Jaaa misschien krijgt het nog wel een staartje inderdaad! vind ook dat ze elkaar na die gesprekjes wel heel lang knuffelen haha. Misschien vind Luca Gabriella alleen leuk omdat het nog ff allemaal nieuw is en hij van haar wel meteen de aandacht kreeg.
Ik snap het ff niet meer. Er stond dus dat we vandaag 2 afleveringen kunnen kijken, die van gister en die vandaag waarin ook de nieuwe islander binnenkomt, maar op zaterdag is er toch altijd alleen maar een samenvatting van de week en geen nieuwe aflevering?
Maar die samenvatting is wel een aflevering apart dus een ānieuweā aflevering
Als je moet stemmen dan is het niet meteen de dag erna in de aflevering uitgevoerd. De dag moet nog gebeuren haha en dan natuurlijk nog geƫdit worden. Die Rick komt waarschijnlijk pas dinsdag oid in de aflevering.
Aaah zo! Ik wist niet dat je dat bedoelde haha en dat is inderdaad wel heel logisch! Dat is wel raar dat het mist.
Dikke drama in de tent en Ziggy blijft gewoon doorslapen haha
Echt he hahahaha Victoria zit gewoon naast hem in bed hardop te schreeuwen en hij slaapt gewoon rustig verder met zān slaapmaskertje
Hoe stem je eigenlijk? Videoland? Instagram?
Eigen app van love Island geloof ik!
Ik cringe echt van Sha.
āIk ben gewoon een stiekeme tonger, hihihihiā
Gaat het?
Dit is toch juist goed? En je weet niet hoe ze er eerst uit zag toch, ze zei dat ze twee ruggen had dus dan vind ik het heel netjes gedaan. Is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind dit veel mooier dan die schijven van Alicia.
āSluw kind, propje, borstvergroting zonder resultaat, oppervlakkige kutā niet bepaald aardig
Dan alsnog kan je het wel iets anders verwoorden
Ik word zo blij van die katjes die steeds stiekem in beeld komen
Ik vind dit misschien nog wel het leukste van de afleveringen ik snap ook echt niet waarom ik het nog kijk hahah
Haha nee vraag ik me ook af. Had de hele week niet gekeken maar verveelde me dit weekend zo dat ik het allemaal ingehaald heb.
Ik vind die feestjes er ook zo awkward uit zien. Staan ze daar met een paar mensen te dansen
Ik ben het wel met Gabrielle eens over wat ze zei over dat de oude kliek wel erg hecht is en als je als single binnenkomt het moeilijk is om wat te proberen als iemand nog in een koppel zit.
Verder vind ik dat Alicia wel volwassen doet tegen Gabrielle
Oh ja en Sha moet weer zeiken natuurlijk over haar eigen situatie met Mac.
Ik ben Natascha ook wel een beetje zat nu. Gezeik. Zij komt niet oprecht over naar Daniƫl toe
Ja en wat doet Lisa er nog?
(Nu we toch bezig zijn)