Love Island (Deel 1)

Daily Mail :grimacing: In my defence, ik lig ziek in bed en heb niks beters te doen…

1 like

Hmmm, had ik op zich ook wel verwacht ja. Ik zag 't al niet echt tussen hun. Maar wel jammer!

1 like

Ik vond dit spel heerlijk! Maar verbaas me er dus over dat kijkers/pers Molly niet oprecht lijken te vinden?

In de app kun je de nieuwe Nederlandse love islanders zien. Zo jammer dat het allemaal van die afgetrainde types zijn en vrouwen met siliconen borsten. Zou leuk zijn als er ook wat ‘gemiddelde’ types tussen zouden zitten.

3 likes

Ja en bij India ook helemaal een beeld van op geld uit, ik heb daar geen seconde over nagedacht!

Wat een drama deze aflevering! Dacht wel even van is t niet overdreven van Maura om direct zo te reageren, aangezien Curtis ook wat drama had veroorzaakt… maar Curtis was wel direct heel eerlijk er over. Jordan had nu met Anna er over moeten praten ipv met India.

1 like

Ja ik snap niet dat hij niet eerlijk is tegen de meid die hij heeft gevraagd zijn vriendin te zijn en dan tegen een ander gaat zeggen dat hij gevoelens heeft. Hij ontkende ook gewoon dat hij dat dat gezegd heeft tegen India met zn ‘we praten gewoon’. Normaal vind ik Anna maar irritant, maar dit vond ik zo zielig

3 likes

De kandidaten van Love Island NL seizoen 2 zijn bekend https://www.glamour.nl/nieuws/films-series-tv/a29068624/love-island-kandidaten-2019/?fbclid=IwAR1h6iIbXX82Xd32NxMnvTJdt9QP1ef82yTh3XCrqfS2LFjueGzzkzDWVMQ

Ja vond t ook echt sneu om te zien.

Anna is wel in discussies soms een beetje relatable maar dan roept ze ineens ‘you’re not a man!’ Of andere super overdreven dingen. En de ander nooit uit laten praten, net als toen met Michael. Echt irritant. Ben benieuwd hoe oud ze is maar durf niet te googelen haha

Die Victoria heeft een YouTube kanaal :joy: vond haar daar altijd heeeel apart.

1 like

Ze is 28. Qua gedrag alleen eerder 15, heel de wereld draait om haar en iedereen moet naar haar luisteren maar zelf eens naar een ander luisteren is te veel gevraagd. Vond de situatie ook heel sneu voor haar, maar door hoe ze erop reageerde kon ik gewoon geen medelijden meer met haar hebben.

Trouwens hoe Ovie India uit die hele situatie haalt hè, die man :heart_eyes:

2 likes

JA DIT! :drooling_face:

2 likes

Bizar dat ze 28 is, ze gedraagt zich echt als een puber inderdaad. Ze is ook zo meeeeeeega saai, volgens mij kan je echt geen serieus gesprek met haar voeren

4 likes

Ja klopt en ze ging ook tot een paar weken geleden steeds naar Miami om haar vriend daar op te zoeken

1 like

Oh ja ik vind haar soms echt een klein kind. In discussies ook altijd dat ze dan dwars door mensen heen praat en dan alleen maar steeds ‘ok byeee’ zegt ofzo, zo onvolwassen en irritant.

2 likes

Ik vond Jordan en Anna nooit oprecht. Vind Jordan nu nog wel meer een lul, hoop dat ze beiden snel vertrekken :upside_down_face:

1 like

Ja!
Ik vond nu in een vd laatste aflevering 1 keer dat ik dacht oh zo onredelijk en negatief kan ik zelf ook zijn dus had eindelijk een greintje begrip ofzo (ook al vind ik mezelf ook niet leuk op zulke momenten) haha en toen stormde ze weer weg terwijl ze domme dingen riep en dacht ik nee omg dit kan echt niet haha
Hoop dat ze er snel uitgaat of dat we een leukere kant van dr zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Omg ja ik heb haar een tijdje gevolgd! Sommige video’s waren ook echt raar. Vind haar wel het type voor love island.

1 like

Jordan laat vandaag wel zijn ware aard merken. Echt zo’n player die denkt dat hij toch gewoon kan chillen in zijn eentje als hij geen zin heeft om zijn vriendin te troosten :woman_shrugging: en gewoon even over kan stappen naar een andere vrouw ondanks dat hij een relatie heeft :woman_shrugging:.

Ik vond hem altijd al zo kwallerig overkomen, zeker toen hij Anna even kwijt was aan Ovie, en dat heeft hij wel waargemaakt zo. Hopelijk gaan ze er heeel snel uit.

2 likes

Love dat alle dames dezelfde kleur zelfbruiner gebruiken in hun gezicht hahaha

Wel grappig dat Vic meedoet. Heb wel wat video’s van haar gezien vroeger, ben benieuwd hoe ze op tv overkomt.