Love Island (Deel 1)

Ziggy en Victoria zijn wel al geweest!

Wat vinden/denken jullie eigenlijk van Victoria en Ziggy samen? Ze zijn zo weinig in beeld ofzo

1 like

Ik vind ze wel oprecht overkomen, niet zoals Sebastiana en Martin in het vorige seizoen die het er zoooo dik bovenop wilde leggen. Ik denk wel dat ze de finale kunnen halen, maar winnen dat betwijfel ik…

3 likes

Snap niet dat Lisa er nog in zit. Het lijkt meer op friend island op deze manier. Net zoals met Natascha en Daniƫl. Ik vraag me ook af of Alicia Nick oprecht leuk vindt of dat ze gewoon wilde blijven. We zullen zien. Het koppel van Sha en Mac zie ik ook niet echt stand houden buiten het programma :thinking:

5 likes

Ja inderdaad! En Alex en Denzel waren vorig seizoen ook veel in beeld door al die drama maar Ziggy en Victoria zijn wel stabiel alleen denk ook dat ze daarom misschien niet gaan winnen. Je ziet ze zo weinig in beeld en waar ze over praten etc.

3 likes

Ik denk dat ze gewoon stabiel zijn en hun storyline niet interessant genoeg is. Ik weet eigenlijk nog steeds niet precies wat voor persoon Ziggy is, omdat ze zo weinig in beeld zijn

Jezus wat is Daniƫl zwak.

En ik dacht dat Jamey wel voor Natascha zou gaan

1 like

Oh haha. Dit zegt ook wel weer genoeg.

Overigens denk ik dat Ziggy en Victoria weinig in beeld zijn omdat ze misschien wat oppervlakkiger zijn. Vooral bij Ziggy heb ik het idee dat hij een beetje een leeghoofd is haha, hij doet soms dingen of maakt opmerkingen dat ik denk ??? Huh. Ook toen hij in bed bleef liggen slapen met z’n slaapmasker op toen Victoria die discussie met Luca had :joy: maar ik vind het wel echt jammer dat ze zo weinig in beeld zijn. Had ook echt wel meer over ze willen weten. Vind het zonde dat Mac en Luca zoveel op beeld zijn, vind hun echt helemaal niks. En ze proberen zo hard het bromance koppel van het seizoen te zijn… Vind het echt vreselijk.

7 likes

Iemand die in een spoiler de koppels wil vertellen? Ik kan pas morgen avond kijken en ben zo benieuwd

Helemaal mee eens. Vind het echt heel erg lullig

Nick-Alicia
Mac-Cheyenne
Ziggy- Victoria
Luca- Gabriƫlla
Jaap- Cha
Jamey- Lisa
Daniƫl moest kiezen tussen Natasha en Laura en koos voor Natasha

Ik had het idee dat Monica schor was. :joy: En bij het laatste stukje toen Laura moest huilen, dat ze bijna ook ging haha, maar misschien leek dat maar.

2 likes

Neeeee wat een sukkel

Gabriella is echt geobsedeerd door Luca lijkt wel. Volgens mij heeft hij helemaal niet zoveel interesse in haar, maar komt het hem wel goed uit.

4 likes

Ja dit denk ik precies hetzelfde! Lekker makkelijk.

1 like

Luca keek niet blij toen Alicia gekozen werd…

1 like

Vond ik ook haha, echt zo van ā€˜godver, zit ik weer een paar dagen met die trut in hetzelfde huis’

Dat had ik ook gedacht.

1 like

Same, van mij had ze ook naar huis mogen gaan hoor

Videoland doet het weer niet?