Dat was me nog niet opgevallen. Dacht gewoon hetzelfde als vorig seizoen
Ik vind iedereen echt weer zoo inhoudsloos (overkomen?). En toch blijf ik kijken haha maar het is allemaal zo erg model/uiterlijk/borsten/billen/gespierd/trio’s.
Ben ik de enige waarbij Luca me aan Elias van Ex on the beach doet denken?
Kan ik dit ergens terugkijken zonder video land?
Ik ging er vanuit dat hij Monica mee rekende :-)…
Edit: zie nu dat je zegt dat Monica zegt dat er 6 dames zijn. Het was mij alleen opgevallen dat een van de mannen het over 6 vrouwen had.
Waar kennen we Thijs ook al weer van, buiten zijn voetbalcarrière? Ik durf te wedden dat ik hem eerder op tv heb gezien. First dates ofzo? Een ander programma?
Hij komt mij ook zooo bekend voor. Gister was ik iets aan het zoeken en toen kwam ik hem ineens tegen op een foto van Cortina (fietsen). Misschien heeft hij ook aan een andere campagne meegewerkt?
Ik heb dit overigens ook met Sha. Vind haar echt een model voor h&m ofzo!
Oh no Rowena is begonnen met vloggen
Omg Luca wat een drol. En dan aan komen lopen ‘he boze chica’. Daaaaag
Vind Mac wel verassend leuk!
Haha ja pff, hij denkt ook dat het programma om hem draait ofzo. Toen hij die date had met dat nieuwe meisje: bedankt dat je speciaal voor mij naar het eiland bent gekomen. Uh wat
Vanavond kunnen we weer stemmen in de app
Ik vind Ziggy en Victoria echt overbodig. Vergeet steeds dat ze er zijn. Van mij mogen ze naar huis.
Ik vind Mac zo schattig
Ik snap alle drama niet zo goed? Het lijkt me logisch dat als er meer vrouwen dan mannen zijn, dat de mannen moeten kiezen en de dame die overblijft moet naar huis?
Ze lijken in het huis allemaal te denken dat de meiden (en dan eerst de twee nieuwste) mogen kiezen, maar dat kan toch niet? Dan is het al helemaal een oneerlijke herkoppeling, want dan krijgt een iemand niet eens de kans om te kiezen. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen
Dit spel :’)
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit kijk, want ik vind letterlijk al die mensen irritant en/of saai.
En dat spel inderdaad haha, wtf.
Ik vind ray ook zo een sneaky viespeuk, ineens heeft hij wel interesse in melody terwijl hij vrij duidelijk liet weten dat hij niets in haar zag
Het is nu alweer zoveel saaier dan de UK-versie pfff. Maar ik vind het wel grappig om te zien dat sommige vrouwen nu zo snel emotioneel worden omdat ze ‘afgewezen’ zijn of in ieder geval omdat iemand geen interesse heeft, omdat ze (waarschijnlijk) in de buitenwereld altijd veel aandacht hebben. Dan stort hun wereldje ineens in.
Voor m’n gevoel wordt er in de afleveringen tot nu toe ook echt alleen maar gepraat over koppelen, elkaar leren kennen, wat is je type ect… zo krijg je totaal geen beeld van wie ze echt zijn en wat ze doen. Althans, die gesprekken zullen er ongetwijfeld zijn, maar vind de afleveringen zo oppervlakkig en niks zeggend ofzo…
Luca is lekker intellectueel