Love Island (Deel 1)

Omg ja dat stukje was zo vreselijk, samen met Mac.
Ik vind eigenlijk alleen de nieuwe meiden leuk en ik vind het jammer dat niemand echt voor ze open staat

Ik kijk voor het eerst love island maar er stond vandaag een week compilatie op en niet de herkoppeling??? Had mezelf zo excited gemaakt :sob:. Komt dan morgen de herkoppeling of is weekend ook echt weekend?

En er komt alweer en nieuwe dame bij.
Misschien hebben ze niet veel aanmeldingen van mannen gehad.

Ik heb ‘m via Etsy!

Welk Love Island UK seizoen is nog meer leuk? Heb 5 al gekeken. Of is Australië ook de moeite waard?

Ik vond 3 heel leuk! Australië heb ik niet gezien

1 like

Ik vond Australië ook erg leuk. Veel meer actie dan dit.

4 likes

Jaaa ze hebben echt een hele leuke cast!

1 like

Ik hoop echt dat er drama komt door de herkoppeling

2 likes

Hoe is Daniel zijn haar ineens korter. Mocht hij het huis uit naar de kapper ofzo

Volgens mij laten ze die soms langs komen.

Ik vind Ziggy zo leuk met die pretoogjes.

Haha eeeecht :scream: Het is toch maar 6 weken, moet je kunnen overleven zonder een knipbeurt lijkt me

Jaa, althans bij de Engelse of Australische was dat wel zo. Best overdreven eigenlijk inderdaad.

Ja ze hebben een dag vrij dat er niet wordt gefilmd dan gebeuren dat soort dingen, ook de nagels van de meiden etc.

2 likes

Oooh wat grappig, wist ik helemaal niet! Luxe hoor

Ook echt dat ze dan zegt “je bent zo hard voor me”. Je hebt net precies hetzelfde bij hem gedaan meid

3 likes

Bij de UK hadden de meiden ook verschillende nagels, vroeg mij ook af hoe dat is gedaan, misschien hadden ze de spullen mee.

Meeste is hier al gezegd maar vind het echt een beetje stom seizoen, vooral na de UK die ik erg leuk vond. Ze praten alleen maar over love island zelf en hoe ze er in kunnen blijven etc, alles wordt helemaal geanalyseerd en gepland. Vond het ook echt zo vervelend hoe die twee nieuwe meiden werden afgewezen door alle jongens. Krijg bij Melody echt zo’n mean girl vibe trouwens, maar dat kan aan mij liggen.

Edit: @flwhrs Zie nu pas jouw reactie over die dag vrij inderdaad, maar had gezien dat Ken dat zei van seizoen 3. Maar paar dames van seizoen 5 ontkende dat weer, maar misschien moest dat van het programma. Lijkt mij ook wel logisch dat ze een dag vrij hebben.

Nog een edit: heb trouwens op Cheyenne en Ray gestemd omdat ik Cheyenne het vooral gun. Dit is nu wel een erg lange post geworden over love island :joy:

1 like

Waarom blijft Valerie zeuren over dat ze geen kans gehad heeft? Je hebt toch gewoon 5(?) mannen leren kennen. Ze vonden je gewoon niet leuk :woman_shrugging:t4:

3 likes

Ze is ook niet leuk

2 likes

Ik zag dit in een groep, maar Valerie met haar eigen haar :heart_eyes:

12 likes