan kopen zoals die van love island of een die erop lijkt?
Op Amazon heb ik dit gezien! Maar ik dacht ook dat Love Island ze op hun eigen website verkoopt
Edit: gevonden https://loveislandshop.co.uk/products/bottle
de originele van hun eigen website verzenden alleen niet naar nederland helaas! Zag ze op Etsy ook voorbij komen
Ik ben uk seizoen 5 aan het bingen en er gebeurt echt zoveel meer dan in de Nederlandse versie! En ik ben echt fan van Maura.
Die ondertiteling is soms alleen zo raar, ze ondertitelden net #byefelicia met #ajuusparaplu haha.
Ja ook een keer āthats hilariousā met āik ga stukā. Jammer dat je bij Videoland de taal van ondertiteling niet kan kiezen
Zoān leuke aflevering vandaag! Heb echt gelachen. En ik hoop dat het wat wordt tussen Greg en Amber
Ik heb 'm uiteindelijk via bol gekocht
https://www.bol.com/nl/p/zak-designs-drinkbeker-sprint-incl-rietje-750-ml-zwart/9200000091778187/?suggestionType=searchhistory&bltgh=nrOLwvaWAsGKP8NT1clJzg.1.6.ProductPageUrl
Dit is een voorbeeld ervan, kun je even bij gerelateerde artikelen kijken
Ik vind Michael ook echt zoān sukkel en ik geloof geen woord van wat hij zegt tegen Amber. In het begin vond ik hem nog wel leuk, maar na al zijn twists en turns vind ik hem echt een lul. Zowel Amber als Joanna verdienen veeeeel beter. Ik vind hem ook altijd heel vervelend in gesprekken, hij is zo overtuigd van zijn eigen gelijk.
Ohh ik ben benieuwd naar morgen met Jordanā¦
Spoilers UK
Amber en Greg zijn alweer uit elkaar. Was wel te verwachten, maar toch jammer. Las dat zij vindt dat hij haar populariteit heeft misbruikt om te winnen, want hij wist al dat het niks kon worden omdat dat ze ver uit elkaar woonden. Vind dat zoān gekke redenatie, zij wist dat toch ook, het is niet alsof hij tijdens het programma beweerde dat hij bij haar om de hoek woonde⦠Maar ja, drama sells I guess . Al het derde koppel van dit jaar dat sneuvelt (na Chris & Harley en Anton & Belle), en het snelst ooit dat het winnende koppel uit elkaar gaat ook.
Waar lees je dit soort updates? Haha