Ik vond het zo lullig dat Lucca zei dat die nieuwe jongen Laura toch niet zou willen dus dat zij er uit zou gaan. Wat is iedereen narcistisch daar eigenlijk.
Omg dit vond ik ook zo gemeen! Ik vind Luca sowieso een eikel eigenlijk. Ook al is hij wel duidelijk heel gelukkig met Gabriella en dat vind ik wel schattig. Maar verder, asshole.
Ik ben 25 en wacht nog steeds. āHet leed dat single zijn heetā is niet voor niets mijn favo topic.
Volgens mij ging Nick alleen maar met Laura in de Hideway omdat de rest niet wilde haha. Ik denk dat hij voor Lisa gaat, en als zij niet wil dan toch Alicia. Denk dat Laura naar huis moet vanavondā¦
Ik denk dat Nick Alicia het leukste vond.
Ik snap niet hoe Lisa alleen de naam Nick hoorde trouwens en al dacht āoh die ken ik!ā terwijl er zoveel mensen zijn die Nick heten? Net als dat Alicia al eerder zei dat ze een Gabriella kende terwijl dat nou ook niet echt een unieke naam is. Hoe toevallig dat het ook telkens die persoon blijkt te zijn?
Videoland doet het weer niet bij mij. Doet āie het bij jullie wel?
Het is toch echt bizar hoe vaak er een storing is bij Videoland.
Pfff ze zeggen dat er een storing is, maar andere dingen doen het wel gewoon. De nieuwe aflevering staat er alleen niet op :ā)
Bij mij doet niks het
Extra vroeg gaan sporten en snel naar huis gegaan. Beetje jammer Videoland. Misschien heeft het wel te maken met de server, omdat er zoveel mensen love island kijken?
Pfffff dit is echt al de 4e keer deze maand dat er iets mis is met videoland
Wil mān abo ook echt stopzetten eigenlijk
Videoland doet het bij mij weer, maar de aflevering staat er niet opā¦
Wel fijn dat de uitslag al gespoilerd is overal.
Huh echt? Hoe dan?
Op de instagram van love Island
Ik zie geen spoiler hoor
Ja en op de app las ik.
Ik vind Nick best wel leuk/knap. Alleen die ketting en armbandjes
Ja vet kut idd, dat stond echt al voor half 10 op hun insta⦠Ik had niet verwacht dat, ivm die storing, ze meteen al de uitslag van de herkoppeling zouden plaatsen?
Maar goed heb wel de aflevering gezien inmiddels. Vind het een saaie recoupeling, er is maar weinig liefde?
En vreemd dat Luca en gabrielle in de volgende aflevering naar de hide away gaan en niet ziggy en Victoria? (of zijn zij al geweest, nee toch?)