Love Island (Deel 1)

Ik ben op aanraden van dit topic love island UK aan het kijken. Dan is LI Nederland wel echt saai in vergelijking!

Luca en Gabriella zijn wel
 intens. Gadver dat stuk dat hij die bloemen geeft. Ik zou in mijn broek plassen van het lachen.

9 likes

Dat was echt ultiem cringewaardig inderdaad, dat gedicht ook

Vond het helemaal leuk dat ik eens de melding van de love island app zag dat je kon stemmen, maar vind geen van de dames waar je op kan stemmen leuk. Vind Victoria denk ik het enige meisje dat ik een beetje oké vindt. Wat een flut seizoen waarom kijk ik het nog?

1 like

Heb je wel gestemd?

Nee vind ze allemaal te stom :woman_shrugging:t3: Anti climax he. Jij wel?

1 like

Ja, op Lisa en Nick.

Van Jaap en Sha spat geen liefde af. De beelden van vandaag zeggen genoeg. Hij wil kussen en zij trekt haar hoofd weg. Jaap is gewoon een gladjakker. NMSMVPE!
Van Natasha heb ik nog steeds geen hoogte en Daniel vind ik een beetje te jong voor de groep en heb niet het gevoel dat hij daar de liefde gaat vinden.
Alicia is in mijn ogen zo aandachtsge*l. Ik vind haar zo onsympathiek.
En dan nog Jamey :rofl::rofl:

Edit: Lisa valt goed in de groep en wel een lieve meid. Snap alleen niet dat ze niet naar huis gaat. Maar aan de andere kant is het daar wel lekker weer. En Nick is leuk om naar te kijken.

Omg ik lees dat Victoria pas 20 isđŸ˜”
Ik had haar zo veel ouder geschat.

En tot nu toe de meest volwassen uit de villa.

7 likes

Ik denk dus ook dat Lisa al een beetje over hem heen is? Als in, ze lijkt ook wel open te willen staan voor anderen eventueel en voelt in ieder geval niet de behoefte weg te gaan.

1 like

Ik denk dat Lisa denkt dat als ze zo lang mogelijk in de villa blijft ze zo “beroemd” mogelijk wordt en straks van dr insta kan leven.

14 likes

Sowieso dit, 100%

1 like

Goed punt, zou me niks verbazen. Toch flauw, het is Love Island, niet ‘I wanna become insta famous’ Island.

Zouden ze dat in de hide away hebben gedaan?

Lisa denkt dat ze de Alex is van dit seizoen.

Ik zie nu ineens allemaal sproetjes bij Alicia. Camoufleert ze die normaal met make-up? Ze lijken er wel opgetekend.

1 like

Ik denk getekend, ik zag t ook bij Sha en Vic

Wat een awkward vibe bij de jongens in de slaapkamer. Met z’n allen tegen DaniĂ«l

6 likes

Ik vind die Jamey echt eng.

8 likes

Ben echt benieuwd naar dat stuk met Luca en Gabriella morgen, Luca lijkt wel echt heel pissig

6 likes