Love Island (Deel 1)

Ik vind Luca eigenlijk echt een kwal maar ik vind hem nu opeens wel leuk en oprecht overkomen haha. Vond het ook leuk dat hij Ray even aansprak op zn rare gedrag.

7 likes

Oké ik ben benieuwd

Wie vinden jullie het knapst:

• Sha
  • Victoria
  • Alicia
  • Cheyenne
  • Melody
  • Lisa
  • Natascha

0 stemmers

Wie vinden jullie het knapst:

• Ziggy
  • Luca
  • Daniël
  • Mac
  • Ray
  • Thijs

0 stemmers

Wie vinden jullie het leukst:

• Sha
  • Victoria
  • Alicia
  • Cheyenne
  • Melody
  • Lisa
  • Natascha

0 stemmers

Wie vinden jullie het leukst:

• Ziggy
    • Luca
    • Daniël
    • Mac
    • Ray
    • Thijs

0 stemmers

Ik weet gewoon niet op wie ik moet stemmen want ik vind echt niemand leuk en uiterlijk gaat voor mij zo samen met hoe iemand doet

6 likes

Snap ik, maakte het voor mij ook moeilijk om op Ray te stemmen als knapste haha

1 like

Ik vind Sha en Ray irritant. Luca vind ik wel steeds leuker worden en verder lijken ze allemaal mega inhoudsloos. Komt geen zinnig woord uit

3 likes

Pff ik vind Sha zo’n irritante jankbal. Stel je niet zo aan zeg

12 likes

Ik ben zo hard aan het huilen… :sob: #aansteller

1 like

Ik ben echt verbaasd dat veel mensen Lisa het knapst vinden. Ik vind haar best wel ordi. Blijkbaar vind ik iemands stijl dus ook heel bepalend voor hoe knap ik iemand vind.

8 likes

Ik vind haar vooral knap als ze stil zit en niet praat, dan lijkt alles te kloppen, hoe gemeen dat ook klinkt haha

Ah jammer dat Melody weg moet! Maar denk dat Daniël en Natascha een leuk koppel kunnen worden

Mijn god, Sha moet echt ff normaal doen ik heb zo vaak met m’n ogen gerold

7 likes

Wel echt slim (of juist shady) gespeeld van de producers, anders was de keus heel makkelijk geweest denk ik haha!

9 likes

Wat een bullshit lult Ray op het einde over dat hij en Melody een gevaar waren voor de andere koppels omdat ze best een sterk koppel hadden kunnen vormen en daarom zijn weggestemd??? Heeft hij alle kans voor gehad volgens mij. En ik snap dat Melody reageert vanuit haar emotie maar ze neemt het de meiden heel erg kwalijk dat ze is weggestemd terwijl zij a) meerdere keren hebben gezegd dat het niet hun keuze was, en b) melody echt precies 0 connecties in het huis had, terwijl Daniel wel een klik heeft met iemand.

10 likes

Ik heb dus precies hetzelfde met Lisa! Haar neus lijkt een beetje op die neus van demi van temptation en zij heeft ook ooit een neuscorrectie gehad

Ik vind Sha echt irritant.

5 likes

Ja ik ook.

Ik heb het idee bij Luca dat hij er vooral inzit voor meer fame ofzo en niet perse voor liefde. Hij is zo bezig met zichzelf en soms ook de camera naar mijn idee

1 like

Haha ik vond dat daarom het grappigste tot nu toe.

1 like

Jeetje ja echt he, vind hem beetje een engerd! Definitely avoid als ik mocht kiezen, gewoon een gekke vibe ofzo

2 likes

Vroeg me al af wanneer er eindelijk nieuwe mannen zouden komen! Maar morgen dus. Ben benieuwd, vond ze er allebei een beetje gladjes uit zien indd

Ze komen in de aflevering van vandaag.