Wauw! Zo anders
Woooow zoveeeel mooier!
Uhh nou ze heeft ook niet echt een kans gekregen vind ik, omdat alle mannen al bij hun eigen meid bleven en niet eens de moeite namen. Terwijl dit nog maar het begin is. En meestal hoeven de nieuwe mensen toch niet weg als ze nieuw zijn? Vond het maar een rare gang van zaken en gek ook dat er weeeer een nieuw meisje komt…
Ik vond haar juist wel leuk, vind Cheyenne saai
Omg, waarom zou je dan van die lelijke dingen nemen. Ik had ook verwacht dat ze een soort afro had ofzo. (wat vaak ook super mooi is, maar zulke braids zie je vaak bij afrikaanse vrouwen bijvoorbeeld) Vind haar zoveel knapper met haar normale haar, maar smaken verschillen schijnbaar haha.
Ik vond haar ook zoveel leuker dan Cheyenne. Het eerste koppel die het eiland moet verlaten zijn sowieso Cheyenne en Ray.
Ik vond het een beetje saai en voorspelbaar. Ik had het grappiger gevonden als ze toch ineens de vrouwen hadden laten kiezen ook al waren die met meer dus dat was praktisch gezien wel moeilijker geweest. Ik denk ook dat het spannender was geweest als ze Victoria later hadden geïntroduceerd. Iedereen lijkt haar wel te willen.
Ik vind het wel leuk dat nu de eerste scheurtjes beginnen te ontstaan.
Ray vind ik trouwens echt vies spelen. Hij vindt het echt leuk om een beetje te stoken/de boel op te naaien.
@voortaan @Blm
Ik denk dat er te veel programma’s op zo avond/maandag online komen waardoor het nu overbelast is omdat iedereen wil kijken.
ik kan die Daniël echt zo niet verdragen, wat een vreselijke kerel zeg.
Maar wel heel sneu voor hem dat hij CF heeft.
CF? misschien heb ik iets gemist hoor, ik loop nogal achter met LI.
Ja, in de laatste aflevering heeft hij verteld dat hij Cystic Fibrosis heef.
niet gezien nog denk ik
ik vind tot nu toe die Melody heel erg overkomen alsof ze ontzettend haar best doet om in de smaak te vallen en met iedereen mee te praten. heel hinderlijk. Vooral in dat stukje dat het over sex ging
Mac en Sha praten hun “ruzie” uit met de hele groep erbij. Iedereen gaat zich er ook mee bemoeien, jeetje wat ongemakkelijk
Het gaat echt alleeeen maar over ‘het spel’ en wie met wie gekoppeld is en wie wat gezegd heeft. Ik heb het idee dat ze elkaar echt nauwelijks kennen.
Haha ik zit alleen maar te zeuren in dit topic, maar toch blijf ik kijken.
Echt he ik irriteerde me deze aflevering ook echt aan Sha haar hoofd en mond? Kan niet echt uitleggen maar ze keek nogal arrogant en haar bovenlip bewoog amper ofzo
Oh wow heftig. Volgens mij wordt je daar niet oud mee.
+1. Ik vind haar sowieso heel irritant en labiel. Wat is nou de hele tijd haar probleem? Hij moet zich constant verantwoorden voor niks, doodvermoeiend.
Ja omg ook toen ze zo onzeker deed omdat Cheyenne surinaams was en daar viel mac op, dat hij zei “sha, je bent zelf surinaams”
Ik vind Ziggy en Victoria zoooo ontzettend saai Het irriteert me gewoon omdat zij plekken innemen van mogelijke kandidaten zoals Ray. Hij doet tenminste wel de moeite om meerdere singles te leren kennen. Niet dat ik Ray zo fantastisch vind maar hij maakt het programma iets vermakelijker.
Zij is precies zo’n typische psychologiestudente die dat is gaan studeren omdat ze zelf wat issues heeft.
(Sorry weet dat niet alle psychologiestudenten zo zijn maar dat is wel het heersende stereotype.)