Love Island (Deel 2)

O is dat die met Silvie?

1 like

Waar kan je dat kijken? Al denk ik niet dat ik het trek om zoveel duits te moeten aanhoren :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

Haha die Matthew die ging lopen opscheppen dat hij en priya ā€œgezoendā€ hadden. Dude het was een klein kusje nadat je dr zelfs om moest vragen!

Liet wel zien dat hij onzeker was en vooral met die nieuwe jongen in de villa erbij.

Wel heel benieuwd wat er nog gebeurd tussen liberty en jake

2 likes

Priya heeft volgens mij kleurlenzen in, ik vind dat er zo gek uitzien.

In welke aflevering? Of bedoel je gewoon altijd? Ze heeft bruine ogen toch? Vind haar 1 van de natuurlijkste.

Ja altijd! Ze heeft bruine ogen maar volgens mij zie ik een lens, hazelnootkleur ofzo. Ik kan het niet goed uitleggen. Ze heeft ongeveer dezelfde huidskleur als de vrouw van mā€™n vader en die heeft wel eens groene kleurlenzen in en ik vind dat er zo gek uitzien!.

1 like

Ja of van die circle lenzen wat ze in Aziƫ soms dragen

2 likes

Priya is wel ok maar wie heeft er nou een crush op Boris Johnson?afbeelding

Hmm ja ze heeft misschien een beetje iets wazigs over haar iris.

Nou UK neukt er dus wel weer op los. Liggen daar iets van 4 stellen naast elkaar te neuken. :no_mouth: ik weet echtniet of ik me daar overheen zou kunnen zetten. Doe het dan op dat bed buiten 's nachts. En al die seksgeluiden van anderen zou ik ook niet aan kunnen wennen hoor

Hier lijkt het iig wel echt op kleurlenzen.

Edit : @monkeyslut heb je dit toevallig ook via unseen bits? Ik kijk dat normaal niet of nauwelijks maar nu kijk ik het net en ze hebben het over de ogen van prima haha dus je bent niet de enige. Maar ze zeggen dat het niet zo is.

2 likes

Nee niet daarvan, kijk dat nooit haha

Aflevering 52

Nou heb niet echt het idee dat Jake ermee zit dat het over is. Maar Liberty verdient beter :clap:t2:

3 likes

Kijkt iemand nog? Haha

Vind het wel mooi geweest, gelukkig bijna de finale. Geen idee wie er gaat winnen.

Oh en ik ben me steeds meer aan Kaz gaan ergeren met al die geluidjes en die stemmetjes die ze opzet.

5 likes

Ja ik kijk nog! Ik irriteerde me al vanaf het begin aan Kaz door die domme kreetjes telkens.

En love Faye! Zo lekker recht voor je raap en dramaqueen in een. Vond de aflevering van gisteren en vandaag wel zielig met Liberty. Volgens mij heeft zij een hele mooie persoonlijkheid

2 likes

Ik vind Kaz ook irritant, zou haar echt slecht trekken 24/7. Ik vind Chloe wel echt veel leuker nu dan op het begin. Hoe ze dā€™r lach aan het inhouden was toen Millie piano ging spelen :joy:

3 likes

Hahahahaha dit idd het was echt zo slecht

En ik vind Kaz ook irritant ja met dat gilletje steeds
Wil die familie aflevering nog wel zien en daarna kap ik er ook mee want heb al spoilers gelezen en die finale afleveringen zijn toch altijd saai

2 likes

Ik merk ook dat ik minder kijk nu ik al precies weet in welke volgorde mensen eruit gaan/wie er gaan winnen. Oh en ik erger me ook aan Kaz terwijl ik haar eerst wel leuk vond, ze slaakt echt constant van die gilletjes!

Ja ik heb het echt compleet niet in volgorde gekeken, maar ik kijk nu wel weer via videoland dus ik hoef dit niet in een spoiler te doen. Ik heb het echt te doen met liberty, ik kon Jake al vanaf het begin slecht trekken. En ze heeft helemaal gelijk in wat ze zegt, als je iemand echt wil, en er gek op bent dan vecht je ervoor. Hij vindt haar maar ā€˜zo zoā€™ . Als in, prima voor in de villa en in de show maar daarbuiten nee. Heel goed dat ze voor zichzelf heeft gekozen.

Ik heb me juist aan dat gegil van Kaz geergerd in het begin maar nu is het meer van, ja dat is Kaz. Ik vind Faye nog steeds een heel stom ongevoelig wijf. Ik dacht eerst dat het meer een schild was, wat ze opzette maar die uitbarstingen echt niet te doen. Hoe ordinair. Chloe had gezegd dat ze bang voor die uitbarstingen was. Ik zou haar echt keihard negeren. En die lach alleen al. Ewl. Millie en liberty zijn sowieso mn favorieten.

Jake schijnt ook niet bij de love island reunion te zijn geweest. Hij zou ziek zijn geweest maar veel fans geloofden dat niet. En er waren nog nooit zoveel klachten als over Faye binnen gekomen.

2 likes

Mert en Joan van een paar seizoenen terug zijn uit elkaar. Canā€™t say Iā€™m surprised. Ik vond Mert altijd al veel te jong en claimerig overkomen.

2 likes

Wat een gek geschreven statement ook van Mert ā€˜het klikte nietā€™ oke en daar kwam je na een jaar achter?

En dan die post daarvoor nog een hele liefdesverklaring :crazy_face:

5 likes