Love Island (Deel 1)

Inderdaad, ze is ook nog amper in beeld en zegt zelf dat er niemand leukers gaat komen dan Thijs. Ga dan naar hem toe.

Hoewel die nieuwe jongen in z’n promostukje volgens mij zei dat hij wel met Lisa zijn hond uit zou willen laten?
Heeft die niet gekeken voor hij wegging?
Waarom zijn al die jongens zo geobsedeerd door Lisa?

6 likes

Ik heb het idee dat er gewoon veel te weinig geschikte kandidaten zijn dit seizoen, want anders had er toch wel wat meer vaart gezeten in nieuwe mensen die komen. Idd die situatie met Lisa, ergens denk ik idd wat doe je er nog, maar anderzijds snap ik ook wel weer dat ze zoiets heeft van, ik wacht gewoon tot de volgende herkoppeling en dan ga ik er wel uit (vanuitgaande dat niemand haar dan kiest). Maar goed schijnbaar duurt het dan weer bijna een week voor de volgende herkoppeling? Gaat zo traag allemaal…

Ja en nu komt er wel weer een nieuwe jongen voor haar. Terwijl ik niet denk dat ze zich nog gaat openstellen.

Ik hoorde van vrienden dat Natascha dus meedoet aan Love Island (kom ik lekker laat achter). Ik heb bij haar in de klas gezeten, grappig om haar terug te zien eigenlijk.

1 like

Ik vond haar eerst wel leuk maar nu echt niet meer. Zo meegaand en meningloos. Zeg gewoon eerlijk dat je Daniël niet zit zitten ipv hem zo suf aan ‘t lijntje houden om een plek in de villa te behouden.

9 likes

Nee niet echt inside information. Vond het echt een hele vriendelijke, lieve meid. Ze is wel gestopt met de opleiding om haar dans/hosting carrière verder uit te bouwen. Ze heeft in dat wereldje wel echt heel veel succes en doet veel videoclips/dansen bij concerten enzovoorts.

Dus geen juicy information verder. Moet wel zeggen dat ik Love Island dit seizoen alleen even in het begin heb gekeken, en nu een klein momentje om haar even terug te zien. Dus ik heb geen idee verder hoe het haar afgaat daar.

Hoe doet Natascha precies haar best (aangezien ze dat telkens roept)?

5 likes

En ik trek die zonnebril van Laura heel slecht :stuck_out_tongue:

4 likes

Niet

2 likes

Morgen weer een herkoppeling :partying_face:

Wie denken jullie dat er naar huis gaat?

Ik hoop Laura, want ik vind het gewoon een beetje sneu dat ze zo achter Daniël aanloopt en het zo hard probeert, maar ik heb de aflevering nog niet afgekeken dus misschien verandert mijn mening straks nog, haha

Volgens mij zijn er geen aparte topics van dus doe t maar hier: wie kijkt er love island Australia? Eindelijk weer begonnen en echt fijn eigenlijk dat t nu pas is en niet tegelijk met UK was want dan hield ik t echt niet bij
Heb net aflevering 4 gezien dus net voor de eerste recoupling! Er gebeurt zo veel, en t zijn leuke mensen

Dan heb je idd afl 22 nog niet gezien want nu is het Laura ook wel duidelijk dat Daniël niks in haar ziet denk ik en zij ziet die nieuwe jongen Nick wel zitten, brengt zelfs meteen de de nacht door in de hideaway met hem

Ik twijfel wie er naar huis zal gaan, kunnen meerdere mensen zijn

Ik was inderdaad halverwege de aflevering! Hmm, ik vind het heel lastig nu. Na de vorige keer verwacht ik weer een zieke plottwist eigenlijk, maar verwacht ergens dat de ontwikkelingen van gisteren wel zorgen dat zij immuun zijn! Misschien moet Alicia dan wel naar huis :thinking:

Ik loop geloof ik nog 1-2 afleveringen achter, maar ik erger me echt aan iedereen haha. Waarom kijk ik dit nog. De mannen denken alleen aan seks (ofja, ze zenden constant de stukjes uit dat ze het daarover hebben, waardoor dat lijkt). Op zich wel begrijpelijk als ze al weken niks kunnen doen, maar why focussen ze daar zo op in de aflevering. :roll_eyes:

De vrouwen vind ik maar zeikerig. Dat gedoe met Alicia, en Sha maakt een heel chocoladefestijn voor Jaap en dan de dag erna gaat ze met Mac praten want het is toch allemaal zooo moeilijk om hem te zien met iemand. Volgensmij zijn die vrouwen echt zo’n typisch kliekje: allemaal elkaar (slecht) advies geven, de mannen op afstand/aan het lijntje houden en soms zielig doen om niks (maar de mannen mogen dat niet).

Denk Alicia want ik heb geen idee met wie zij een koppel zou moeten vormen? Denk dat Nick wel voor Laura gaat en Daniël voor Lisa kiest.

Geen idee, dat heb ik niet.

Maar ik heb eigenlijk liever dat Lisa naar huis gaat dan, zij zit toch met haar hoofd bij Thijs en Alicia lijkt Nick wel een kans te willen geven.

6 likes

Nick geeft aan dat hij nooit een relatie gehad heeft en dan reageert Laura met: “DaT ViNd iK WeL RaaR”.
Wat een stomme reactie zeg.

1 like