Love Island (Deel 1)

Haha die reünie van de Nederlandse Love Island… Zo nutteloos. Het is ook echt 2 maanden geleden dat ze eruit kwamen.

Ik switch van favo koppel, ik ben echt helemaal fan van Ovie en India. Is volgende week de laatste week?

1 like

Ooo ik kan niet wachten om na het seizoen iedereen te instastalken hahah, durf het nu nog niet omdat ik bang ergens de winnaars tegen te komen :sweat_smile:

Het slaat inderdaad echt helemaal nergens op hahaha, het was ook zo rommelig en voegt niks toe

Zeeeeker niet doen inderdaad! Ik wilde het dit jaar niet weten en ben toen het één dag was begonnen op Videoland (dus net na de finale in Engeland) al tegengekomen wie had gewonnen :roll_eyes: zelfs zonder dat ik ernaar zocht, maar een random influencer die een story uploadde

1 like

Verbaast me wel met de reünie dat zoveel nog een relatie hebben! Vind Aleksandra wel meteen weer leuk terwijl ik haar op Instagram echt niks vindt met al die bewerkte foto’s

Ja hier ben ik ook echt bang voor, dat ik het per ongeluk tegenkom :joy:

Wanneer komt de familie van hen nog op bezoek dan? :thinking: Zaterdag komen altijd die stomme unseen bits. Of hebben ze de familie geskipt dit jaar?

In de aflevering van vandaag zag ik aan het einde waar ze altijd een stukje van de volgende afl laten zien dat de ouders komen! Dus of dat dat i.p.v. die unseen bits is weet ik niet maar ze komen nog wel.

1 like

Denk zondag! Dan is er weer een reguliere afbeelding.

En die is echt heerlijk, met alle ouders/familie!

1 like
Finale

HUH!!! Greg en Amber?!! :scream::scream: dit had ik echt niet verwacht!

3 likes

Oke ik durf het niet meer te testen of mijn spoilerding het nu wel doet dus ik post mn commentaar vanavond wel als mensen het hebben gezien :grimacing:

Samenvatting

Ik ben echt in shock.

1 like

Gaan jullie kijken naar de nieuwe Nederlandse versie op Videoland (vanavond 20:30 de eerste aflevering)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Jaaaaa zin an! maar wel altijd de volgende dag via Videoland :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like
Samenvatting

Aaah ik zag net dat Lucie en Joe officieel samen zijn, zo zo leuk! En omg, Amber en Greg zijn na 5 weken al uit elkaar?!

2 likes

Ja wil sowieso even de eerste paar afleveringen zien maar ben bij vorig seizoen wel vrij snel afgehaakt en verwacht nu eigenlijk hetzelfde haha. Kan 5 afleveringen per week toch niet bij houden, wat denken zij.

Voel mij echt een loser, maar ja, ik zat om 20.30uur klaar. Tot nu toe vind ik het leuk! Vind Monica persoonlijk niet de beste presentatrice maar wel leuk dat ze het presenteert. Victoria benoemt trouwens helemaal niet dat ze ook een YouTube kanaal heeft.

1 like
Samenvatting

Maar wel lekker cashen. Daarom snap ik ook écht niet dar ze hebben gewonnen, ik ging er echt blind vanuit dat het Tommy en Molly werden. Met een kleine kans voor Ovie en India.

2 likes