Love Island (Deel 2)

Ja ik vermoed dat het toch deels op initiatief van Joan is geweest maar ze het zo naar buiten willen brengen.

Net de finale gekeken. Volgens mij was dit de eerste keer dat ik nog niet van tevoren wist wie er zouden winnen, had het wel verwacht.

1 like

Joey en Luna zijn gaan samenwonen, van vorig seizoen.

2 likes

Kijkt iemand de nieuwe love island USA? De eerste drie afleveringen staan nu op Videoland. Ik vind het t nu toe wel leuk, ben benieuwd hoe lang ik het vol hou, ben het tegen het einde vaak wel zat.

3 likes

Aaah ik hoopte dat het nieuwe afleveringen zouden zijn maar dit seizoen heb ik al gezien :slightly_frowning_face:

Oh wat stom. Vond je het een leuk seizoen? Ik haak vaak ergens halverwege af omdat ik het dan te lang vind duren en het teveel afleveringen vind + voorspelbaar qua wat er komen gaat (babies, bellen met familie)

Ja! Het verloop ging ook lekker snel, ik keek het toen tegelijk met UK en dat vond ik toen ineens heel langdradig allemaal

1 like

Kom er nu wel achter dat Love Island AU S3 ook net is afgelopen. Wel zin om dit te kijken

Heeft iemand deze al gezien?

Iemand de Xmas Reunion van Love Island NL met de cast van dit jaar al gezien? Heb het nu net opstaan, behoooorlijk awkward allemaal

2 likes

Ze hadden de vorige cast moeten uitnodigen! Afgelopen seizoen verdient echt geen reĆ¼nie!

Awkward en doodsaai :sleeping:

1 like

Volgt iemand Love Island USA via Videoland? Begin het een steeds stommer seizoen te worden, al mijn favoriete islanders moeten eruitā€¦

Ja ik! Wie zijn je favorieten? Mijn becs zijn er juist uit (Shannon en Cashay. Ik vond dat zij samen zo lelijk deden tegen anderen en Cashay vond ik zo nep over wie ze leuk vond, steeds tegen die ene gast zeggen dat ze voor hem ging maar eindstand elke X naar cinco terug gaan). Overigens is de reden dat Shannon eruit is echt niet leuk. Zo blij dat cinco eruit is, wat een slapjanus. Ik vond Trina heel lang niet leuk omdat ook zij bleef hangen in cinco en ik dacht: krijg wat meer pit. Ben benieuwd hoe zij nu is met een nieuwe jongen.

1 like

Ik vond Cashay toch wel leuk! Jammer dat ze er uit was, ze was inderdaad mega hypocriet maar ik vond haar verder een leuk karakter hebben. En Shannon is not my type of girl maar vond het heerlijk dat ze nooit een blad voor de mond had, maakte het programma leuk om naar te kijken in ieder geval. Ik vind Will en Kyra namelijk zoooo saai samen.

En vond Cinco leuk om naar te kijken, inclusief alle drama. 100x liever dat dan slappe lul JeremyšŸ„²

Vind Korey en Olivia trouwens mega cute samen alleen ik zie ze echt totaaaal niet samen.

1 like

Ja Will en kyra zijn mega saai inderdaad. En klopt wat je over Shannon en cinco zegt! Ben benieuwd of er nog veel drama komt, volgens mij gaan een paar meiden nu rebellen tegen die gast die het laatst met cash was (ben zijn naam steeds kwijt). Zoveel gasten met een neus piercing trouwens dit seizoen, vind dat helemaal leuk :hot_face:

1 like

Haha ja zij had ook iets te veel energie naar mijn smaak :joy: Maar ja ook wel leuk om naar te kijken.
Ik hoop dat Will en Kyra winnen.
Corey vond ik leuk maar nu echt echt irritant met zā€™n hele gejank om een luxepositie :sob:

3 likes

Ik vind Will en Kyra ook bloedsaai. Wel zin in de volgende aflevering als ze tweets van het publiek krijgen te zien, dat is altijd instant drama :smiling_imp:

2 likes

Haha iedereen haat Will en Kyra maar vind ze wel het meest steady hoor. Afgezien van zā€™n Casa Amor dan. En vind ze allebei wel sympathiek

Ik vind Kyra echt heel irritant want ze doet heel aanhankelijk maar zieke crush op Will wel

4 likes

Ja ik heb ook gemixte gevoelens bij Will, de ene keer denk ik dat het door de taalbarriere komt en de andere keer twijfel ik daaroverā€¦