Love Island (Deel 2)

Samenvatting

Nee ik vind hem ook 10x niks en weet zeker dat dit geen stand gaat houden. Maar dit heb ik met bijna alle stellen. Het zijn nog echt van die jochies qua gedrag.

2 likes

Ik loop nog een paar afleveringen achter maar weet wel wie de winnaars zijn en

wtf??? Had dit zo niet verwacht. Ik vind Sammy al vanaf dag 1 bloedirritant en Jess heeft inmiddels ook mijn sympathie veloren. Echt mijn minst favo LI winnaars tot nu toe

Denk ook niet dat dit lang stand gaat houden (met name vanuit hem) maar ok.

LI UK S10 finale

Ik moet de finale nog kijken, maar had uit de berichten hier idd ook al begrepen wie de winnaars waren, ondanks dat ze niet bij naam genoemd werden. Kon maar 1 stel zijn :sweat_smile: probeerde mezelf ook niet spoilervrij te houden, maar toevallig nog niks erover gelezen.
Dit seizoen was een beetje het tegenovergestelde van vorig seizoen, dat was een stom seizoen met leuke winnaars (Kai & Sanam :smiling_face_with_three_hearts:), nu een leuk seizoen met stomme winnaars :woman_shrugging:t3:

Ik probeerde mezelf dus wel spoilervrij te houden, maar ik krijg steeds op facebook van die berichten over love island te zien. Super irritant, maarja, ik kijk het op m’n telefoon en google de deelnemers vaak.

Ik ben nu begonnen aan seizoen 3 door jullie :joy:

2 likes

Iemand al UK10 finale gezien?

winnaars

Wat een onzin, dit kan toch niet het beste/leukste koppel zijn :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: dit gaat ook echt geen stand houden in real life.

1 like

Nee Sammy is sowieso een gladjakker en dit vond ik ook het minst leuke koppel. Maar ik heb bij iedereen wel opmerkingen. Ty vind ik een douchebag en Ella met haar jaloerse gedrag. Zach is een typische fuckboy/player. Lochan is een leuke gozer maar ik mis een bepaalde chemie tussen hem en Whitney. Ondanks dat ik ze beiden leuk vindt.

3 likes
LI Finale koppels

Zach is stiekem net zo’n goofy weirdo als theatre kid Molly. Denk dat zij echt de meeste kans van slagen hebben. Whit en Lochan geloof ik ook niet helemaal, vind ze allebei leuk, maar er mist wat. Sammy en Jess passen wel heel goed bij elkaar, maar denk niet dat hij trouw gaat blijven. En Ty is gewoon een afschuwelijke kerel, die het spel heel goed heeft gespeeld.

4 likes

Of toch nieeeet. Ik vond het qua koppels geen denderend seizoen maar de drama was wel aanwezig. Ze hebben een paar goede characters gecast, echt heerlijk om naar te kijken. Moet toch altijd weer afkicken als het weer afgelopen is.

Heeft iemand de nieuwe aflevering al gezien? Ik vind iedereen wel echt heel jong en best wel cringe ofzo.
Vooral bij de dames zijn wat overdreven typetjes bij.

Heeft er iemand gekeken naar de 1e aflevering van het nieuwe seizoen love island be nl?

1 like

Ja, veel moeite nodig om m’n aandacht er in te houden

Nog niet gekeken maar van het voorstelrondje op instagram werd ik niet echt enthousiast. Vooral ook heel jong allemaal inderdaad

Omijngod die wijven die er in zitten, hoeveel IQ zouden ze bij elkaar opgeteld hebben? 115?
Eentje gooit er ook de hele tijd Engelse woorden door en die zinnen duren allemaal 2x langer dan normaal door de lang uitgerekte woorden. Doe even normi!

3 likes

En die Kengi, jeetje. Wat een vervelend jongetje, nul inhoud ook

1 like

Dat heb ik bij al die kandidaten. Ze casten alleen maar jonge mensen tegenwoordig.

Hij lijkt op een prins, sorry maar dat zie dus echt niet??

Ja inderdaad, ik voel me echt héél oud bij het kijken. Ook met die half Engelse zinnen continu??
Bij andere kandidaten kan ik nog iets van sympathie opbrengen maar ik vind hem echt extreem zelfingenomen (en toxic). Seizoen met 25-30 jarigen zou fijner zijn idd!
Uiteraard blijf ik wel kijken :joy:- de commentator (in BE althans) verwoord de frustraties die ik heb ook altijd, dat is wel leuk.

Bij 25 + heb ik al meer het idee dat je wat serieuzer bent. Nu heb ik het gevoel dat ze net klaar zijn met de middelbare school.

Ik heb net LI UK afgekeken en wil nu niet aan de BE/NL versie beginnen omdat het alleen maar kan tegenvallen na zo’n drama seizoen UK :grimacing: ik vind de uk versie ook steeds minder worden de laatste jaren maar dit jaar was wel weer leuker om te kijken vond ik. Alleen jammer dat er niet echt sterke koppels uit zijn gekomen (verwacht ik). En heeft iemand al gezien dat Scott is door gevlogen naar de USA om daar mee te doen, wat een kerel :joy:

2 likes

Ik denk dat Zach en Molly ons nog wel eens zouden kunnen verrassen! En love Whit en Lochan :smiling_face_with_three_hearts:

Hahaha, jaaaaa, love het. Zoveel mensen die hoopten/dachten dat hij en Catherine weer bij elkaar zouden komen, maar nope, hij ging gewoon lekker verder Love Islanden :rofl:

1 like

Ojaaa die koppels was ik op een of andere manier vergeten haha! Zie hen zeker lang een relatie hebben.

De reddit sub is echt mijn guilty pleasure en hoe de mensen daar los gingen over Scottisha en Cath die volgens hun zĂ©ker weten weer bij elkaar zouden komen, heerlijk. Scott verlengt gewoon even z’n 15 minutes of fame.

1 like