Love Island (Deel 1)

UK winnaars

Amber was echt de grote favoriet in de UK, iedereen liep (en loopt) weg met haar. En Ovie, maar India viel dan weer niet zo in de smaak. En Molly was echt een van de minst favorieten, die heeft ook echt dikke bakken stront over zich heen gekregen erna, arm meisje.

Kunnen we trouwens niet gewoon zonder spoilers posten nu, neem aan dat het op Videoland nu ook over is nu de NL versie weer is begonnen?

Wilde het net komen posten! Ik ook!

Hahaha ja precies hetzelfde hier. Wat een timing :rofl:

1 like

hier ook maar na flink refreshen werkt het hier.

Finale UK

Ik vind de winnaars ook niet zo leuk, vond Curtis en Maura by far het leukste. En Tommy en Molly dan, maar had al verwacht dat zij niet zouden winnen omdat het publiek niet zo gek was van haar. Terwijl ik haar niet nep vond overkomen ofzo, maargoed…

3 likes

:rage:

voor de zekerheid toch maar in spoiler

UK

Ja ik snap echt niet waarom Molly zo onpopulair was? Vond haar juist altijd als zichzelf overkomen en helemaal niet nep. Zelfde voor India! Vond Amber in sommige situaties (vooral in het begin) best kinderachtig en hoewel ik Greg een hele leuke gozer vond vind ik het toch jammer dat zij hebben gewonnen. Vooral ook omdat ze nu alweer uit elkaar zijn.

10 likes

Hoi domme vraag maar ik heb nog nooit een spoiler gedaan, hoe werkt dat? :relaxed: Wil iets vragen over de UK winnaars

Thanks!

Dan misschien nog een domme vraag :roll_eyes: maar hoe weten jullie dat Amber en Greg uit elkaar zijn? Kan het op hun instagram niet vinden

Deze spoiler gaat dus over de UK winnaars

Videoland doet het weer!

Heel het internet staat er mee vol!

Whahaha oh ik had die finale gezien en alleen op hun insta’s gekeken daar kon ik het nog niet uit opmaken :sweat_smile:

Ik vind het echt leuk dat Amber en Greg gewonnen hebben! Zo’n leuk koppel. Jammer om te lezen dat ze al uit elkaar zijn.

Vond Molly en Tommy echt niks aan. En Tommy is echt een leeghoofd

1 like

Ik vond de nieuwe NL love island een beetje amateuristisch en awkward ofzo. Het lijkt erop dat de deelnemers een beetje weinig inhoud hebben. Vind ook niemand heel leuk of sympathiek overkomen.

6 likes

Ja alle deelnemers vind ik ook toch nog een beetje hetzelfde soort type ofzo

2 likes

Ik vond Sha en Mac al wel leuk samen

Vind Mo het echt opgelezen presenteren

1 like

Ja joh als je dit vergelijkt met de uk versie! Zoveel minder ā€˜persoonlijkheden’, allemaal een beetje leeghoofdig. Maar misschien komt het nog.
Die DaniĆ«l lijkt echt heel jong zeg, echt zo’n jongetje.

Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien maar ik vind het best jammer dat er nu al zo snel een nieuw seizoen is eigenlijk

Heb net wekenlang Love Island NL gezien Ʃn UK en dan is het klaar en dan begint er nu wƩƩr een seizoen. Vind het wel leuk hoor maar dan had het me beter geleken als er een half jaartje tussen zat

3 likes

Ik vind Lisa nu al irritant over dr Beer

Wat een raar gesprek tussen Sha en Mac over IQ?:woozy_face:

1 like

Komt de Love Island UK S5 reünie ook nog op Videoland?