Volgens mij niet, helaas. Bij vorige seizoenen staat de reünie namelijk ook niet op videoland.
Was wel een keer een kerst reünie toch?
Vind het zo typisch dat er bij het voorstellen ongeveer alleen maar geleuterd wordt over hun relaties enz OF over hun modellen carrière
Die staat er al op! Ben nu aan het kijken
Oh? Ik zie hem niet. Alleen de Nederlandse…
Weet niet zeker of dit werkt maar: https://www.videoland.com/player/69845/love-island-uk-the-reunion-5-01
oeeh dankjewel!! Wel gek dat ik 'm zelf niet zie staan
Eens. Vind met zulke programma’s de vrouwen altijd mooier dan de mannen. Vooral Alicia vind ik heel knap. Victoria ook wel maar ziet er toch meer gemaakter uit.
Het lijkt ook alsof Monica de hele tijd in de lach schiet. Alsof ze het niet helemaal serieus neemt wat de islanders zeggen
Zal vast de zenuwen zijn.
Denk ik dat ze anders over komt omdat het nou eenmaal een andere “rol” is. ik vond dat ze het wel prima deed
Ik denk ook echt dat de Nederlandse nooit zo leuk wordt als de Engelse versie. Volgensmij heb je in de UK zoveel meer uitgesproken persoonlijkheden bij dit soort dingen en denken wij vooral: doe maar normaal. Dan melden zich ook wel minder/andere mensen aan.
Ik vind Monica het best leuk doen eigenlijk?
Waarom noemen ze die “reünie” van de uk versie een reünie wanneer het 4 dagen nadat ze uit de villa zijn gekomen is opgenomen? Dan is er toch vrij weinig veranderd of niet dan hahaha
ik ook! vind haar wel lekker zichzelf.
nou moet ik zeggen dat ze ook wel leuk afsteekt bij de deelnemers, ben nog niet enthousiast.
Is dat niet gewoon de After Sun na de finale? Volgens mij wordt dat in de UK ook niet als reünie aangekondigd.
Ik droog compleet op door de manier waarop Luca praat
Mac lijkt me echt een aardige, spontane jongen met leuke humor.
die Victoria is YouTuber
En heeft Melody niet ooit meegedaan met Hollands next topmodel oid? Zij komt me ook zo bekend voor
Valt me trouwens wel op dat er helemaal geen Vlamingen bij zitten
Staat ook Nederland achter op Videoland